Gå til innhold

Kitsch og godklumpen


Kitsch

Anbefalte innlegg

Så stor gutt du har! :)

Morskjærligheten kan ikke beskrives med ord... :rodmer::hjerte:

Syntes syns på deg som får så dårlig med søvn :klemmer: Men det vil bli bedre. Det kommer ikke til å forbli sånn for alltid. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Store guten din ja! :) M var 7100g no på 4-månaderskontrollen, og han har såvidt begynt å bruke str 68 i klede no :)

Håper O får ei god nattrytme snart, det er utruleg slitsomt når dei våkner ofte om natta. M hadde ei litt rotete natt i natt, og det merker ein godt utover dagen (på meg sjølv altså..M fungerer som normalt :fnise: ).

Er forresten heilt enig med deg om morskjærleiken! Det er vanskeleg å skjønne at ein kan bli så glad i eit anna menneske :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hopping :)

Skal oppdatere litt mer om litt, men må bare dele med dere at nå klarer Oskar å sitte alene! Flinkisen min har skjønt at om han støtter seg med hendene klarer han å sitte uten hjelp. Jeg er så stolt! :rodmer:

Også har vi fått en fin leggerutine og idag klarte jeg å få lagt han til kl ni! Går fremover dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink han er! Det er veldig tidlig! S begynte også å sitte rundt fem måneder, men nå sitter hun hele tiden :fnise: Var litt problemer med balansen i begynnelsen, og litt vanskeligheter med å komme seg ned på magen igjen, men nå sitter det. Uansett, fem måneder er tidlig å sitte! Så flinke O :hoppe:

Så bra at dere har fått gode leggerutiner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for flinkingen!!!! Artig når dem lærer seg nye ting<3

A vil også gjerne bare sitte oppreist..! Men han må nok vente litt ja:)

Krysser fingrene for videre gode søvnrutiner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink han er! Det er veldig tidlig! S begynte også å sitte rundt fem måneder, men nå sitter hun hele tiden :fnise: Var litt problemer med balansen i begynnelsen, og litt vanskeligheter med å komme seg ned på magen igjen, men nå sitter det. Uansett, fem måneder er tidlig å sitte! Så flinke O :hoppe:

Så bra at dere har fått gode leggerutiner :)

Takk! Var ganske stolt av bassen min :)

Hurra for flinkingen!!!! Artig når dem lærer seg nye ting<3

A vil også gjerne bare sitte oppreist..! Men han må nok vente litt ja:)

Krysser fingrene for videre gode søvnrutiner!

Takk :)

Syns alt kommer på en gang når det skjer noe nytt. Kjempemoro!

Idag var vi på 5mnd-kontroll og O fikk vaksine. Var kjempeflink, men ble litt sutrete etterpå for han var ganske trøtt. Utrolig hvor han vokser! Hele 9920 gram og 69 cm. Goingen :rodmer:

Han reagerte ikke noe på vaksinen sist, men denne gangen har han fått feber stakkar. Var oppe i 39 når jeg la han nå så da fikk jeg vondt i mammahjertet. Fikk seg en stikkpille og litt mat så nå sover han i sengen min. Har ikke fulgt leggerutinene idag. Tar det når han er bra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skikkelig stor gutt du har! :)

Stakkars liten som fikk feber, da :( Godt han sovnet. Håper han er bedre i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nesten 10 kg! :jepp: Stor og god. :)

Kjipt med feber..Er han bedre nå da? Bra det ikke ble våkennatt da siden han hdde feber. O har enda til gode å få feber, så er spent på om det samme skjer når han skal ha den vaksinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Får ikke laget multisitat, men O fikk feber på kvelden etter vaksinen og sov ganske urolig. Ville ligge helt inntil meg så ble ikke så mye søvn på meg. Var slapp og hadde feber dagen etterpå så vi lå sammen på sofaen hele dagen. Begynte å kvikne til igjen på kvelden så var heldigvis ikke dårlig så lenge. Er ikke noe moro når de små er syke, spesielt når man er alene.

Den siste uken har det skjedd så mye! O har begynt å snu seg fra magen til ryggen så nå er det full rulle hele dagen :) Og så har han fått sin første tann. Kom helt plutselig. Han har ikke vært dårlig eller spesielt grinete så det er jeg veldig glad for. I tillegg holder han seg veldig høyt oppe og er begynt å skravle en masse! Har fått en greie for å suge på haken og kinnet mitt og skravle og blåse samtidig :) Kjempemoro når jeg gjør det tilbake! Han er så god den gutten!

Idag var vi på Elixia for å teste ut barnepassen der og de gikk over all forventning! O storkoste seg virkelig så nå har jeg meldt meg inn der. På tide å komme i form. Han har jo bare godt av å være rundt andre mennesker og jeg har godt av både trening og alenetid. Det er litt dyrt, men jeg tror det er veldig verdt det.

På onsdag kommer pappa på besøk og skal være her en uke. Sist han så O var i julen så blir kjekt at han får sett barnebarnet sitt igjen og nå er det litt mer liv i gutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink gutt! :) Bra han ikke var syk så lenge, da. Min fikk vaksine i går, men har ikke hatt feber. :)

Flink du er som skal begynne å trene! Det er jo kjempeartig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med oppdatering fra deg :) Høres ut som O er en skikkelig god gutt, og at dere koser dere sammen.

Hurra for første tann! :hoppe: Og så bra at han ikke ble noe spesielt plaget av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Flink gutt! :) Bra han ikke var syk så lenge, da. Min fikk vaksine i går, men har ikke hatt feber. :)

Flink du er som skal begynne å trene! Det er jo kjempeartig!

