Gå til innhold

lorens lille fristed - om livet, mini, trening, skole og jobb :-)


Gjest loren

Anbefalte innlegg

Nå er vi i gang med flytting, eller jeg er, mini er hos pappaen sin, mens jeg soser rundt og pakker og flytter det som får plass i min bil og jeg ikke er for svak til å løfte :-)

Hovedflyttinga skjer på lørdag, så nå er halvparten av tinga mine pakka ned, eller i den nye leilgheten, og alt annet er i kaos! :P

Jeg er veldig takknemlig for at jeg får hjelp av sterke mannfolk i helga, hadde aldri klart det her alene iallefall :P

I dag tar jeg litt fri fra flytting, skal holde et foredrag i en sørlandsby i morgen i forbindelse med verdensdagen, så reiser ned etter jobb i dag og blir over til i morgen :-)

Ellers er ting fint om dagen, hodet er i litt kaos på grunn av et par heftige måneder med mange ting sm skjedde samtidig, men jeg håper og tror at ting nå roer seg ned, at vi kommer på plass på nytt sted og kan puste litt ut :-)

Jeg skal bare bli flinkere til å huske noe legen min sa til meg; "du må ikke klare alt selv vet du, det er lov til å be om hjelp og faktisk lov til å si nei også"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig er vi inne i ny leilighet, noen ting er i kaos enda, men det begynner å komme seg, når jeg bare får ut de tomme eskene som står overalt blir det utrolig deilig her. Mer plass, bedre planløsning, egne soverom, ja.. det meste er i grunn bedre.

Fikk fantastisk god hjelp i helga, av samboeren til bestevenninna mi, Semper herfra og en kamerat av han, på lørdag ettermiddag kunne jeg sagt jeg elska alle tre ;P Hadde jeg ikke vært så heldig og hatt så gode folk som stiller opp veit jeg ikke hva jeg skulle gjort.

I morgen, eller i dag, fyller mini fem år. Skjønner ikke hvor tida har blitt av, så fort den har gått, men samtidig så mye som har skjedd i løpet av de fem åra... Merkelig å tenke på. Har brukt kvelden på å bake til avdelinga hans i barnehagen, så jeg håper de blir fornøyde :)

Sliter med å sovne selv, burde vel prøve litt hardere igjen snart, men kjenner meg selv godt nok til å vite at det er lettere sagt enn gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...