Gå til innhold

Rainbows treningsnarkomani


Rainbow

Anbefalte innlegg

Så koselig å høre at du syns det er bra trent, @gjest- silje! Jeg føler jo ikke dagen er komplett uten en treningsøkt, hehe! Jeg fikk henne med siden hun liker country, egentlig. Så da ville hun være med på å teste det ut! Ellers tar vi styrke noen ganger sammen, men tror alt blir mye bedre når vi får treningsrom, da blir det bedre plass til begge også! Gå tur for å kjøpe øl er også tur! :)

I dag er det endelig sommer!! Jeg starta dagen (etter morgenturen med Vofs) med en joggetur. Ville ta det rolig fordi jeg fortsatt er litt redd for allergien, og ville ikke presse meg eller satse på intervaller. Men jeg ble veldig positivt overraska over økta! Har jo nesten ikke løpt i år. Kanskje 3-4 ganger, og alltid med hund, som betyr stopp og snus og pauser innimellom. 

Nå løp jeg 5 km (uten å presse meg og ved å holde jevnt tempo og løpe hele veien med unntak av de siste to minuttene) på en halvtime! 32 min. Så det gir meg håp om å klare løpet som er på 9.36 km i skogsveiterreng i oktober på under én time, som er målet mitt. Håper å få løpt mer fremover, og også å få testa løypa et par ganger før løpet går. 

Etter jogging, dusj og mat dro kjæresten, hunden og jeg på skogstur, hun bada, vi vassa. Elsker lange, varme sommerdager uten planer. Det er vel forresten det som er ferieplanene våre, @Chandra , å ikke ha noen. Muligens noen dagsturer, ellers ikke noe spesielt. 

Her er løpet mitt, som jeg btw brant mye mer på, hadde pulsklokke, og det var 358 kcal!

 

Screenshot_20160720-105201.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten oppsummering siden sist jeg skreiv:

Torsdag: Tok en rolig tur i skogen, men det var veldig rolig og bare på vei, så jeg trengte mer. Men det var vanskelig å få til en video, så jeg småjogga opp alle trappene i blokka til tiende etasje, og tok 5 burpees på hver avsats! 95 burpees og mye bedre humør umiddelbart! :nigo: 

Fredag: Tok video sammen med kjæresten, fra  Hammer and Chisel. Det ble da ISO Strength Chisel. Der har du ti repetisjoner på hver øvelse, så holder du stille i ti sekunder, før du tar ti repetisjoner igjen. Tre ganger pr øvelse før neste. Mye squats, og en sykt tung lunge-øvelse (eh.. utfall heter vel det) med beinet oppå stuebordet og 6 kg vekt i den ene hånda. Bra økt! 

I dag har vi vært på en tur med mye bakker inni skogen. Skal prøve å la det være nok, selv om vi gikk veldig sakte. Det føles ikke som trening, og da blir jeg litt stressa..! Klarte å være flink med godteri igår, da! Smakte litt på kjærestens potetgull og spiste én is, bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går jogga kjæresten og jeg en tur i skogen, mest på skogsbilvei, litt på sti. 5 km, mye bakker. Brukte 50 min, for vi gikk en del innimellom, og samboer har en skade i foten som vi tok hensyn til. Fin tur, og rakk å få den unnagjort før det ble altfor varmt. 

Spiste én is på dagtid og laga vafler på kvelden. Sånne usunne, halvferdige fra Toro. Siden jeg ikke tåler hvetemel lagde vi de glutenfrie. Godt, men ble kvalm, og føler meg smått uggen i dag. 

