Gå til innhold

Spellemannprisen, Plumbo og mokkamann


Gjest Koala Lompa

Anbefalte innlegg

Noe så tåpelig gjort! Hva oppnår denne Terje ved slike nedrigheter?

Å heve seg selv på et enkelt byttes bekostning. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først Timbuktu mot Frode Øverli, nå Tshawe mot Plumbo. Hurra for en super uke! :ironi:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vellfortjent, dumt gjort.

Hvorfor er dette velfortjent? Fyren har sikkert skjønt det nå, han dro en dum spøk, det ble ikke godt tatt imot, og i tillegg blir han nå kalt rasist. Ingen som ikke er rasist vil være rasist, det er en stygg sak å ha hengende over seg. Hva godt gjør det når folk tar igjen ved å helle drinker over ham? Kan man ikke komme over det, glemme det, og heller prøve å ha en OK kveld? MÅ man understreke hvor GRUSOMT det som skjedde var?

Som kvinne synes jeg forresten ikke at det er så morsomt at ordet Fittehøl blir brukt for å såre og fornærme, skal jeg finne OTTAR og anklage Thawe for... mannsjånivisme, eller hva det blir!?

:ironi:

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cosette

Vellfortjent, dumt gjort.

Nei, dette er bare enda en kjendis som nærmest snubler over sine egne ben i iveren etter å få være med på lynsjingen av harrybandet Plumbo og dermed få litt spalteplass i media og "kred" av de kule Twittervennene sine.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkhudede tror alt er rasistisk ment. Travelt..

Mørkhudede...?

Så du reaksjonene fra salen eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkhudede...?

Så du reaksjonene fra salen eller?

Ja, det er som mobben som skulle brenna heksa. Ingen i mobben ønsker å bli beskyldt for å støtte heksa, slik at de selv kan havne på bålet, så de går i beina på hverandre etter å fremstå som forarget på heksa. Mens tusenvis av barn lider seg gjennom år med mobbehelvete og andre grusomheter, så er det altså den priveligerte mangemillionæren Madcon som gråter seg i søvn i kveld. For en tragedie.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som syns det var morsomt?

Nei,det er noen i denne tråden som syns det var morsomt. Bobbla eller hva h*n kaller seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen C-kjendiser innen kultur som venner på Facebook. Enkelte av disse spiller innen samme sjanger som Plumbo. Jeg merker meg at en del av disse C-kjendisene, som tidligere har postet veldig mange over-kanten usmakelige ting om både fremmedkulturelle og andre grupper, nå kaster seg på bølgen av kritikere av Plumbo. Interessant..

Dette får meg til å tro at det er noe i å utnytte situasjonen. Vanligvis er jeg ikke den første til å rope "politisk korrekt" når noen retter kritikk mot sånt. Jeg håper denne suppa ikke blir brukt som argument mot å ta avstand fra rasisme og annen diskriminering i fremtiden, men jeg er redd det vil skje når en uttalelse blir vrengt på, og vridd om til et scenario som dette. Derfor påstår jeg at denne overeksponeringen ikke akkurat er til hjelp for å bekjempe diskriminering.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes rasistkortet blir dratt opp alt for fort.

Folk er født forskjellige. Noen mørkhuda, andre med blondt hår. Selv er jeg blond, men folk klikker ikke i vinkel hver gang det blir dratt en blondine vits.

Dette syntes jeg blir for dumt. Som andre sier her, en spøk som gikk dårlig.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er som mobben som skulle brenna heksa. Ingen i mobben ønsker å bli beskyldt for å støtte heksa, slik at de selv kan havne på bålet, så de går i beina på hverandre etter å fremstå som forarget på heksa. Mens tusenvis av barn lider seg gjennom år med mobbehelvete og andre grusomheter, så er det altså den priveligerte mangemillionæren Madcon som gråter seg i søvn i kveld. For en tragedie.

Er du sjalu på Tshawe, siden du velger å fokusere på at han har penger?

Blokkhus er rasist, og dette stuntet hans har gravlagt Plumbo. Good riddance.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg synes ikke det var morsomt. Men jeg synes reaksjonene er over alle støvleskaft.

Men hva skal en forvente i en verden der Timbuktu blir støtt over kanibalvitsetegningene til Frode Øverli?

Jeg mener helt klart at Madcon har lov å bli sur og fornærmet. Hadde Plumbo stilt seg totalt uforstående til at de har sagt noe dumt forstår jeg reaksjonen med å diskutere mulig grandprixdeltakelse. Men nå har de bedt om unnskyldning da. Kan alle virkelig si at de aldri kunne kommet til å si noe skikkelig teit i en slik sammenheng? Er det virkelig noe å lage krig av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes rasistkortet blir dratt opp alt for fort.

Folk er født forskjellige. Noen mørkhuda, andre med blondt hår. Selv er jeg blond, men folk klikker ikke i vinkel hver gang det blir dratt en blondine vits.

Dette syntes jeg blir for dumt. Som andre sier her, en spøk som gikk dårlig.

En rasistisk spøk, og et band som kommer til å selge veldig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes rasistkortet blir dratt opp alt for fort.

Folk er født forskjellige. Noen mørkhuda, andre med blondt hår. Selv er jeg blond, men folk klikker ikke i vinkel hver gang det blir dratt en blondine vits.

Dette syntes jeg blir for dumt. Som andre sier her, en spøk som gikk dårlig.

Men så har vel ikke vi blondiner blitt undertrykt i mange år heller. ikke har vi blitt diskriminert ved å bli utestengt fra skoler,arbeid og offentlig steder heller.

Fatter ikke hvorfor noen alltid skal dra opp blondine-kortet i en slik sak!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg faktisk reagerer litt på at ingen reagerer på det som ble gjort i den siste linken til SemperFi. VG skriver om hendelsen som at det liksom er helt greit :klo: Det kaizers-vokalisten gjorde var like ufint ogf upassende som uttalelsen til Plumbo.

Syntes rett og slett litt synd på plumbo-vokalisten jeg, i den sammenheng.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener helt klart at Madcon har lov å bli sur og fornærmet.

Samtlige med mørk hudfarge har lov å bli fornærmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...