Gå til innhold

Klør etter dusj


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pass på at dusjsåpa/olja/kroppskremen ikke inneholder parfyme. Ble selv allergisk mot parfymerte produkter som tenåring. Bruker jeg parfymerte produkter, klør jeg som en gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gal, gjør så vondt hver gang etter dusj, spesielt på leggene, svir og klør... :( Regner med at det er fordi jeg er tørr, men bruker mild babyolje rett etter dusj også, og bruker ikke såpe på leggene.

Anonymous poster hash: 0a44a...6ad

Babyolje er full av mineralolje og lite pleiende stoffer og bør unngås. Første bud er litt kaldere vann, og så bytter du ut dusjsåpe med dusjolje fra loccitane. Den almond oil. Dyr i butikk, billigere på nett og taxfree.

Deretter velger du en god krem etterpå, ser noen har nevnt la Roche posay og den er ikke dum. PersonliG liker jeg også Biotherm og a-derma i vinterhalvåret fra apoteket. Kutt parfyme og uttørrrende kremer og såper.

Anonymous poster hash: bd473...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gal, gjør så vondt hver gang etter dusj, spesielt på leggene, svir og klør... :( Regner med at det er fordi jeg er tørr, men bruker mild babyolje rett etter dusj også, og bruker ikke såpe på leggene.

Anonymous poster hash: 0a44a...6ad

Babyolje trekker ikke inn i huden, den legger seg bare utenpå. Bruk bodylotion eller -butter med det samme du er ferdig med å dusje, mens huden ennå er våt.

Anonymous poster hash: 9a75d...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...