Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og hopp, odisiiiii! :duskedame:

Hvordan er formen? Vi savnet deg i Fjasetråden i natt, du gikk glipp av spennende diskusjoner og mange tårer over gamle barndomssangminner! :trist:

I dag har jeg med to geiter til hagen din!

animal-graphics-goats-263886.gifanimal-graphics-goats-512005.gif

:fnise:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Hei og hopp, odisiiiii! :duskedame:

Hvordan er formen? Vi savnet deg i Fjasetråden i natt, du gikk glipp av spennende diskusjoner og mange tårer over gamle barndomssangminner! :trist:

I dag har jeg med to geiter til hagen din!

animal-graphics-goats-263886.gifanimal-graphics-goats-512005.gif

:fnise:

Hvor finner du dyrene dine Rumle? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Hvor finner du dyrene dine Rumle? :fnise:

Det lurer jeg også på! Jeg vil gjerne ha noen fine søte huskydyr til slottet mitt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Ery som sover :skratte: men jeg kommer sterkere tilbake om en stund,jeg har rett og slett ikke tid til å taste med dere enda,men jeg savner dere når jeg ikke er her :klemmer: tusentakk for verdens fineste kaker og dyrebilder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

God morgen Hannee :klemmer: håper du også får en fin dag sammen med mannen :rodmer:

Tror jeg må reise meg opp fra senga og lage en god frokost med eggerøre og pålegg :jepp:

Senere i dag skal jeg stelle grava til min mor og min bror :trist: og gå tur på kirkegården,det er så utrolig stilt der.

Været er stilt men kjedelig og grått :goodbye:

Snakkes senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Ja :hoppendeglad: selvfølgelig kan du det.

Så det ble diskusjon igjen i fjasetråden :klo:

Da er det greit å finne noen andre temaer heller :enig:

Ellers er dette en kjedelig og mørk dag her jeg bor,det har liksom ikke vært helt dag i dag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Ja, det gjorde visst det. Men sånn er det vel med så mange forskjellige mennesker :)

Huff, ja her er det og veldig mørkt og trist.. Og nå er det snart middag hos svigermor :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest odisi73

Å du får middagen servert ja :fnise:

Vi var og såg om svigers var hjemme men det var de heldigvis ikke så da kan vi si vi har vært der men dere var jo ikke hjemme :sjenert:

Må vel kanskje lage lasagna snart tenker jeg,kjenner matlysten trenger seg på kroppen,hodet blir fylt med de lekreste retter fra verdens gourmetkokker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Å du får middagen servert ja :fnise:

Vi var og såg om svigers var hjemme men det var de heldigvis ikke så da kan vi si vi har vært der men dere var jo ikke hjemme :sjenert:

Må vel kanskje lage lasagna snart tenker jeg,kjenner matlysten trenger seg på kroppen,hodet blir fylt med de lekreste retter fra verdens gourmetkokker :fnise:

Lasagne er så godt! :daane: Nå har jeg lyst til å bli hjemme å lage det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...