I dag trente jeg Gamma Rip't Up fra T25. Styrke med Shaun T. Liker økta, og brukte 6 kg nesten hele tiden. Tungt når man bla holder armene i hammerposisjon og beveger dem sakte såvidt opp og ned! Mye push-ups også. Fin morgenøkt før tur med hunden denne varme, men overskya dagen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde vi besøk av samboers foreldre til halv fem, så det ble ettermiddagstrening. Valgte Cardio Power and Resistance fra Insanity. Crazy madness, og gøy! 344 kalorier på 40 min. Denne videoen finnes faktisk gratis på nettet (ulovlig lastet opp, men dog, det er vimeo). Jeg brukte den som ligger hos Beach Body. Jeg har lasta ned programmet tidligere, det var det første BB-programmet jeg gjorde, tilbake i 2014, nå ligger det på betalversjonen jeg har, (eller strengt tatt er det søstera mi som har abonnementet) med tilgang til veldig mange programmer. 

Denne linken går til en vimeo-versjon av den, hvis noen har lyst til å prøve. Det er ti min heftig oppvarming med tre runder av øvelser, en stretch-del og så tre runder med tre sett av en gruppe øvelser. Cardiobasert, men også noe balanse. 40 min til sammen. Shaun T er sitt sedvanlige, motiverende selv, som er gøy! :) 

Her kan dere se videoen og eventuelt prøve økta! Trenger ikke noe utstyr, bare deg selv og lyst til å hoppe! :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsflinka! Er det en dag du ikke trener eller er i aktivitet? :trene:

Nå har jeg så vidt tittet på den videoen du linket til og jeg har bokmerket den til senere! Jeg likte han fyren veldig godt så gleder meg til å teste videoen. Liker litt tøffe typer. :tongue: PTn jeg trente med før jeg ble gravid er skikkelig militær og streng og det føler jeg passer meg godt. Da gir man liksom det lille ekstra og det blir ikke noe dulling.

Nei nå gleder jeg meg til å trene altså! Kan jeg spørre deg om en tjeneste? Hvis du ser i dagboken min at jeg ikke trener så mas på meg! Skal bare få ut ungen og få normal kropp så er det ingen unnskyldning lenger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Chandra skrev:

Treningsflinka! Er det en dag du ikke trener eller er i aktivitet? :trene:

Nå har jeg så vidt tittet på den videoen du linket til og jeg har bokmerket den til senere! Jeg likte han fyren veldig godt så gleder meg til å teste videoen. Liker litt tøffe typer. :tongue: PTn jeg trente med før jeg ble gravid er skikkelig militær og streng og det føler jeg passer meg godt. Da gir man liksom det lille ekstra og det blir ikke noe dulling.

Nei nå gleder jeg meg til å trene altså! Kan jeg spørre deg om en tjeneste? Hvis du ser i dagboken min at jeg ikke trener så mas på meg! Skal bare få ut ungen og få normal kropp så er det ingen unnskyldning lenger! 

Tusen takk! :nigo: Nei, det er vel ikke noen dager jeg ikke er i aktivitet overhodet. Prøver å trene 6 dager i uka, noen ganger fem, men da er jeg ekstra aktiv i helgene. Merker det er så bra for meg, gir meg så mye! :) Så gøy du tok vare på linken! Shaun er supermotiverende og kul! Han har også masse små videoer og tips til trening både på insta og facebook (shauntfitness). Han er virkelig den som har hjulpet meg aller mest med treningsmotivasjon, og jeg digger hvordan han skriker og maser meg fram samtidig som han motiverer med å si at han vet jeg kan klare det og at han tror på meg. Jeg kan godt fortelle mer om programmene hans om du er interessert etter hvert! :) 

Så klart jeg kan hjelpe deg å komme igang med treninga igjen ved å mase på deg! Blir gøy å følge deg og treninga når du skal igang igjen! Men husk å konsentrere deg mest om datteren din, det er alltids tid til trening etter hvert! 

***

I dag trente kjæresten og jeg sammen på en helt ny måte, og det var gøy! I 22 minute hard corps programmet (med Tony Horton, det som er et skikkelig militærprogram med ekte veteraner), følger det med en bonusøkt som heter Battle Buddy Workout. Da trener man med partner, og bruker hverandre som treningsutstyr.

