Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Dere som har merket resultater av dette; hvor mye gikk dere ned? Klarte dere å holde vekten etter dere var ferdig med DVDen?

Lurer litt på hva jeg kan forvente meg skjønner dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde vært kjekt å høre hvor mye folk har gått ned ja.

Hvilke andre treningsdvd'er anbefaler dere? Jeg tenker generell vekttap og toning? Hvilke er mest effektive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke noe vektnedgang tror jeg. Endret ikke kosten slik man egentlig skal. Musklene ble fine og markerte, og jeg holdt på med dvden i 2 måneder. Men så hadde jeg ikke noe plan for hva jeg skulle gjøre videre og jeg gikk på en liten psykisk smell. Så jeg er rett tilbake der jeg var.

Har prøvd litt forskjellige dvder og synes uten tvil 30 day shred er den beste for en effektiv fullkroppstoning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned ca fire og en halv kilo, tror jeg. Jeg regner mer på hvor mye jeg har gått ned fra jeg begynte å bruke det til nå, og det er jo en del annen trening jeg har hatt siden da. Men i filofaxen min har jeg skrevet at jeg veide 63,1 to uker etter at 30 day shred var ferdig. Starta på 68,5. Så da regner jeg med at jeg var kanskje 64 når jeg var ferdig med videoen. Brukte som tidligere nevnt to mnd på det, og det var den eneste treningsformen jeg hadde.

Men var også veldig påpasselig med kalorier og sunn mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Har titta litt på 30 days shred på youtube nå, ser ut som et morsomt, og ganske enkelt (altså, krever lite koordinasjon/ "tekniske ferdigheter) program.

Men lurer på, har en liten en som ikke sover noe særlig på dagtid, noe som kan gjøre det vanskelig for meg å fullføre hele programmet i ett (kan hende jeg må legge inn en "babypause" eller to), gjør dette noe? Vil jeg miste mye av effekten hvis jeg må avbryte, og fortsette litt senere?

"

jeg starter i kveld :-D Jeg har lasta ned dvd'en og planlegger å gjør det hver dag i 30 dager ja :-) veldig giret!! :briller:

Hvor laster du den ned?

Ett spørsmål til, er det noe utstyr man trenger for å gjennomføre programmet, utenom håndvekter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg ferdig med dag 3, og på en måte er det lettere (kjenner allerede at kondisen tar seg opp), men samtidig blir øvelsene vanskeligere fordi jeg er så sinnsykt støl fra dagene før :forvirret: Er det lurt å ta en hviledag egentlig? Eller er det meninga at man bare skal kjøre på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Nå er jeg ferdig med dag 3, og på en måte er det lettere (kjenner allerede at kondisen tar seg opp), men samtidig blir øvelsene vanskeligere fordi jeg er så sinnsykt støl fra dagene før :forvirret: Er det lurt å ta en hviledag egentlig? Eller er det meninga at man bare skal kjøre på? :)

etter "planen" så skal man vel trene i 30 dager i strekk, men jeg ser ingen vits i å slite seg ut hvis det blir for tungt.

ta deg en fridag du, så du greier å holde på motivasjonen. Er bedre det enn å falle av lasset etter noen uker fordi du er utslitt/umotivert og lei.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EEEEEEEELSKER Jillian Michaels! :rodmer:

Work out'ene fungerer som bare fy, ser forskjell etter bare en ukes tid. Startet med 30 day shred og gikk etter hvert over på "Banish fat, boost metabolism" og "No more trouble zones".

For å komme i bikiniformen i fjor sommer kjøpte jeg "Ripped in 30"

Anbefaler den til alle som vil ha litt mer enn 30 day shred :jepp:

http://www.amazon.com/Jillian-Michaels-Ripped-30/dp/B004CRR9IS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

EEEEEEEELSKER Jillian Michaels! :rodmer:

Work out'ene fungerer som bare fy, ser forskjell etter bare en ukes tid. Startet med 30 day shred og gikk etter hvert over på "Banish fat, boost metabolism" og "No more trouble zones".

For å komme i bikiniformen i fjor sommer kjøpte jeg "Ripped in 30"

Anbefaler den til alle som vil ha litt mer enn 30 day shred :jepp:

http://www.amazon.com/Jillian-Michaels-Ripped-30/dp/B004CRR9IS

den tenkte jeg på å kjøpe, før jeg falt av lasset her i fjor sommer.

Tenkte å starte med nivå 1 30 day shred så snart som mulig.

