Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Hei

Vurderer å starte på Jillian sin video, 30 day shred. Er det noen som vet om dette fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det fungerer. Nå er jeg kommet mye lenger enn de øvelsene sånn sett, men et sted startet jo jeg også. Og ja, det sparket meg opp og i form, etter det avanserte jeg mer og mer, så det er en god igangstarter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Jeg trener til denne. Jeg har nettopp begynt, så har ikke merket noen resultater enda. Men det er veldig god trening og jeg blir utmattet etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere vekter eller flasker med vann/sand? :-) Er jo nytt år og nye muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første AB her, jeg hadde ikke vekter den gangen, brukte 0,5l flasker fyllt med våt sand. Tungt nok :) Senere kjøpte jeg tyngre manualer, vekter og dumbbells, men det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte billige vekter på play.com, fraktfritt!

å, stilig. tusen takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Bruker dere vekter eller flasker med vann/sand? :-) Er jo nytt år og nye muligheter.

Jeg har brukt flasker, men det er ikke til å anbefale. De er for lette og det er vanskelig å få skikkelig tak rundt dem siden de er så store. Så jeg har planer om å kjøpe meg vekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt flasker, men det er ikke til å anbefale. De er for lette og det er vanskelig å få skikkelig tak rundt dem siden de er så store. Så jeg har planer om å kjøpe meg vekter.

Da må nok jeg også finne meg noe vekter om det ikke er til å anbefale. Håper det renner av litt fett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jillian bruker bare 2 og 5 lbs tunge vekter, altså ca 2,5 kg. og 1 kg ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Start with 3 lb. dumbbells and work up to 5, or start with 5 if you think you can handle it. Jillian Michaels and the other fitness instructors are using 5 lb. weights in the video, but they are advanced trainers. I started with 5, but I've been going to the gym for years. However, that said, this work-out still kicked my butt, and I thought I was in pretty good shape. That's how hard core it is, but very effective.

http://www.ehow.com/how_5363883_do-jillian-michaels-day-shred.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Jillian bruker bare 2 og 5 lbs tunge vekter, altså ca 2,5 kg. og 1 kg ca.

Hvordan vet du det?

Men jeg merker stor forskjell på 1,5 kg og 2 selv om det bare er et halvt kilo mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner i morgen jeg også :) Vi burde holde hverandre oppdatert med resultatene våre :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg begynner i morgen jeg også :) Vi burde holde hverandre oppdatert med resultatene våre :hoppe:

Ja, den er jeg med på :-) Jeg drar på ferie om en uke, så starter nok når jeg kommer hjem! :-D *Gledermeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Men selv om jeg foretrekker 2 kg, så er det nok lurt å bruke flasker et par ganger før du bestiller vekter for å finne ut hvilke vekt du er komfortabel med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg også bare skal starte i morgen, kan jo ta med dvden til syden, og forsette der :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gjorde 30 days shred brukte jeg til sammen 7kg med vekt i hver hand, inkludert stanga. Trodde Jillian brukte tunge vekter, jeg ville ikke være verre. Jaja, ble jo godt trent, og lærte noe nytt nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...