Gå til innhold

Tok ham på fersken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk ab :)

jeg mente jo ikke at jeg har det like fælt som ab da havbris :daane:

jeg synes altfor mange har en lei tendens til å overdrive noe innmari her inne!!!

Jeg skulle ha satt på en ironi-smiley. Jeg skjønner at du ikke mener du har det like fælt. Men samtidig synes jeg ikke TS skylder oss noen oppdateringer selv om vi har bidratt i tråden. Hun er ikke vår venninne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

fælt som dere henger dere opp da! :kjefte:

men jeg synes det er veldig merkelig at ts bare har forsvunnet helt altså :klo:

hun laget tråden, og etterhvert hvor hun har skrevet og oppdatert oss, så virker det absolutt ikke som at hun har lest innlggene vi har skrevet til henne... jeg synes ikke det i begynnelsen, men jeg synes dette bare blir mer og mer mystefistisk...

Tror hun har mange logistiske og emosjonelle utfordringer på hjemmebane. Hun svarer nok om hun har tid og noe å dele.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Hei, alle.

Jeg skvatt da jeg så at denne tråden ble nevnt i "mest sjokkerende"-tråden, jeg hadde nesten glemt at det eksisterte.

Vi har nå flyttet fra hverandre, men vi er gode venner, og samarbeider som jeg trodde godt.

Det ble noen tøffe måneder, som sagt elsket jeg ham fortsatt som mann og som kjæreste, og det ble derfor utrolig tøft å vite at det ikke var noen mulighet for at vi kunne holde sammen. Men alt i alt har vi klart oss bra hele gjengen.

Når det gjelder det andre paret har jeg ingen kontakt med min tidligere venninne, hun vekslet en stund mellom å være sinna på meg og gråte på skulderen min, men avsluttet vennskapet vårt med å ta ut alt hun hadde av sinne og aggresjon på meg. Så det er over og ut.

Min mann og hans tidligere bestevenn er nå kjærester, og til tross for endel motgang og motstand fra lokalsamfunnet har de det godt sammen. Og det unner jeg dem.

Takk for all støtte og gode ord da jeg hadde det som vanskeligst, dere er flotte folk. :)

TS

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle.

Jeg skvatt da jeg så at denne tråden ble nevnt i "mest sjokkerende"-tråden, jeg hadde nesten glemt at det eksisterte.

Vi har nå flyttet fra hverandre, men vi er gode venner, og samarbeider som jeg trodde godt.

Det ble noen tøffe måneder, som sagt elsket jeg ham fortsatt som mann og som kjæreste, og det ble derfor utrolig tøft å vite at det ikke var noen mulighet for at vi kunne holde sammen. Men alt i alt har vi klart oss bra hele gjengen.

Når det gjelder det andre paret har jeg ingen kontakt med min tidligere venninne, hun vekslet en stund mellom å være sinna på meg og gråte på skulderen min, men avsluttet vennskapet vårt med å ta ut alt hun hadde av sinne og aggresjon på meg. Så det er over og ut.

Min mann og hans tidligere bestevenn er nå kjærester, og til tross for endel motgang og motstand fra lokalsamfunnet har de det godt sammen. Og det unner jeg dem.

Takk for all støtte og gode ord da jeg hadde det som vanskeligst, dere er flotte folk. :)

TS

Å, så bra at du oppdaterte denne. Jeg tenkte på deg her om dagen og lurte på hvordan det gikk. Prøvde å søke opp tråden, men fant den ikke.

Godt å høre at det går bra med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Så utrolig sterk du er TS! Jeg beundrer deg virkelig, og det faktum at du unner han og være kjæreste med kameraten din, du er virkelig et reflektert og unikt menneske. Jeg beundrer deg, og håper at alt går bra med deg i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, jeg vil gjerne anbefale dere en tv serie, det er en komedie men kanskje den kan være litt god å ha i etterkant når dere får ting mer på avstand: http://en.wikipedia.org/wiki/Happily_Divorced

Den handler om en kvinne og hennes forhold til hennes homofile eksmann, som er basert på den kvinnelige skuespillerens faktiske tidligere ekteskap.

Jeg ønsker ikke å bli ansett som å behandle saken "trivielt" eller noe, men saken din minnet meg om serien og kanskje (eller kanskje ikke?) den kan være som en slags støtte for deg da du ser ut til å håndtere dette meget godt og ivaretar et ok forhold til din eksmann.

Uansett ønsker jeg deg masse lykke til og håper du og barnet ditt får en lys fremtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow..nå har jeg lest gjennom hele tråden. Og kan ikke forstille meg hvordan du hadde det oppi alt dette her! Du har taklet det fantastisk bra, all ære til deg. Det er stort av deg. Det virker som du har tilgitt han (?) og klarer å se situasjonen fra hans og andres side av saken, samtidig som du fikk denne sjokkerende oppdagelsen kasta på deg og omveltningen det medførte for hele livet ditt.

På en måte er det godt at din eks og vennen hans fortsatt er kjærester. At det faktisk var ekte kjærlighet mellom dem. Og jeg kan skjønne at din eks sikkert har hatt det forferdelig i mange år med å skjule dette for deg og alle andre, det har sikkert ikke vært lett for han, for han er jo tydeligvis veldig glad i deg. Hvordan er forholdet ditt til hans kjæreste?

Må bare ære deg en gang til for at du taklet det så bra, til tross for det sviket din eks har gjort, kan nesten ikke tenke meg noe mer sjokkerende. Håper du har og får det bra, og finner deg en ny mann når du har fått dette litt på avstand. Du er tydeligvis ei flott jente, så det er sikkert ikke noe problem skaffe deg kjæreste :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høyre at det går bra med deg, TS! Har tenkt mykje på deg, og håpt at det ordna seg på best mulig måte, og det ser det ut som det har gjort! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...