For eksempel står dene ene i planke, tar en pushups og holder seg lavt mens den andre hopper sidelengs over en. Så hever den som står der seg til høy planke igjen, og den andre militærkravler under. Andre øvelser innebærer å ro med hele den andres kropp (den som ligger må holde seg helt rett mens den som står griper det ene beinet og løfter hele personen opp, så bare øvre del av ryggen er nedi bakken), og en annen øvelse sitter man ovenfor hverandre og roterer samlede bein rundt og over hverandres bein. Også videre. Det var skikkelig utfordrende, vanskelig og moro! Etterpå jogga jeg til stallen, møkka og jogga tilbake, og fikk brent litt ekstra. 

Nå er det snodig vær - ser ut som sommer, men blåser kaldt og er nesten helt overskya. Gruer meg til ferien er over og at jeg må på jobb på mandag, så håper det kan bli flere skikkelige sommerdager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest- silje

Tenker det er kjempegøy å trene sammen! Skal jobbe litt iherdig med å få gubben med etter ferien jeg,, tenker det kan gjøre disse styrkeøktene mine litt mindre kjedelige 😊

Du er kjempeflink å jogge! Jeg har jo mista farten ganske bra, men nå blir det jo bare en gang annen hver uke - om det i det hele tatt blir det, så jeg kan vel ikke forvente mer. 

Synes også været er labert denne sommeren. Vi har vært heldige med forrige uke når vi var i bø, da var det varmt nok til shorts og så fikk vi badet litt. Men nå ser det ganske elendigt ut...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har han fått en ny følger på instagram! Kanskje videoer hjemme kan ha noe for seg siden det sikkert ikke er like lett å komme ut. :) Nå trener jeg gratis på treningssenter da så får se an hvordan det blir. Man skal helst vente 6 uker etter fødsel med å trene så tar litt tid før jeg kan starte da. Enn så lenge har jeg sikkert mer enn nok med å nyte baby! :) Vet selv hvor mye energi jeg får av å trene så gleder meg virkelig. Må nok begynne rimelig pent da jeg har en skjevhet i ryggen som ikke har hatt godt av graviditeten. Hadde vært kjipt med skader når man endelig kan starte opp igjen. 

Send meg forresten gjerne en pm om du vil utveksle instagrambruker. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det endelig sol og varmt igjen! Passer huset til mamma og pappa og får dermed hage vi kan sole oss i, digg!! 

Veldig fint å trene sammen, ja! Nå har hun sagt hun har lyst til å trene litt oftere, så da skal vi trene hver tredje dag sammen. Jeg skal fortsatt trene om morran før jobb, så da får jeg to økter noen dager i uka, woho! :nigo: Men nå gjelder det å nyte ferien før den slutter. 

Det kule med jogging er at man merker forbedring fort, så er sikker på at du raskt kommer opp i fart igjen, Det løpet jeg vil delta i har mange bratte bakker, og de fleste som deltar er idrettsfolk, så da føler jeg meg treig. Prøver å huske at man kun konkurrerer med seg selv! 

Kult å trene gratis på senter, da! Da hadde jeg kanskje vært mer motivert for det! Håper det går bra å trene opp ryggen igjen på en bra måte, @Chandra !

I dag trente jeg en time med en video fra programmet Asylum med Shaun T, som heter GAME DAY. Det er et program der jeg bare har tatt del to, så håper å få tatt del én også en gang, men med såpass lange økter er det ofte vanskelig før jobb. Det går mye på smidighet, utholdenhet og styrke i kombinasjon. Det var utrolig tungt, og jeg hadde ikke sjans til å gjennomføre uten flere pustepauser. Særlig i en eviglang hoppende push-up-sekvens. Visste at den var utfordrende, hele økta, men lenge siden jeg har blitt så sliten! Shaun veit hva han driver med, men er en stund siden jeg har kjefta på ham underveis, haha! Frokosten ble chiagrøt i skyggen! 

