Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke tro det. Jeg går ut av første studieår med to A og to B. Det er en del år siden jeg var ferdig med videregående, og jeg var en gjennomsnittselev med treere og firere. Jeg fikk aldri S på ungdomskolen og aldri 6 på videregående.  Men nå sitter jeg er med to Aer.. I det ene faget var jeg den eneste som fikk A. Dette er sykt. Jeg har sjekket kandidatnr opp mot studentweb flere ganger bare for å være sikker på at det stemmer😉.

Jeg er stolt over meg selv som har klart dette når jeg er mye alene med tre barn. 

Måtte bare få det ut en plass. Jeg hadde ikke ventet meg slike karakterer. 

Anonymkode: 50fc5...621

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk B på skoleeksamen! Har vært så redd for å få C  eller D og trekke ned snittet, så er kjempefornøyd. Halve eksamen var en bitteliten del av et åttepoengsfag, hvor jeg følte jeg tok halvparten fra hodet og ikke pensum, så en B var ikke forventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Det ble en B på eksamen nummer to! Alltid spennende å sjekke StudentWeb som fersk student. 

Anonymkode: 7daa3...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B på masteroppgaven :) Tenk om jeg hadde visst det da jeg leverte, så fortvila jeg var da..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Linaria

Fikk studentbolig! Var skikkelig redd jeg ikke skulle få, da jeg er laaaangt bak i køen. Student på fjerde året, med familie ikke så langt fra studiestedet, men i dag fikk jeg endelig svar! Må bo hos foreldre et par uker, men det går helt fint. 

Da er det bare styret med studielånet igjen. Ikke lett å komme hjem fra utveksling -.- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Deer var jubletråden oppe igjen, har prøvd å søkt etter den, men kunne ikke finne den av en eller annen grunn. jaja :) FERIE (fra studiet iallefall) og A på første eksamen på masternivå, så sykt deilig! :D 

Anonymkode: bc113...c6c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også B på første eksamenen min dette semesteret. Jeg som var redd prestasjonen min bare holdt til en D eller en C maks. Nå får jeg håpe det også gikk bra på de to andre eksamenene jeg faktisk var fornøyd med, og at det går bra på de to neste eksamenene mine dette semesteret (har 5 til sammen).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk A på min første universitetseksamen!!! Skjønner ingenting og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, er så overlykkelig:fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Holititten

Jeg fikk A på min første eksamen som var for et par uker siden. Er fortsatt i lykkerus! Den motiverer meg gjennom resten av eksamenstiden, som er over om 6 korte dager. Det er første semester på høyskole, med fag jeg aldri har vært borte i før. Så dette er veldig, veldig gøy! Snart får jeg tilbake enda en, som jeg tror gikk veldig veldig bra. Krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Holititten skrev:

Jeg fikk A på min første eksamen som var for et par uker siden. Er fortsatt i lykkerus! Den motiverer meg gjennom resten av eksamenstiden, som er over om 6 korte dager. Det er første semester på høyskole, med fag jeg aldri har vært borte i før. Så dette er veldig, veldig gøy! Snart får jeg tilbake enda en, som jeg tror gikk veldig veldig bra. Krysser fingrene :)

Ikke for å stalke, men du skreiv jo nettopp i sutretråden at du ikke var motivert.

Jeg sliter også med delte meninger...

Gratulerer med A og god (nesten) ferie!

Anonymkode: f0846...1fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å stalke, men du skreiv jo nettopp i sutretråden at du ikke var motivert.

Jeg sliter også med delte meninger...

Gratulerer med A og god (nesten) ferie!

Anonymkode: f0846...1fb

Motivasjonen går som de fleste opp og ned. Men nedturene skriver jeg jo ikke om i jubeltråden, her skal det ikke være negativitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Linaria

Ferieeee!!! Siste eksamen gikk greit nok. Vet jeg gjorde noen feil, men jeg svarte på alt, og vet jeg gjorde en del bra ting også, og jeg trenger bare E i dette faget (tar det bare for Lånekassen), så kjenner meg ganske fornøyd! Nå skal jeg slappe av og spille masse WoW før jeg drar til Irland på søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk D på en eksamen jeg var 99% på at jeg kom til å stryke på!! :D jeg jubla høyt og lenge over den D-en. Ikke en god karakter for meg, men denne eksamen gikk rett til helvete.. så jeg er fornøyd :D 

Innen mandag er over har jeg tatt min siste eksamen, 8( da et det juleferie ❤️

Anonymkode: 3af04...46f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Linaria skrev:

Ferieeee!!! Siste eksamen gikk greit nok. Vet jeg gjorde noen feil, men jeg svarte på alt, og vet jeg gjorde en del bra ting også, og jeg trenger bare E i dette faget (tar det bare for Lånekassen), så kjenner meg ganske fornøyd! Nå skal jeg slappe av og spille masse WoW før jeg drar til Irland på søndag!

Bra det gikk bra! :D hadde du ikke en kjæreste i Skottland? Møtte du han kjæresten du har i Irland på nettdating?

Anonymkode: b7868...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra det gikk bra! :D hadde du ikke en kjæreste i Skottland? Møtte du han kjæresten du har i Irland på nettdating?

Anonymkode: b7868...c64

Har hatt kjæreste i Skottland, men det var noen år siden. Møttes ikke via nettdating, nei. Møttes i virkeligheten! Så gammeldags :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...