Gå til innhold

Alle barnas sexvitser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle har vel hørt om alle barna vitsene, men hva synes dere om folk som forteller de vitsene med sexuelt innhold? Jeg hører det det fra tid til annen av folk of oftere enn jeg skulle trodd var mulig, spesielt ungdommer og unge voksne i 20-årene, men har også hørt det fra godt voksne og jeg reagerer med kvalme hver gang. Slikt er vel ikke greit?

Bør man ikke tenkte litt lenger? Hva med de barna som faktisk blir misbrukt eller hva om noen av de som har blitt det hører det? Jeg ble faktisk rimelig provosert av hva en på en fest i helga sa og jeg sa i fra til han og han bare lo og sa at det bare var en vits og ingen big deal. Men man vitser vel ikke med barn og sex? Det var ingen andre som reagerte på han, men meg så de stygt på. Hvorfor det? Jeg kan da ikke være den eneste som ikke liker det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

For meg så er alle barna vitsene så hinsides all fornuft at jeg faktisk ikke tenker på at de er barn en gang. Det er liksom bare fantasifigurer. Vet ikke om jeg ser for meg mennesker en gang når jeg hører de vitsene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg tar dem for det de er, vitser, men jeg synes ikke de er så morsomme.

Men jeg ler også av dead baby jokes, så humoren min er allerede fordervet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det skal være lov å vitse om det meste, men det er lov å tenke seg om før man åpner munnen. Synes forøvrig ikke at alle barna-vitsene er noe morsomt, så hadde neppe ledd av dem uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle-barna vitser skal være så smakløse og morbide som mulig, det er halve poenget med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...