Endret av Rainbow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å trene sammen med samboeren! Jeg og mannen har løpt litt sammen, men vi ender ofte opp med å krangle. :fnise:  Jeg blir så sur når han pusher meg til å løpe raskere at jeg bare har lyst til å dytte han ut i grøfta, men han er god å ha da. :hjerte:

Du er jo helt vill som brått skal ha 2 økter noen dager. Kommer til å bli oversprek ut over høsten du. Kanskje du skulle jobbet med trening? Jeg er imponert!

Vi har et treningssenter i samme lokale som jobben og en avtale om å trene gratis der, så det er veldig luksus! Også underviser jeg jo til vanlig yoga der en gang i uka. Men veldig kjekt å ha treningssenter samme sted som jobb slik at man kan trene rett etter jobb. :) Eller svømme siden vi også har badeland på jobb! 

Jeg hadde forresten sett sesong 2 av The Fall. :( Men ser sesong 3 skal komme i 2016! :)

Håper dere fikk kost og solet dere ute i går! 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen meg alt for lenge siden jeg har tittet innom her! Har tilgang på datamaskin for første gang på et par uker nå, så mye å oppdatere seg på :D

Høres ut som om du har hatt noen herlige dager i ferien, altså .Og så gøy at dere skal trene mer sammen! Tre ganger i uka er jo en del :D  Spesielt når man må benytte seg av hverandre sånn som du beskrev; er morsomt med litt Team work! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.7.2016 at 12.24, Chandra skrev:

Så gøy å trene sammen med samboeren! Jeg og mannen har løpt litt sammen, men vi ender ofte opp med å krangle. :fnise:  Jeg blir så sur når han pusher meg til å løpe raskere at jeg bare har lyst til å dytte han ut i grøfta, men han er god å ha da. :hjerte:

Du er jo helt vill som brått skal ha 2 økter noen dager. Kommer til å bli oversprek ut over høsten du. Kanskje du skulle jobbet med trening? Jeg er imponert!

Vi har et treningssenter i samme lokale som jobben og en avtale om å trene gratis der, så det er veldig luksus! Også underviser jeg jo til vanlig yoga der en gang i uka. Men veldig kjekt å ha treningssenter samme sted som jobb slik at man kan trene rett etter jobb. :) Eller svømme siden vi også har badeland på jobb! 

Jeg hadde forresten sett sesong 2 av The Fall. :( Men ser sesong 3 skal komme i 2016! :)

Håper dere fikk kost og solet dere ute i går! 

Vi så ferdig The Fall i går, og begynte å lete på nettet etter når i år sesong 3 kommer. Fant det ikke ut, dessverre! Bra serie, skikkelig psykotisk stemning! Så han hovedrollen - han spilte en helt annen type rolle i den filmen? 

Så kult at dere har treningssenter så tilgjengelig! Da skjønner jeg godt at du benytter deg av det! Jeg liker jo veldig godt å trene hjemme, men hadde jeg hatt gratis treningssenter hadde det nok hjulpet på motivasjonen for akkurat det. På jobben min har de bare et bittelite treningsrom der de har pressa inn noen apparater - og det frister ikke så veldig. Pluss at jeg ikke liker at hvem som helst kan komme inn og se meg trene. 

Hehe, ja, skulle egentlig gjerne jobba med trening, men jeg har ikke lyst til å bli personlig trener, og det er vel kanskje ikke så mye annet man kan gjøre? 

