Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker, du er da nevnt mange ganger!

Jeg tør ikke skive med nick vettu, men jeg er ikke nevnt ;) Og ja, jeg er også her like ofte som AB :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tilføyelse. Jeg ser dette muligens kan bli misforstått. Det jeg mente, er at jeg ikke leser i hver eneste tråd og samtlige innlegg. Dagbøker for eksempel har jeg ingen interesse av.

Så forskjellige vi er. Jeg leser omtrent bare noen utvalgte dagbøker, synes det er langt mer interessant enn de aller fleste trådene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Så forskjellige vi er. Jeg leser omtrent bare noen utvalgte dagbøker, synes det er langt mer interessant enn de aller fleste trådene. :)

Kanskje jeg har gått glipp av noe. Jeg har vel en forestilling om at det er mye baby- og småbarnsprat i dagbøkene. Jeg er i et helt annet stadium, så dette er ikke aktuelt for meg. Men jeg er kanskje helt på viddene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slowpoke

Kanskje jeg har gått glipp av noe. Jeg har vel en forestilling om at det er mye baby- og småbarnsprat i dagbøkene. Jeg er i et helt annet stadium, så dette er ikke aktuelt for meg. Men jeg er kanskje helt på viddene?

Enig med deg. Jeg har heller aldri intressert meg nevneverdig for dagbøkene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Av folk som aldri blir nevnt, ja. Jeg syns det er mange gode brukere her, men jeg kan ikke huske alle, så jeg får slenge på etter hvert som jeg husker.

uAnonymBruker

Hikken

Setareh

Belladonna

HedvigR

Nenette

Gjesten

Maneater?

padawan

Solmåne

Silvermist

Margareth

2shy

MøjketsHejje

Cecilia L

Raindrops

MorAase

Vampen

Sequax

Cuntzilla

Mr.OMG

Mortem

Cervix

norah

Etheral

Lykkeliten

Strenge Frk.Gerd

KaDust

Sobril

Lykkeliky

Tirkes

Nymph

Sjokoladebolle

henriett3

pantora

MrsTula

Nuppdupp

Mysan

Larsern

Rofl

Obelix

bobbi

Flair

Madelene1

Tonje

Jeg veit at jeg har glemt mange... Dere får minne meg på hvem dere er :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg har gått glipp av noe. Jeg har vel en forestilling om at det er mye baby- og småbarnsprat i dagbøkene. Jeg er i et helt annet stadium, så dette er ikke aktuelt for meg. Men jeg er kanskje helt på viddene?

Du har jo mange dagbøker om andre emner, singel dagbøkene, treningsdagbøkene, generelle dagbøker, blogger osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du har jo mange dagbøker om andre emner, singel dagbøkene, treningsdagbøkene, generelle dagbøker, blogger osv.

Dette må jeg undersøke nærmere, få gode tips om trening og kosthold for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo nevne drosophilia, Marregutt, Tonje!, Cervix, Lille-pus og Aurora M.

Mange brukere her jeg liker, men det er vanskelig å komme på alle i farta :)

Endret av solkrem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld om jeg går utenom tema nå, men husker du den tråden vi huserte i hvordan det var å bli eldre, med sykdommer, utvekster, vorter og masse annet rart? Jeg tror vi nesten lurte noen unge mennesker også :fnise: .

Den tråden glemmer jeg ikke Belladonna!! Det er ikke ofte jeg ler så mye som jeg gjorde da. Den tok jo helt av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen, tusen takk til dere som nevner meg i slike tråder.

Min liste over brukere jeg liker, er veldig lang og jeg er redd for å glemme noen. Mange er sikkert nevnt i andre tråder så det kan hende jeg bommer i akkurat denne tråden. Dessuten husker jeg ikke alle nick. Men - husk at jeg er veldig, veldig gammel og hukommelsen spiller meg nok et puss. :fnise:

De jeg kommer på helt umiddelbart er Bergans, Katten, I Grosny, Giacomo P, Piper, Gorgonzola, Mann42, Raven Emerald, Cannavero, Blondie65, Purple Haze, Norah, Vera Vinge, MorAase,Belladonna, Grønt Blad, KateW, Mike Waters2.0, Optimist42, Jalp, Cuckold, Tabris, Wonders, Antlers, "gjest", Røyskatt, Suzy, Yvonne, Imli, Hikken, Strykebrett, Anuket,Kråkesaks, Lumpelure, Pinting, og MANGE MANGE fler som jeg ikke husker nicket til akkurat nå. Men det er veldig mange flotte brukere her.

Hvis jeg har glemt akkurat deg, så beklager jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Det er egentlig lidt for mange til å huske alle, så tilgiv meg, dere som ikke er med her.

Swarowski, Gjesten, Mynona83, Odisi73, Lightbulb, EryMax, FruN, Moulu, Setareh, Varpunen, Gjesten, Otrivin, Nozmonster, MaxUflax og alle de jeg ikke husker.....

Jeg liker de aller, aller fleste her.

Hmmm, så det at jeg har vert "sykmeldt" herfra gjør at jeg ikke er nevnt? :snurt:

Men jeg liker deg Giacomo_P for du har en slik fantastisk behagelig måte å skrive på.

Også liker jeg Odisi fordi hun er ærlig, Mynona, Nozze, Rumle og Maggie, Silvermist og Rofl. Fordi de får meg til å le når jeg trenger det. Og mange andre fordi de er så flinke til å sette ting i perspektiv.Så jeg burde vel egentlig ikke nevne brukere for det er så lett å glemme de gode. Og så er det selvsagt noen jeg ikke liker, men de overser jeg bare eller holder meg borte fra trådene de frekventerer :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, så det at jeg har vert "sykmeldt" herfra gjør at jeg ikke er nevnt? :snurt:

Men jeg liker deg Giacomo_P for du har en slik fantastisk behagelig måte å skrive på.

Også liker jeg Odisi fordi hun er ærlig, Mynona, Nozze, Rumle og Maggie, Silvermist og Rofl. Fordi de får meg til å le når jeg trenger det. Og mange andre fordi de er så flinke til å sette ting i perspektiv.Så jeg burde vel egentlig ikke nevne brukere for det er så lett å glemme de gode. Og så er det selvsagt noen jeg ikke liker, men de overser jeg bare eller holder meg borte fra trådene de frekventerer :pasha:

Du skulde selvsagt vært med, Surrehodet!!!

Og Silvermist (kanskje det fineste brukernavnet her inde?) har jeg også glemt. Og Mr. OMG. Og så de jeg fortsatt ikke har husket.

edit: .....og hvorledes kan jeg ha glemt Rumle, det stillferdige nattdyret......?

Endret av Giacomo_P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...