Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer i hverdagen!


Gjest LonelyAngel

Anbefalte innlegg

Gjest Nuppdupp

"jeg skal ha en minibank"

"hvorfor er han der så liten? er han en dverg eller?"

"jeg vanner blomstene dine med vodka, bruker klærne dine, har fest når du skal sove og spiser opp all maten din. vil du bo med meg, pus?"

"pappa veier mye (kremert) nå også. hey ho, lets go to the begravelse"

i telefonen når jeg sto 3 meter fra personen "hallo, hvor er du? åja, beklager vennen. når jeg er full ser jeg bare folk i en radius av 1 meter"

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CelineZ

Samboeren og jeg jobbet sammen på et lite prosjekt, det var veldig relevant for en jobb jeg skulle søke på. Jeg, på kødd, "da kan jeg jo bare oppgi deg som referanse."

Han: Ehh, hvorfor det?

Jeg: "Fordi du skryter sånn av meg, vel."

Han: "Jeg er jo ikke kjent for å være så veldig begeistret. Sikker på at du ikke heller bør oppgi XXXXX?"

:sjenert:

Endret av CelineZ
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ex gav meg en real smell midt på kjeften med albuen mens han sov en gang, sikkert noe han drømte eller noe i den duren. I alle fall var det så mye kraft i det at han våknet av det selv.

Så mens jeg da ligger der og føler at jeg har revna i hele ansiktet, og jeg blør fra både munnen og nesen, setter han seg forfjamset opp i sengen, ser på meg med øyne som tinntallerkner og sier; Ligger du der og biter meg?! :nei:

Ja.. altså.. unnskyld?!

Det må nevnes at samvittigheten hans var det som revnet til syvende og sist. Ikke ansiktet mitt :skratte:

:skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nei så stor rumpe du har!"

Dette var et kompliment fra min kjære til meg... Av en underlig grunn så kom ikke den i veldig god jord :snurt:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå med nevøen min og leste i en bok. Etterpå begynte han å snakke om alt mulig rart mens jeg bare lå å hørte på:

"Maaammaaa, puppa. Liiiine, puppa" Slik fortsatte han før han plutselig brøt ut med: "Pappaaa..... Puppa!"

Hoho da måtte jeg le litt. (Faren er ikke akkurat slank)

Samme unge satt på fanget til moren da han plutselig sa: "Mamma, du har små pupper".. Det ble litt stille før han kom med: "Pappa har større!"

:fnise:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Levitate

Det kom på en sang i bilen for en stund siden (

)... Og hver gang vi nå hører den sangen, dytter han på den ene puppen min og sier "bounce". Gjerne hundre ganger gjennom hele låten om vi hører på den.....
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min første time hos fysio for en tid tilbake. Var ganske vondt, så jeg sank sammen i sofan da jeg kom hjem. Den ene katten fant ut at han skulle vaske ryggen min.

Så kom sambo hjem fra jobb, og jeg begynte å fortelle om dagen min (han følgte vel mest med på hva som var på tv)

Jeg: Fysioterapien var såååå vond!

Han: åh....

Jeg: *skifter samtale emne, peker på katten å sier* så har han vaska meg på ryggen idag,

Han: Åh... så dere har kost dere i dusjen altså?!

Jeg: *tenker "åherregud, tar jo ikke med meg katten i dusjen!!! er han helt dum eller?"

Jeg: Ehm... nei, han brukte tunga selvfølgelig!

Han: HAR FYSIOTERAPEUTEN SLIKKA DEG PÅ RYGGEN?????

lol, herlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i en periode når jeg var yngre forelsket i en veldig søt, men litt dum gutt som kom fra en skikkelig liten bygd der alle kjente alle. Han var ofte ute og guttene på stedet hadde tydeligvis en litt slitsom tradisjon med å slå hverandre halvt ihjel på helgene. En helg han hadde vært ute, ringte han meg og var litt rørete mens han fortalte at han hadde vondt i hodet. Jeg ble bekymret og spurte hva som hadde skjedd, så han fikk etter mye om og men frem at han hadde havnet i bråk og fått seg en saftig lusing.

Etter litt prat sier han plutselig "Vent litt, jeg blør", hvorpå jeg begynner å bli VELDIG bekymret for stakkaren og spør ham hvor han blør. Joda, han blødde fra hodet, og jeg ba ham stikke til nærmeste legevakt. Det blir stille en god stund, før han kommer tilbake og stolt utbryter: "Det går fint, jeg teipa igjen hullet (i hodet) med tyggisen!".

Selvgjort er velgjort, kanskje?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen: "Man leker ikke taco"

Mannen: "Det var mange smuler i en flekk!" (Jaha ja!)

Mannen på nesten første date: "Du er ikke så bustete til å være deg!"

Meg: "Jo, eh, takk.."

Mvh Yvonne :heiajente:

Dette har ingen ting med saken å gjøre, men hvorfor skriver du alltid Mvh Yvonne i hvert eneste innlegg? Mener ikke å være frekk, bare tenkt på det et par ganger. :)

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har ingen ting med saken å gjøre, men hvorfor skriver du alltid Mvh Yvonne i hvert eneste innlegg? Mener ikke å være frekk, bare tenkt på det et par ganger. :)

Svar på det finner du i ting du lurer på-tråden på snikk-snakk (for å unngå avsporinger tenkte jeg det var bedre å ta det der, det er altså ikke meningen å være frekk). Har gitt et lengre svar der. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vet jeg jeg har tatt før, men det er lenge siden... Etter en eksamen så ruslet jeg ned i byen, hjernedød og sulten, så da jeg passerte et bakeri fikk jeg akutt lyst på hveteboller. Det bar inn og innen jeg ble ekspedert så hadde hjernen rukket å kollapse enda litt mer.

Ekspeditøren: Vær så god?

Jeg: Kan jeg få to boller uten rundstykker?

Ekspeditøren: ?????????????????????????????? :overrasket::hakeslepp:

Jeg: eeeeeeeeeeeeh....uten rosiner, mener jeg naturligvis :sjenert::rodme: :rodme: :rodme:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar på det finner du i ting du lurer på-tråden på snikk-snakk (for å unngå avsporinger tenkte jeg det var bedre å ta det der, det er altså ikke meningen å være frekk). Har gitt et lengre svar der. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Beklager avsporingen, men jeg har tråla "lurer på rare ting"-tråden og "ting vi lurer på"-tråden uten å finne svaret ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da jeg var ut og tok en røyk i pausa på jobb i dag, støtte jeg på en lege som tidligere jobbet på fastlegekontoret mitt. Når han ser det er meg sier han: Næmen hei er det deg, kjente deg ikke igjen med klær på jeg. :fnise: Jeg forstod jo at han mente siden jeg var innpakket i varmedress, lue og skjerf. Men jeg kunne ikke annet enn å flire da han skulle prøve å forklare det.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*på vei til å parkere når besteveninna ser en hund i baksetet på en bil* "blablabla..er det en hund? Trodde det var en gammal kjerring med hår!"

Klarte ikke holde meg, var dagens :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg var ute på en liten kveldstur, og i det lystige humør jeg var, så tok jeg noen lette dansetrinn, ganske så koordinert og elegant om jeg selv skal si det. Ikke alle var like enige i det, for det smeller fra sidelinja: "Jeg var litt usikker på om du dansa eller om du snubla".

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...