Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest odisi73

:fnise: Odisi er egentlig bare et brukernavn jeg fikk av avisen som jeg pleide kommentere i før.

Der fikk alle utdelt brukernavn og kode,jeg syns det var litt anderledes så jeg brukte det :gjeiper:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

:fnise: Odisi er egentlig bare et brukernavn jeg fikk av avisen som jeg pleide kommentere i før.

Der fikk alle utdelt brukernavn og kode,jeg syns det var litt anderledes så jeg brukte det :gjeiper:

Jeg liker det! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil og bo her! jeg tok med meg en kake i innflyttningsgave :)

300x300_choc_rose_cake.jpg

O Hellige Guds Moder.....

:fnise: Odisi er egentlig bare et brukernavn jeg fikk av avisen som jeg pleide kommentere i før.

Der fikk alle utdelt brukernavn og kode,jeg syns det var litt anderledes så jeg brukte det :gjeiper:

Jeg synes Odisi er et fantastisk brukernavn. Det minder om de egyptiske gudene Isis og Osiris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Takk Giacomo :klemmer:

Ja det kan minne om noe slikt,eller noe innen Gresk mytelogi :jepp:

Herregud Light den kaka skulle jeg gitt til min svigerinde for hun og mannen er kubønder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odysseus, kanskje?

Er du efterkommer efter noen greske og egyptiske guder og helter som har hatt seg kanskje....?

Tenk at vi har en gudinde (eller i hvert fald halvgudinde) i KG-alléen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jaaaaaaaaaa,da vil jeg være kjærlighetsgudinne :strix: som bader i honningmelk slik som Kleopatra gjor og mens tigrene passet på ved bassengkanten :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaaaaaaaa,da vil jeg være kjærlighetsgudinne :strix: som bader i honningmelk slik som Kleopatra gjor og mens tigrene passet på ved bassengkanten :nigo:

Da erklærer jeg dette for sandhed!

Jeg tror du er barn av Odysseus og Isis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Å hjelpe meg vell :hakeslepp: den kaka var så fin at jeg hadde aldrig klart å spise den :biggrin:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Nei nå kjenner jeg søvnen har tatt fatt på kroppen,skal tidlig opp og ha husrengjøring etter jobben som jeg slutter kl.12.00 :nigo:

Så er det fredagshandel med mannen,hjem og lage middag.

Alle ungene skal ut+to skal ligge borte :bolledeig:

Så kommer et vennepar på besøk om kvelden,håper bare ikke de også skal skille seg slik som de forrige som var på besøk hos oss :arwen:

Det blir vel kanskje noe i glasset eller kaffekoppen med Bayles som vanlig tenker jeg :kristin:

Godnatt alle medlemmer :goodbye:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest odisi73

God formiddag alle sammen :goodbye:

Inatt ble det minimalt med søvn,tror ikke jeg sovna før Twin Peaks var ferdig på tv2 i femtiden og sto opp igjen kvart på åtte :Gjesp:

Nå er jeg ferdig for dagen og skal i dusjen før husarbeide.

Det lynte og tordnet her jeg bor i natt og det er nifst det.

Nå blåser det kattunger som det heter :biggrin:

Gleder meg masse til våren jeg når alt begynner og spire og komme frem etter vinteren.

I Stavanger fant de snøklokker i sist uke,hvor tidlig er ikke det :hakeslepp:

Nei nå må jeg gjør noe :husarbeid: kom arbeidslyst og treng deg på,her skal du motstand få :dusje::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sprøøøøøøøøø, duuuuuu må ikke se på Twin Peaks!!!!!!!!!!!!!!! :haar:

:fnise:

Håper du får en riktig fin helg, odisi!!!!!!!! (jeg har forøvrig alltid gjettet at navnet ditt er en sammensetting av alle forbokstavene til barna dine - der tok jeg feil, gitt! :fnise: )

Fredagsblomsterkake til deg!:

flower_pot_cake.jpg

:klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til våren jeg når alt begynner og spire og komme frem etter vinteren.

I Stavanger fant de snøklokker i sist uke,hvor tidlig er ikke det :hakeslepp:

:hakeslepp: Det var jammen tidlig!!!!! Gleder meg veldig jeg også nå! Har fylt en kjempestor blå glassvase med plommegreiner og tre laaange hvite amaryllis, det er så vårlig og fint :jepp:

Våren! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...