Gå til innhold

Protocol error wordfeud


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva protocol error (unexpected token og så mange tegn) på wordfeud er?? Det dukka plutselig opp hos meg og nå kommer jeg ikke inn til spillene igjen. Får bare conection error eller den står å "laster" uten t det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet hva protocol error (unexpected token og så mange tegn) på wordfeud er?? Det dukka plutselig opp hos meg og nå kommer jeg ikke inn til spillene igjen. Får bare conection error eller den står å "laster" uten t det skjer noe.

Hei, jeg lagde denne brukeren bare så jeg kunne svare deg! Egentlig er jeg en 16 år gammel gutt...

Anyways, jeg tipper det bare er noe problem med Wordfeud-serveren, og at de ordner det asap. De hadde en liknende hendelse i går, da serveren var nede. Så det er nok ikke noe å bekymre seg for.

Har søkt litt rundt på nettet, og ser ut som om det er ganske mange som får protocol error nå, noe som kan tyde på at det er en serverfeil!

Håper det hjalp!

-Anonymous22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, får connection error nå. Er bare å søke på Wordfeud på twitter, så kan man se hundrevis av irriterte svensker og nederlendere. Jeg søkte etter motspiller rett før dette skjedde, og endte plutselig opp med ni ny kamper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, får connection error nå. Er bare å søke på Wordfeud på twitter, så kan man se hundrevis av irriterte svensker og nederlendere. Jeg søkte etter motspiller rett før dette skjedde, og endte plutselig opp med ni ny kamper!

Som jeg sa, jeg tipper det bare er en serverfeil/krasj. Den kommer nok tilbake i natt/morgen, alt etter som hvor raskt de får ordnet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, enig. Men med den store pågangen de har, er det ikke rart om serveren krasjer. Du skal se det blir bedre når de får flere og bedre servere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...