Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer i hverdagen!


Gjest LonelyAngel

Anbefalte innlegg

Kommentar fra eks, i veldig tidlig sjekkefase: "Du er rar, men litt søt også. "

Den funka, den :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Det er bra vi to er sammen, for finnes nok ingen andre som hadde holdt ut med oss..."

  • Liker 38
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp dusjet og går ut på kjøkkenet i bh og truse. Sambo står der og rydder ut av oppvaskmaskinen. Jeg skal være litt festlig, trekker opp to spiseskjeer, tar de foran puppene og danser rundt.

Han: Det holder nok i massevis med disse (tar frem to t-skjeer)... :kjefte:

Han ville helt sikkert se mer av puppene dine da, og synes spisesjeene skjulte for masse :opplyser:

Endret av fruBeist
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I juleferien traff jeg en gammel klassevenninne, som jeg bare har kontakt med om vi møtes tilfeldig. Først forteller jeg litt om livet i Frankrike, så snakket jeg om høstferien min.

Meg: Så var jeg i Brussel

Henne: Hvor er det?

Meg: Brussel? (Jeg trodde hun ikke hadde hørt hva jeg sa)..

Henne: Ja, hvor er Brussel?

Meg: Det er hovedstaden i Belgia.

Henne: Å, ligger det i Frankrike?

Meg: :lete:

Endret av The Kitten
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville helt sikkert se mer av puppene dine da, og synes spisesjeene skjulte for masse :opplyser:

Hehe, var nettopp det jeg tenkte også.

Har dessverre ingen morsomme kommentarer nå, men skal tenke på saken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle på skogtur og hadde litt dårlig tid, løp innom et bakeri for å kjøpe med noen boller til turen. På disken lå det ferdige poser med boller i, så jeg tenkte det var greit. Da det ble min tur, sa jeg kjekt: Jeg skal bare ha en sånn bolle med poser, jeg!

Tok litt tid før noen reagerte, og jeg trodde han som sto i kassen var ekstremt treig i hodet... Før det plutselig gikk opp for meg hva jeg hadde sagt :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lå og slappet av på senga - ante fred og ingen fare.

Jeg vet ikke hvor han kom fra, for han var ikke på rommet med meg, men plutselig hiver kjæresten min seg på senga i full fart. Det som skjer er at han albuer meg i øyesokkelen (ja, jeg ble både gul og blå), og mens jeg ligger der og gråter, utbryter han: Iblant er man vel litt på feil sted til feil tid.. Og så fortsetter man med at Dette går helt fint, du kler jo lilla! Ikke de mest trøstende ordene der og da :fnise:

Og ja, ellers har han prestert å si at parfymen min luktet sånn... *sniff sniff, mens ninuska_ venter på noe romantisk*...tax-free! Jeg sluttet å bruke den.

Endret av ninuska_
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne: Jeg må klare å få han på kroken. Hvis han ikke hopper på selv, så skal jeg jage han rundt med fiskestanga.

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne: Jeg må klare å få han på kroken. Hvis han ikke hopper på selv, så skal jeg jage han rundt med fiskestanga.

Haha, herlig XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

En venninne: Jeg må klare å få han på kroken. Hvis han ikke hopper på selv, så skal jeg jage han rundt med fiskestanga.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

"Blomsten min" og "snuppeluppa mi!" :ler2:

For ikke å snakke om "musblomst" Leeer!

Endret av Starlit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg; kan ikke gå med denne kjolen her, jeg ser ut som ei dårlig stappa julepølse!

Venninne; Jeg syns du ser ut som ei bra stappa julepølse, jeg :)

:skratte:

Tilpass for meg det tenker jeg! Sånne kommentarer fortjener man når man kommer med sånne kjærringutsagn! :P

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater kommentaren:'Ta deg sammen!'

Blir stort sett gitt av folk som ikke har peiling på hvordan andre har det. Og blir oftest gitt til noen som har det kjipt i forveien.

Det blir gitt av folk som har et veldig lite hjerte og som jeg vill kalle dårlige medmennesker.

Endret av hmrk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten hendelse med eksen.

Han: "Når vi en gang i fremtiden skal gifte oss..."

Jeg venter spent på fortsettelsen..

Han: "da skal jeg bære deg SÅNN over dørstokken"

Tar tak i meg, hiver meg over skuldrene og løper opp trappa. Foreløpig bare ler jeg. Til det sier DUNK og hodet mitt blir slått i dørkarmen. Da klarer jeg å si: "jeg skal aldri gifte meg med deg i hvertfall"..

Ellers hadde vi noen fine samtaler type at vi tror vi prater om samme person eller ting, til vi så på hverandre og ikke skjønte noen ting.

Jeg skulle lage mat med min nåværende andre gang jeg møtte han. Han hadde dl mål fra usa eller noe som jeg ikke tenkte over. Til deigen ble til suppe. Da ser han skuffet bort på meg å sier: jeg som trodde du var god på kjøkkenet. Da måtte jeg slå til å lage kake til dessert ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han ville helt sikkert se mer av puppene dine da, og synes spisesjeene skjulte for masse :opplyser:

hehe, kunne vært det.Men jeg har små pupper (han liker de han) men vi har mye moro av det også. Så akkurat her var det nok størrelsen på skjea som passet best syes han :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

hm kom på en, skjedde for noen år tilbake.

En kompis av meg står med en tom kopp, hvor han veiver den fram og tilbake.

Jeg spør han:

Meg: Hvorfor står du å veiver med en tom kopp??

Han: Ja, hadde det ikke vært teit om det var en full kopp????

jeg måtte le, dumme spørsmål, krever dumme svar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og typer kjører bil og hører på radion at ifjor tjente beyonce så og så mye penger.

han: skjønner ikke hvordan ET menneske kan tjene så mye?

jeg: vel, hun er jo så kjent. for henne er det bare å være med i en reklame så får hun noen millioner.

han: jamen bare et vanlig menneske da. hadde du vært med i en reklame hadde du ikke fått ti kroner engang!

.. :glare:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...