Hehe, litt morsomt at samboeren din gjør deg sur når han presser deg, min blir sur av videoer og det de sier. Så derfor trener vi ikke sammen så ofte  - eller, det er egentlig ikke derfor, hun bare liker det ikke så godt, og det er jo innafor! :)

Den 29.7.2016 at 14.21, rh1 skrev:

Nå er det jammen meg alt for lenge siden jeg har tittet innom her! Har tilgang på datamaskin for første gang på et par uker nå, så mye å oppdatere seg på :D

Høres ut som om du har hatt noen herlige dager i ferien, altså .Og så gøy at dere skal trene mer sammen! Tre ganger i uka er jo en del :D  Spesielt når man må benytte seg av hverandre sånn som du beskrev; er morsomt med litt Team work! :) 

Så fint du er tilbake! Moro at du er som meg som ikke vil skrive så mye på forum på mobil. Jeg syns det er så krøkkete. Jeg bruker 3x4-tastatur, som jeg til vanlig syns går fortere, men når jeg skal skrive noe som tar lengre tid orker jeg ikke. 

Ja, det er gøy med aktiv ferie og mye trening - samtidig som det blir tid til å hvile mye også. Det blir nok ikke helt tre ganger i uka med doble økter med kjæresten, da, men nesten. Hun vil trene hver tredje dag, så noen ganger blir det tre dager i uka og noen to, og de dagene den økta kommer i helga blir det nok ikke to på meg. Men jeg gleder meg til å se hvordan det blir.

Nå må jeg snart få satt opp en treningsplan for tiden fremover, er litt lei av å bare finne på, som jeg har gjort de siste par månedene, så nå tror jeg at jeg skal ha en hybrid-økt. Det finnes en nettside som lager hybridkalendere utfra hvilke programmer du lister opp, for eksempel fra beach body. Så planen tror jeg blir å blande styrke fra Hammer & Chisel med cardio fra Insanity Max 30 i seks uker, og så kanskje ta noe annet etter det.

Denne langhelga er det Beach Body Summit i Nashville, det vil si at alle trenerene og masse masse folk møter der og får trene live, sjekke ut nye produkter og henge sammen med likesinnede. Skulle SÅÅ gjerne vært der, det ser så gøy ut! I nett drømte jeg til og med at jeg var der , men alt jeg dreiv med var å lete etter Shaun T for å få ta bilde med ham og prate med ham. Jeg fant ham til slutt og fikk sitte i en buss med ham der vi måtte rope til hverandre for å overdøve masse folk som satt mellom oss. Snodig drøm. Får vel aldri dratt på det der, men det virker rett og slett som tidenes største gladhappening i treningsland. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så må jeg skrive om gårsdagens trening og aktivitet. Det ble en ganske voldsom dag! Jeg sto opp tidlig og gikk til stallen med vofsen, og så trente jeg. Jeg tok to økter rett etter hverandre. Først Total Body Circuit som er fra programmet T25 med (you guessed it) Shaun T! T25 er delt opp i tre måneder - alpha - beta og gamma. Hver økt er på 25 min. Det blir hardere hver måned. Den økta jeg tok er fra Alpha, men den er fortsatt vilt hard. Det er så mye pushups og plankepushups og greier, så etter den Insanity-økta jeg hadde dagen før i tillegg...jeg måtte ha mange pauser og hadde ikke sjans til å gjennomføre uten å stoppe. Den økta overrasker meg alltid med hvor hard den er, skulle tro den ikke var så krevende når jeg har gjort hardere programmer før, men joda, den leverer.

Deretter tok jeg en danseøkt med samme trener, en videreføring av danseprogrammet Cize. Denne het The Next Level: Whillin’ Out. Jeg har ikke helt samme danserytmen som verdens kuleste trener, altså. Det er forskjell på en svart mann fra New Jersey og en hvit jente fra Oslo, kan du si! :P Jeg klarer ikke å bevege meg like fritt og blir veldig stiv. Og ikke klarer jeg å huske hele sekvensen til dansen selv om den repeteres mye heller. Men ble da svett og sliten likevel! Nesten 460 kcal til sammen.

Da jeg kom hjem og hadde dusja bestemte vi oss for å gå tur. Vi kjørte 45 min og gikk en fjelltur vi har lest om. Ganske bratt klatreterreng. Været var overskya og småkjølig, så vofse klarte å gå han også. Det var slitsomt for både lår og rompe, særlig etter de treningsøktene før i dag. Hadde ikke valgt begge om jeg hadde visst vi skulle gå den turen, kan du si. 2 timer og 18 min brukte vi. Brant (i følge estimatene til Endomondo som jo ikke er helt nøyaktig) 800 kcal. Hoi. 

