Gå til innhold

Tok ham på fersken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes

hva er poenget med det da?

han er åpenbart på "den andre siden"..

jeg er med på at han bøøøør komme krypende å unnskylde seg oppetter øra- men hjem til ts? njaaa? skreptisk..

Det er vel ikke åpenbart at han "er på den andre siden" fordi han klina med en fyr vel. Men ja han bør krype hjem og be om unnskyldning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og der tikket det inn en melding fra min venninne. "Hva svarten har du gjort?!". :kjefte:

Nå vurderer jeg nesten å få naboen til å komme og passe gutten for nå blir det vel servert løgnhistorier der borte! Mannen tar ikke telefonen, og det gjør heller ikke kompis eller venninne.

Nå må noen knipse meg ut av denne drømmen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der tikket det inn en melding fra min venninne. "Hva svarten har du gjort?!". :kjefte:

Nå vurderer jeg nesten å få naboen til å komme og passe gutten for nå blir det vel servert løgnhistorier der borte! Mannen tar ikke telefonen, og det gjør heller ikke kompis eller venninne.

Nå må noen knipse meg ut av denne drømmen.

Da sitter du stille og er den voksne. Dersom de koker ihop noe så får du ikke overbevist noen alikevel. Det er en absurd ting. Du må rett og slett vurdere hvor du ønsker å gå videre selv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Og der tikket det inn en melding fra min venninne. "Hva svarten har du gjort?!". :kjefte:

Nå vurderer jeg nesten å få naboen til å komme og passe gutten for nå blir det vel servert løgnhistorier der borte! Mannen tar ikke telefonen, og det gjør heller ikke kompis eller venninne.

Nå må noen knipse meg ut av denne drømmen.

hææ?

de må jo virkelig ha fortalt venninnen din sin egen merkelige versjon av historien!!

du KAN jo ikke ha misforstått hele greia!! det er umulig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, dette må være grusomt! :klemmer:

Klarer ikke å se for meg hvordan du har det akkurat nå, som du nevnte tidligere så er utroskap i fylla kanskje noe man kan jobbe seg forbi i et solid forhold, men når utroskapen foregår med en god venn blir det vel fort noe annet, fare for at det ikke bare er en engangstabbe, men at det kan være følelser i bildet.

Med den meldingen virker det som at han har gått fullstendig inn i defensiv-modus og trolig ikke er i stand til å se lenger enn sin egen nesetipp. Jeg er jaggu ikke sikker på hva som er det beste rådet å gi i denne situasjonen, dette må være passe surrealistisk. Men jeg støtter meg til de som har foreslått å snakke med venninna di, om ikke annet er dere ihvertfall i samme situasjon.

Håper han tar såpass tak i seg selv at han i det minste kommer seg hjem og snakker med deg snart, så du får litt klarhet i hva som faktisk foregår her.

Og dette er på siden av tema, men jeg sitter her og rister på hodet og må bare legge til:

Huff. Ja vet det er heterofile menn som eksperimenterer med mer enn bare klining og. Skremmende.

Skremmende at folk utforsker seksualiteten sin? :klo: Folk må da få gjøre som de vil, så lenge de er single og alle parter er frivillig med på det som skjer?

Det er annerledes for gutter tenner på å se jenter som kliner, jenter tenner ikke på det motsatte.

For noe tull! Mange jenter som tenner på både gutteklining og guttesex. Tvilsomt at slashfic hadde vært noen stor greie om ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Og der tikket det inn en melding fra min venninne. "Hva svarten har du gjort?!". :kjefte:

Nå vurderer jeg nesten å få naboen til å komme og passe gutten for nå blir det vel servert løgnhistorier der borte! Mannen tar ikke telefonen, og det gjør heller ikke kompis eller venninne.

Nå må noen knipse meg ut av denne drømmen.

Dette er jo bare helt villt. Håper sannheten kommer frem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der tikket det inn en melding fra min venninne. "Hva svarten har du gjort?!". :kjefte:

Nå vurderer jeg nesten å få naboen til å komme og passe gutten for nå blir det vel servert løgnhistorier der borte! Mannen tar ikke telefonen, og det gjør heller ikke kompis eller venninne.

Nå må noen knipse meg ut av denne drømmen.

Oi, dette her må være vanskelig! Hva i allverden kan de ha sagt? Kanskje de har stukket av begge to? Svarte du venninna di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Ts, dette må være grusomt! :klemmer:

Klarer ikke å se for meg hvordan du har det akkurat nå, som du nevnte tidligere så er utroskap i fylla kanskje noe man kan jobbe seg forbi i et solid forhold, men når utroskapen foregår med en god venn blir det vel fort noe annet, fare for at det ikke bare er en engangstabbe, men at det kan være følelser i bildet.

Med den meldingen virker det som at han har gått fullstendig inn i defensiv-modus og trolig ikke er i stand til å se lenger enn sin egen nesetipp. Jeg er jaggu ikke sikker på hva som er det beste rådet å gi i denne situasjonen, dette må være passe surrealistisk. Men jeg støtter meg til de som har foreslått å snakke med venninna di, om ikke annet er dere ihvertfall i samme situasjon.

Håper han tar såpass tak i seg selv at han i det minste kommer seg hjem og snakker med deg snart, så du får litt klarhet i hva som faktisk foregår her.

Og dette er på siden av tema, men jeg sitter her og rister på hodet og må bare legge til:

Skremmende at folk utforsker seksualiteten sin? :klo: Folk må da få gjøre som de vil, så lenge de er single og alle parter er frivillig med på det som skjer?

