Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Så glad for at jeg holdt ut de kjedelige timene med Aristoteles og Platon i historietimene. Det blir bare bedre og bedre jo nærmere nåtiden vi kommer!

Anonymous poster hash: 82875...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har måttet levere inn en oppgave i et masterskitfag 2 ganger, nå fikk vi tilbakemelding på en enda vanskeligere en og jeg fikk "Very good!" Bare 3 feil, og jeg er lykkelig  :fnise:

 

Sliter med en oppgave nå, men er overlykkelig over at jeg faktisk fikk gjort noe hjemme (jeg er ubrukelig med "hjemmekontor".) Blir panikkinnlevering senere, men stolt likevel.

 

Trent har jeg gjort i dag og, nei og nei! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Godkjent på PEL fagteksten!:bolledeig:
Var enten godkjent eller ikke godkjent, (også godkjent under tvil), men i følge hun som rettet den har jeg gjort masse bra!!
Føler jeg har en sjangs på eksamen! :duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hadde muntlig eksamen i PEL i dag. får ikke vite karakteren før om 2 dager men er nokså sikker på at jeg fikk A. 

jeg NAILA DET. begynte å lese på mandag, hadde eksamen i dag. JA det er mulig å ta igjen 4 mnds pensum på 2 dager!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: ab9c6...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde muntlig eksamen i PEL i dag. får ikke vite karakteren før om 2 dager men er nokså sikker på at jeg fikk A. 

jeg NAILA DET. begynte å lese på mandag, hadde eksamen i dag. JA det er mulig å ta igjen 4 mnds pensum på 2 dager!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: ab9c6...a4a

Nå er ikke akkurat dette et emne som trenger fire måneder på å læres heller. 

Anonymkode: ed4ba...ddc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var kun en håndfull stykker i klassen som valgte å skrive en oppgave om nevrologi fremfor den oppgaven som var "safe" (innen et mer generelt tema). Fikk ikke noe spesiell tilbakemelding utenom at den var "bra" og "godkjent", med noen småfeil her og der, så jeg tenkte "ah, ok, jaja, gikk greit iallefall".

Så snakket jeg med de andre som hadde gjort samme oppgave, og de hadde fått helslakt :ohmy: Jeg var inne hos veileder i mindre enn 10 minutter, de andre hadde vært der i godt over en halvtime...

Litt usikker på om veilederen bare ikke gidda å slakte meg fordi han hadde dårlig tid, men tar det som en liten seier likevel :P

Anonymkode: 2338e...34f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Selv om det er mye stress resten av semesteret, så kjenner jeg at jeg er utrolig glad for at eksamen ikke teller alt her borte. I år har jeg kun en eksamen som teller 50% og muntlig eksamen som teller 20%. Man blir ikke SÅ stressa i eksamensperioden da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater når man trykker seg inn på jubletråden i stedet for sutretråden. :dry:

Anonymkode: ed4ba...ddc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, det går som det griner dette semesteret (første på master), har hatt to muntlige og fått A på begge til tross for ekstrem nervøsitet (hadde aldri forventet muntlig på universitetet). Håper på toppresultat på siste eksamen også :)

Anonymkode: 6401b...9f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tatt 30 stp i tillegg til mastern jeg holder på og ta. Fikk kun en B, resten A! Og nå som huskjøp er i boks så ser jeg frem til studietid med mye bedre økonomi pga lite lån og høy leieinntekter. Vurderer og spandere på meg en liten ferietur / jule-handletur til utlandet.

Anonymkode: b30ae...211

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levert hjemmeeksamen som teller for halve semesteret! Ikke fornøyd i det hele tatt, men godt å være ferdig med den :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri mer student! Aldri mer eksamensperiode! Aldri mer Fjordland middag 7 dager på rad! Hipp hurra! Ferdig utdannet og jobben er i boks :D 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, fy f... leverte nettopp en eksamensoppgave i et grusomt masterfag og er OVERLYKKELIG! Jeg burde være bekymret siden den består av 90% gibberish, men det DRITER jeg i! :D

Anonymkode: 5631d...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAA!!!! Muntlig arbeidskrav bestått! Nå er alt av semesteroppgaver, arbeidskrav bestått for i år.  Gjenstår å se hvordan det gikk på skriftlig eksamen som vi får vite 23..

JULEFERIE !!:biggrin::hoppendeglad::tree::bolledeig::skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har levert hjemmeeksamen i dag og har offisielt juleferie! Så deilig, er så klar for det. JUL :hoppendeglad::hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...