Dermed hadde jeg eeeegentlig tenkt å ta treningsfri i dag, men det fikk jeg ikke til, så jeg tok en rolig økt. Pilates Fix Extreme fra 21 day fix extreme. Pilates med strikk. Jeg er jo ikke myk og hater egentlig både pilates og yoga (fordi jeg ikke får det til), men dette gikk rimelig greit, og det var tungt nok til at jeg ikke greide alt, men samtidig ikke så tungt at jeg ble utslitt. Det var passe.

Nå er det bare å nyte sola og prøve å glemme at jeg skal jobbe på mandag....!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det var det du mente så spiller drapsmannen i The Fall Mr Grey eller hva han heter i Fifty Shades. Altså hovedpersonen. Det er faktisk nesten verdt å se filmen bare for å se han i den rollen for det blir bare så utrolig feil! ;) 

Hm.. det er kanskje ikke så mange andre alternativer enn PT? Skal si i fra om jeg kommer på noe smart. :tongue: Dumt at det er en bransje det er så vanskelig å leve av og at den flyter over av PT trenere. Har en venninne som prøver å leve av yoga, og det er også helt håpløst. Jeg har noen ganger en drøm om å eie et slags livsstilssenter som fokuserer på trening, yoga, meditasjon, sunn mat, livsstilsendring osv... Et helhetlig konsept. Det kommer aldri til å skje da! Ikke har jeg lyst til å drive for meg selv heller. ;)

Morsomt at kjæresten din blir sur på videoen da! Ser det liksom for meg. Jeg har aldri prøvd å trene til video bortsett fra noe yoga så jeg aner ikke om jeg liker det eller ikke. Jeg liker forresten å bli presset av alle andre enn mannen. Det tåler jeg rett og slett ikke. Jeg blir liksom bare fornærmet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb igjen. Tre ukers ferie...hvor ble de av? Å stå opp halv sju igjen for å trene var TUNGT!

Vi bestemte oss tidlig for å ikke dra til utlandet, men nå når hverdagen er her igjen angrer jeg. Vil bort og se all the things!resized_all-the-things-meme-generator-see-all-the-things-2e22d3.jpg 

I dag begynte jeg på et hybrid-treningsprogram. Det er en nettside der man kan legge inn hvilke programmer man vil følge, og så kan man krysse av på antall uker, om man vil ha doble eller enkle økter og hvor mange dager i uka man vil trene. Jg satte opp en mix av Insanity Max 30 og Hammer and Chisel, seks uker, fem dager i uka (og jogging på lørdager). Men den veldig random, så om man legger inn samme parametre hver gang vil planen se ulik ut. Sååå jeg er veldig i tvil om jeg skal følge den eller gjøre det annerledes. Veldig veldig i tvil. Passa så bra å begynne på noe nytt 1. august, men nå vurderer jeg å lage en annen plan i stedet, siden jeg er litt lei Hammer and Chisel. Så mulig jeg prøver det denne uka og så lager ny plan. OCD-en min tenker at nåå har jeg laga plan og nå eeeeer det første august, så da måå jeg fullføre. Men det må jeg jo ikke. 

Tok Max Hammer Strength i dag, fra H&C. Den er litt kjedelig, egentlig. 1 min uten vekt, 8 reps med max vekt. Brant ikke to hundre kalorier engang, så kanskje det blir trening med kjæresten etter jobb - så får jeg faktisk brent noe. Er jo ikke noe vits i å halvkjede meg i seks uker!

Oh, ja, det må være rart, Chandra, at han plutselig spiller en sånn rolle. Han er flink som klin fuckings psykoooo da! 