For noe tull! Mange jenter som tenner på både gutteklining og guttesex. Tvilsomt at slashfic hadde vært noen stor greie om ikke.

det er skremmende fordi norske menn er dårligst i verden på kondombruk og alle vet at det er lettere å få hiv ved analsex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der tikket det inn en melding fra min venninne. "Hva svarten har du gjort?!". :kjefte:

Nå vurderer jeg nesten å få naboen til å komme og passe gutten for nå blir det vel servert løgnhistorier der borte! Mannen tar ikke telefonen, og det gjør heller ikke kompis eller venninne.

Nå må noen knipse meg ut av denne drømmen.

Rart hun ikke svarer når hun har sendt deg melding.

Hvorfor er hun sint på deg tro? Kanskje hun er med på det :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra med lesere i denne tråden nå :popcorn:

Det må jo være en surrealistisk situasjon for deg, ts.

Jeg synes det var en merkelig forsvarsmelding han kom med, det hadde vært bedre om han bare hadde kommet hjem slik at dere kunne prate om det som skjedde.

Håper det går greit med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der tikket det inn en melding fra min venninne. "Hva svarten har du gjort?!". :kjefte:

Nå vurderer jeg nesten å få naboen til å komme og passe gutten for nå blir det vel servert løgnhistorier der borte! Mannen tar ikke telefonen, og det gjør heller ikke kompis eller venninne.

Nå må noen knipse meg ut av denne drømmen.

Herregud, hva er det egentlig som foregår der borte?? Jeg synes det skal godt gjøres å legge ansvaret for dette over på deg, så her må de ha kokt i hop noe som går helt over både egg og stokk! Kjære, vakre vene, dette er virkelig ikke din dag! Har du noen andre gode venninner eller noen som kan komme over og være der hos deg nå? Tror det er lurt at du er hjemme med småen nå, men skulle gjerne vært noen der som kunne backa deg opp litt, moralsk støtte om du vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hva er det egentlig som foregår der borte?? Jeg synes det skal godt gjøres å legge ansvaret for dette over på deg, så her må de ha kokt i hop noe som går helt over både egg og stokk! Kjære, vakre vene, dette er virkelig ikke din dag! Har du noen andre gode venninner eller noen som kan komme over og være der hos deg nå? Tror det er lurt at du er hjemme med småen nå, men skulle gjerne vært noen der som kunne backa deg opp litt, moralsk støtte om du vil.

Takk for fint svar og støtte både i det forrige innlegget og nå!

Jeg får ikke tak i noen av de, verken på tlf eller på melding. Jeg er helt fra meg og kan ikke i min villeste fantasi forestille meg hva som har blitt sagt eller gjort der borte. Det går all slags tanker rundt i hodet mitt nå og den ene skremmer meg mer enn den andre.

Jeg vil ikke blande flere mennesker inn i dette enn jeg må før jeg får mer klarhet i hva som skjer. Vi bor på hans hjemplass, min familie og mine nærmeste venner som jeg ikke deler med ham er flerfoldige mil borte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Takk for fint svar og støtte både i det forrige innlegget og nå!

Jeg får ikke tak i noen av de, verken på tlf eller på melding. Jeg er helt fra meg og kan ikke i min villeste fantasi forestille meg hva som har blitt sagt eller gjort der borte. Det går all slags tanker rundt i hodet mitt nå og den ene skremmer meg mer enn den andre.

Jeg vil ikke blande flere mennesker inn i dette enn jeg må før jeg får mer klarhet i hva som skjer. Vi bor på hans hjemplass, min familie og mine nærmeste venner som jeg ikke deler med ham er flerfoldige mil borte.

herregud, han mannen dun er en dritt. Nå har han sikkert sagt alt for å stille seg selv i det perfekte lys. Er tydelig at han har slengt masse dritt om deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for fint svar og støtte både i det forrige innlegget og nå!

Jeg får ikke tak i noen av de, verken på tlf eller på melding. Jeg er helt fra meg og kan ikke i min villeste fantasi forestille meg hva som har blitt sagt eller gjort der borte. Det går all slags tanker rundt i hodet mitt nå og den ene skremmer meg mer enn den andre.

Jeg vil ikke blande flere mennesker inn i dette enn jeg må før jeg får mer klarhet i hva som skjer. Vi bor på hans hjemplass, min familie og mine nærmeste venner som jeg ikke deler med ham er flerfoldige mil borte.

De må jo ha sagt noe til henne som har fått henne sint på DEG!

Send henne melding og fortell hva du så.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

De må jo ha sagt noe til henne som har fått henne sint på DEG!

Send henne melding og fortell hva du så.

Hun er nokk sint pga sjokk og vantro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

herregud dette er jo så dramatisk at jeg har vanskelig for å tro at det i det hele tatt er sant o.o

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Svorsk

Det er vel ikke sikkert hun var sint i meldingen? Hvem aner hva som skjedd der? Guttene kanskje stakk av i det hun kom uten at hun fikk vite noe?

Hva skrev du i meldingen til venninne?

Lykke til, håper naboen kan passe barnet så du kanskje kan få et vite litt mer av hans far. Så forferdelig å ikke vite hva som skjer!! Føler med deg! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke sikkert hun var sint i meldingen? Hvem aner hva som skjedd der? Guttene kanskje stakk av i det hun kom uten at hun fikk vite noe?

Hva skrev du i meldingen til venninne?

Lykke til, håper naboen kan passe barnet så du kanskje kan få et vite litt mer av hans far. Så forferdelig å ikke vite hva som skjer!! Føler med deg! :/

Hun var jo tydeligvis sint siden hun spurte hva HUN hadde gjort. Hun tar heller ikke telefonen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...