Han har heldigvis ikke vært syk utenom etter den vaksinen og da visste jeg jo hva det var som gjorde at han var dårlig.

Har ikke blitt så mye trening enda for det har vært fullt kjør her. Har ikke hatt tid til å trene mer enn to ganger, men det var kjempedeilig! Og Oskar trives så godt på barnepasset så det er veldig godt for meg å se :)

Koselig med oppdatering fra deg :) Høres ut som O er en skikkelig god gutt, og at dere koser dere sammen.

Hurra for første tann! :hoppe: Og så bra at han ikke ble noe spesielt plaget av det.

Ja, vi har det så godt sammen :rodmer: Han blir bare mer og mer herlig for hver dag syns jeg!

-------------

Er så mye som skjer for tiden syns jeg! Lillegutten min blir seks mnd i morgen! Hvor blir tiden av? Vi skal til fotografen så håper jeg får noen fine bilder av han.

Han har styrt veldig på natten i det siste, men endelig har han blitt bedre. Er jo generelt urolig på natten, men har vært verre enn vanlig. Har begynt å sove på dagen med han også fordi jeg er så trøtt. Tror jeg må få avvent han med å få pupp hver gang han våkner fordi han våkner ofte og må ha pupp for å sovne igjen. Litt slitsomt når han våkner fire-fem ganger for natten og står opp kl syv om morgenen hver natt.

Har hatt pappa på besøk en uke og O har storkost seg med morfaren sin :) Kjempekoselig at de får tilbrakt litt tid sammen. Pappa leide bil noen dager mens han var her og igår klarte vi å komme i en bilulykke. Igjen! Var ikke like ille som sist, men fy f.... så redd jeg ble for O! Vet ikke om jeg tør å sitte på med pappa mer etter to bilulykker. Tanken på at noe kan skje med O får det til å vrenge seg i meg og jeg vil bare holde han inntil meg og aldri slippe :tristbla:

En ting ingen fortalte meg om det å bli mamma var den smerten man går rundt med hele tiden i frykt for at noe noen gang skal skje med barnet sitt. Det er virkelig vondt å kjenne på. Håper jeg aldri må oppleve det.

Natt til 8.mai ble venninnen min mor til en nydelig jente på 2910 gram og 49 cm. Hun er så liten og søt! Gleder meg til å hilse på henne! Blir så kjekt å kunne gjøre babyting med henne. Syns det er ganske utrolig at vi ble uplanlagt gravide begge to med så kort mellomrom.

Var hos tannlegen for første gang på åtte år i går og gikk bedre enn forventet. Ett hull og en visdomstann som må borres litt i. Det skal jeg klare :) Har veldig tannlegeskrekk, men er jo viktig å ta vare på de tennene man har.

O har forresten oppdaget stemmen sin for alvor nå og hyler hele dagen. Litt slitsomt, men søtt også da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for O som er et halvt år! :strix:

Så koselig at venninnen din har blitt mamma :) Da har du en i samme situasjon som deg, og en som det faller seg naturlig å snakke om det som interesserer deg for tiden, sånn som bæsjebleier og gulp.. :fnise: Men det gjør mye å ikke være helt alene.

Jeg er også LIVREDD for at noe skal skje med S! Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Tror ikke jeg hadde klart å fortsatt dersom hun hadde blitt borte fra meg.. Det finnes jo ikke noe verre enn å miste sitt eget barn. Det er forferdelig, men vi får prøve å ikke tenke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for O som er seks måneder! :strix:

Skummelt dette med bilulykke.. :sukk: Var det faren din sin "feil" da, eller? Hvis ikke trenger du jo ikke være bekymret, da er det bare skikkelig uflaks.

Skjønner godt du ble redd, for det er jo den største frykt at noe skal skje, ja..Du kan tro jeg fikk panikk da det plutselig kom blod ut av O sin munn for et par uker siden, når han i tillegg hadde vært sutrete! Var heldigvis "bare" en halsbetennelse, men det viste jeg jo ikke der og da. Tenkte indre blødninger med en gang jeg!

Men O kryper/åler seg han nå? :) Det gjør ikke O enda, eller..Han kommer seg bakover.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyres ut som om de har det kjempefint i lag! :) Og hurra for O som er 6 mnd! :strix:

Er heilt enig i at ein sit med hjartet i halsen heile tida, hadde noko skjedd med M trur eg eg hadde dødd innvendig altså! Og det blir nok ikkje betre med tida, for mammaen til mannen min er slik enda, og ho er over 80! :fnise:

Når skal de til fotograf? Vi har også tenkt på det, men eg trur vi venter til M i alle fall kan å sitte, og det kan ikkje han enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hurra for O som er 6 måneder! :strix: Tiden går så alt for fort altså! Synes det bare var i går du fødte (og jeg leser om andre gravide her på forumet som plutselig er nesten ved termin! HJELP!)

Skjønner godt du ble redd. Husker da C datt ut av senga, jeg fikk panikk, men holdt hodet klart nok til å få C til sykehus. Hysterisk ja, men bedre med en gang for mye enn en gang for lite. Det, og vi holdt på å være i en bilulykke, da en annen bilist kjørte alt for tett bilen vi satt i. Var glad jeg satt på siden ulykken ville forårsaket sterkest skade, rett og slett fordi det er viktigere at C ikke blir hardt skadet (merkelig ja.. men.. Jeg tenkte nå slikt).

Så koselig med venninna di som nettopp har blitt mamma! :strix: Det er koselig at du har noen du kan prate med. Nærmeste jeg kommer her, er kusina til forloveden som skal ha ei jente i slutten av juli. Ingen i familien til forloveden er fornøyd med det.. Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...