Livsstilsenter hadde vært kult! Det er så mange PT'er, ja, og de fleste er yngre enn meg og langt mer pedagogiske, tenker jeg. Beach Body har et opplegg der du blir coach og kan hjelpe andre og tjene penger samtidig, og alt man egentlig gjør er å lage fb-grupper på nett og gi folk råd og masse som jeg egentlig kunne tenkt meg, med akkurat de programmene jeg kan masse om... Men det er stengt for utlendinger. :( 

Litt morsomt at det bare er han som ikke kan presse deg! Kjæresten min står foran videoen og banner til dem og når Autumn sier feks "don't think about being tired, think about getting it done" sier hun "jeg GJORDE IKKE DET før du saa det!!" Egentlig veldig søtt! :)

Endret av Rainbow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med jobb igjen! Jeg syntes synd på deg her jeg sitter og later meg, men på den andre siden er du sikkert glad for at du slipper å sitte å vente på å føde. :tongue: 

Men jeg er helt sjokkert over at du på dag 1 etter ferien står opp halv 7 for å trene. Du skulle startet en trenings-instagram eller noe om du ikke har det. 

Jeg digger han som psykomorder! Syntes han er en skikkelig god skuespiller. Gleder meg veldig til neste sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, jeg er veldig glad for at jeg ikke må vente på å føde, ja! Eller gå gjennom det du sannsynligvis nå har gjort! Men det er sååå spennende, gleder meg til å høre hvordan det gikk!

Jeg tenkte egentlig på å vente med treninga til ettermiddagen, men så kom jeg fram til at det var bedre å bare hoppe uti det og gå rett tilbake til fast rutine. Er mindre motivert etter jobb også!

Snakker han irsk i filmen også? Jaa, gleder meg masse jeg og, har ikke klart å finne ut når ny sesong kommer!

I dag var det dag 2 av hybrid-kalenderen min. Max Out Sweat. Mye bedre å starte dagen med Shaun T! Maxa etter 8.14, når jeg var på runde to av å stå i planke og hoppe med beina inn mot magen og ut igjen samtidig som jeg skulle ta annenhver hånd på annenhver skulder. Har klart denne videoen uten å maxe før, men det gikk ikke nå. Sånn bortsett fra det blir jeg veldig full av energi og glede av en sånn heftig morgen! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover dårlig om dagen - kroppen er skikkelig stressa for å være tilbake på jobb. Men det at jeg sover dårlig gjør faktisk at jeg ikke er spesielt trøtt om morran, så jeg våkner 10 min før alarmen og står opp 6.20. I dag sto Max Out Strength på planen, også den fra Insanity Max 30. Det er kjempemye pushups i den, spesielt tricep-pushups, og det er så hardt! Jeg "knekker" litt sammen når jeg kommer ned, og jeg får veldig vondt i håndleddene. Irriterende, men øvelse gjør mester!

Max på 12.14 tror jeg det var. Tror det var da jeg skulle gjøre pushups og tappe meg selv på motsatt skulder hver gang jeg kom opp samtidig som jeg tok jumping jacks med beina. :trene:

Nå er det bare fire uker til vi får se innsiden av huset vi skal flytte til og kan begynne å planlegge. Veldig spent på hvordfan det ser ut der og hvor mye som må gjøres (av utleier) før vi flytter inn! Kjedelig og nødvendig prioriteringsliste består av hvitevarer, seng og sofa. Ønskelisteprioritering består av treningsapparater, tv til treningsrom, treningsgulv, tredemølle, flere manualer....! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres så digg ut å bli klar for dagen på den måten! Ser ikke hvordan jeg skulle orket det selv så tidlig, men respekt til deg :nigo:

Så spennende med huset - ikke lenge igjen nå, da! Gleder meg veldig på dine vegne :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Ja det kan nok være kjempestress å begynne på jobb igjen. Kjenner jeg gru-gleder meg litt allerede..

Flink som har trent så bra og hatt en så aktiv og fin sommer som du har hatt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...