Men hva er forskjell på den og ripped in 30? Er det mer kondisjon, mindre kondisjon? Hvilke øvelser er det? Er det høyt nivå, burde man være i god form for å gjøre den (ta den etter shred'en) eller kan man begynne rett på tror du?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele tråden og blitt skikkelig gira! Jeg skal kjøpe DVD`en og slenge meg på jeg også! :) Men jeg er ganske travel, så det er mulig jeg bruker 60 dager jeg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK! Dette høres ut som en god ide!

Hva trenger man? Ei matte, to vekter og plass? Jeg lurer på hvor stor plass dere har? Jeg har stort sett ett rom til rådighet, og der er det både seng og skrivebord, men litt ledig plass. Hvor mange kvadratmeter trenger jeg? Trenger vel ikke så mye?

Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter "planen" så skal man vel trene i 30 dager i strekk, men jeg ser ingen vits i å slite seg ut hvis det blir for tungt.

ta deg en fridag du, så du greier å holde på motivasjonen. Er bedre det enn å falle av lasset etter noen uker fordi du er utslitt/umotivert og lei.

:)

Jeg tror jeg klarer det, men har hørt et sted at det ikke er bra å trene de samme musklene gang på gang dersom du er veldig støl. For det kan være mer skadelig enn sunt. Men hva vet vel jeg :fnise: Dersom det ikke er skadelig skal jeg kjøre på så godt jeg kan ;)

OK! Dette høres ut som en god ide!

Hva trenger man? Ei matte, to vekter og plass? Jeg lurer på hvor stor plass dere har? Jeg har stort sett ett rom til rådighet, og der er det både seng og skrivebord, men litt ledig plass. Hvor mange kvadratmeter trenger jeg? Trenger vel ikke så mye?

Spennende!

Du trenger plass til å slå armene og bena ut til sida, og plass til å ligge med armene rett ut til siden. Jeg har veldig liten plass her, men det går så vidt om jeg ligger delvis under skrivepulten, hehe :gjeiper: Jeg er bare på nivå 1, så det kan hende du trenger mer plass etterhvert for alt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ah! skal begynne! Morsomt at jeg fant denne tråden! Va en kompis som tipset meg om P90X, men herregud så omfattende og slitsomt! Tror jeg tar 30 day shred i stedet som begynnelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner nåå!! :D

Skrevet opp mål på overarmer, pupper, midje, navle, hofter, rumpe,lår og legg. Blir såpennende å se om det blir noen forandringer :)

Edit: redigert.

Endret av linsina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den tenkte jeg på å kjøpe, før jeg falt av lasset her i fjor sommer.

Tenkte å starte med nivå 1 30 day shred så snart som mulig.

Men hva er forskjell på den og ripped in 30? Er det mer kondisjon, mindre kondisjon? Hvilke øvelser er det? Er det høyt nivå, burde man være i god form for å gjøre den (ta den etter shred'en) eller kan man begynne rett på tror du?

:)

Ripped in 30 er lagt opp på samme vis som 30 day shred med samme type intervaller (3-2-1 method), men work out'ene er lengre og det er fire work outs totalt og ikke tre som på 30 day shred. I likhet med 30 day shred er det et nybegynner nivå og et advanced nivå. Man må ikke være i super form for å begynne på nivå 1. Jeg ville valgt ripped in 30 over 30 day shred da den gir mer for penga rett og slett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ripped in 30 er lagt opp på samme vis som 30 day shred med samme type intervaller (3-2-1 method), men work out'ene er lengre og det er fire work outs totalt og ikke tre som på 30 day shred. I likhet med 30 day shred er det et nybegynner nivå og et advanced nivå. Man må ikke være i super form for å begynne på nivå 1. Jeg ville valgt ripped in 30 over 30 day shred da den gir mer for penga rett og slett. :)

Hvordan er det med å først trene til 30 days shred i 30 dager, så når den er ferdig begynne på 30 day ripped? prøvd det, er det isåfall noe å anbefale?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gjennomført dag 1 på nivå 1!

HERREGUD som jeg puster og peser.. ble noen kjappe pauser underveis, men som Jillian sier; ikke lenger en 5 sekunder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjennomført nivå 1! vel sånn nesten. HERREGUD så dårlig form jeg er i! :skratte:

satser på at det blir bedre etterhvert!

Hvor fort merket dere andre forskjell når dere ga alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig med min femte dag, og for første gang følte jeg at jeg godt kunne ha holdt på lenger (fremfor å ligge på bakken og pese i ti minutter etter at videoen er ferdig). Så det er framgang i det minste :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...