Gå til innhold

Kitsch og godklumpen


Kitsch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til! :)

:hoppe: for O som er to måneder i dag!

Håper du finner noe du blir fornøyd med på visning :)

Hurra for O som er 2 mnd! :strix:

:daane: Jeg har deg jo ikke på mine innlegg en gang!

:hoppe: for søteste lille O som er to måneder i dag :rodmer:

Takk :)

-----

Fikk ikke den leiligheten jeg ville ha dessverre. Er så mange om beinet så kan jo ta en stund.

Idag lo O :rodmer: Syns jeg hørte det igår og, men var så usikker på om det faktisk var latter. Lo i søvne :fnise: Det var så herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:fnise: Det er herlig når de ler i søvne, men jeg må si at det er 1000 ganger herligere når de gjør det i våken tilstand og til noe de synes er gøy.

:hoppe: litt sent for O som er hele 2 måneder gammel. Store pjokken jo! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt du ikke fikk leiligheten, men da er det helt sikkert noe bedre som venter på deg :) Lykke til videre med jakten!

Latter er så koselig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg er så sliten så det blir lite tid her for tiden. Gutten har snudd døgnet fullstendig og jeg klarer ikke snu det igjen. Sovner ikke før i fem- sekstiden som regel og sover hele dagen. I natt var han ekstra vanskelig. Overtrøtt og grinete. Klarte endelig å få han til å sove rundt halv ni. Skjønner ikke hvordan jeg skal få snudd døgnet igjen for jeg blir helt tussete av det her :tristbla:

Holdt på slik i nesten tre uker!

Endret av Kitsch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres skikkelig slitsomt ut.. :sukk::klemmer:

Eneste tipset jeg har er å kjøpe "the no cry-sleep-solution", den skal vist være veldig bra, mange som har fått hjelp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres skikkelig slitsomt ut.. :sukk::klemmer:

Eneste tipset jeg har er å kjøpe "the no cry-sleep-solution", den skal vist være veldig bra, mange som har fått hjelp der.

Er ganske sliten nå, men håper virkelig at ting begynner å snu. Han sov litt mer i natt, selv om det bare var i korte perioder av gangen.

Er det en bok? Er kanskje ikke så dumt det :) Takk for tipset!

Begynner å bli ganske desperat så prøver hva som helst.

:klemmer: Føler med deg! Håper det snur snart! Du er flink som klarer dette helt alene!

Takk :klemmer:

Får heldigvis litt hjelp av mamma i helgene så da får jeg ladet opp litt. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å hjelpe hjelpe meg... Huff, dette var ikke noe koselig å lese:(

Må virkelig håpe at dere får snudd denne trenden fort så du ikke blir alldeles tussete <3

Ønsker deg ei riktig fin helg med masse god søvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen har jeg vært helt ødelagt. Heldigvis fått masse hjelp av mamma på dagen så har fått sovet litt ut, men er fortsatt veldig sliten. Jeg var så dum å hadde litt kål i en suppe, så lillemann har hatt vondt i magen et par dager nå så her har det vært ekstra ille. Sover bare om han ligger på meg så det har blitt enda mindre søvn på meg :tristbla:

Nå er han bra igjen da så får ihvertfall sovet litt på dagen om vi ikke får snudd døgnet. Håper ting snur snart for jeg merker godt at nå begynner jeg å bli fryktelig sliten!

Han ble jo ti uker på torsdag så er ikke lenge til han er tre mnd! Tiden går fort! Håper bare at ting blir lettere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo det at en av grunnene til at ting pleier å snu ved tre-månedersalderen, er fordi at da begynner mor å bli så sliten at hun ikke orker mer, så da har naturen gjort det slik at ting løsner litt slik at tilværelsen blir lettere. Hvem "de" er, og om det er sant, det vet jeg ikke.. :gjeiper:

Men dette høres utrolig slitsomt ut :klemmer: All ære til deg som ikke faller helt sammen, for det hadde jeg gjort! Takler slikt utrolig dårlig.

Jeg har ikke turt å prøve hverken løk eller kål enda. Spiser tacokrydder og slikt som er løkpulver i da, men å tilsette løk i maten, eller kål for den saks skyld, det tar jeg ikke sjansen på enda..Siden det er det som er "verstingene". Bra magevondten har gitt seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De sier jo det at en av grunnene til at ting pleier å snu ved tre-månedersalderen, er fordi at da begynner mor å bli så sliten at hun ikke orker mer, så da har naturen gjort det slik at ting løsner litt slik at tilværelsen blir lettere. Hvem "de" er, og om det er sant, det vet jeg ikke.. :gjeiper:

Men dette høres utrolig slitsomt ut :klemmer: All ære til deg som ikke faller helt sammen, for det hadde jeg gjort! Takler slikt utrolig dårlig.

Jeg har ikke turt å prøve hverken løk eller kål enda. Spiser tacokrydder og slikt som er løkpulver i da, men å tilsette løk i maten, eller kål for den saks skyld, det tar jeg ikke sjansen på enda..Siden det er det som er "verstingene". Bra magevondten har gitt seg! :)

Får virkelig håpe det :)

Er overrasket over at jeg fortsatt er såpass oppegående etter all styringen hans, men vet ikke hvor mye mer jeg klarer. Men man må jo bare.

Hittil har jeg måttet kutte ut; brus, kaffe, kålrot, kål og løk. Blomkål går faktisk bra :) Hurra!

---------------

Selv om jeg er ganske sliten og frustrert over lillemanns rangling må jeg bare si at jeg er uendelig glad i den lille skapningen! Når jeg sitter oppe med han for n*te gang på rad og er helt utslitt, sender han meg det nydelige, skjeve smilet sitt og jeg smelter helt :rodmer:

Utrolig hvor utrolig mye han betyr for meg! Har aldri opplevd noe lignende og ville ikke byttet det bort mot noe i verden. Han er helt perfekt selv med alt tullet han har for seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så følger jeg med i dagbøkene deres, jeg bare har ikke fått skrevet så mye til dere. Har litt mye å styre med for tiden dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er glad i blomkål, så er det jo flott at du kan spise det da!

Godt å høre at morskjærligheten er på plass til tross for at du ikke har hatt noen enkle måneder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...