Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest bruker83924
1 time siden, sweety pie skrev:

Kan folk slutte å si hvem som er penest? Det er ikke noe konkurranse her. Just sayin...chill 😁

Takk! :klappe:

Forresten, takk til alle som støtter opp. Dere er gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym2233
8 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

:fnise:

Forstår du følte det knyttet seg litt i magen, ettersom du hadde et så stort behov for å kommentere på den måten? Jeg er kanskje ikke så pen i følge deg, men jeg er i hvert fall en hyggelig person. Og det er det viktigste:laugh:

Takk!:laugh:

Godt skrevet! Du er ei fantastisk jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Pjokkeline skrev:

Ingen grunn til å være misfornøyd! :)

Kjekk ! :)

 

23 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Du var da en kjekk mann du! Må ikke være så selvkritisk😁

Positive tilbakemeldinger varmer noe helt vanvittig, men jeg må innrømme at jeg setter ekstra pris på de når de kommer fra skjønnheter som dere. :roser:

Anonymkode: c7c46...063

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid trodd du var penere med tanke på tilbakemeldinger. Litt stor nese, men ellers helt alminnelig. Du hadde fått en 7-8 :)

Anonymkode: 8f8dd...f58

Nå var visst hensikten med tråden at vi skulle få et ansikt til brukernavn vi diskuterer med i forum. Noen har med vekslende hell prøvd å trolle tråden til en føkkings missekonkurranse, med tilhørende debatt. Sånn sett består tråden nå av tre sider pjatt per bilde, og mesteparten av bildene slettes før noen rekker å få sett dem.

Men det er greit. Kjenner nesten ingen av dagens "fotomodeller". Synes de fleste som har postet her ser ut som folk. Selfiene er det ingenting i veien med. Verre er det med selvtilliten hos enkelte... - Synd. For det er helt ubegrunnet.

Og seriøst; betyr virkelig formen på nesa eller øyenbrynene til de du diskuterer med noe for deg, synes så godt som samtlige av oss kollektivt synd på deg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Legger ut et bilde til jeg, skal love å ikke slette det før i morgen kveld. Legges ut kun for å provosere de slemme ABene :fnise:

Nydelig. Og en liten nese jeg misunner ;) 

Anonymkode: 875a3...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Legger ut et bilde til jeg, skal love å ikke slette det før i morgen kveld. Legges ut kun for å provosere de slemme ABene :fnise:IMG_20160129_163700-1.jpg.dc7df52ec9565e

Du ligner helt sykt på en jeg kjenner, eller en tidlogere bekjent er vel mer riktig, som jeg ikke har sett på en del år nå. Husker ikke hva hun heter eller hvem hun er, men prikk lik som deg! Hun er utrolig pen da ;)  Tror jeg har personen på Facebook, nå må jeg gå gjennom hele listen min :fnise: Eneste jeg husker er at hun var ganske lav, ikke helt sikker på hvor lav, men jeg er 1.70 og husker hun var en del lavere enn meg hvert fall, så om du ikke er det er det nok ikke deg :fnise: 

Anonymkode: 4015e...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj beklager! Jeg glemte å fjerne bilde ditt i siteringen, det skulle jeg ha gjort... Kan en mod fjerne det? :)

Anonymkode: 4015e...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Legger ut et bilde til jeg, skal love å ikke slette det før i morgen kveld. Legges ut kun for å provosere de slemme ABene :fnise:IMG_20160129_163700-1.jpg.dc7df52ec9565e

Hva får deg til å tro at vi blir provosert? :rolleyes: må være lov å påpeke at du ikke er blant de peneste her inne, som noen inderlig påstår. Pen, ja. Men langt ifra peneste.

Anonymkode: 268d3...a76

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
11 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Legger ut et bilde til jeg, skal love å ikke slette det før i morgen kveld. Legges ut kun for å provosere de slemme ABene :fnise:

Herregud, for noen øyne! :hjerter:

Når det gjelder enkelte som påstår de IKKE blir provosert, så er det jammen meg vanskelig å tro på det ;)

Du er fin snupp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Legger ut et bilde til jeg, skal love å ikke slette det før i morgen kveld. Legges ut kun for å provosere de slemme ABene :fnise:IMG_20160129_163700-1.jpg.dc7df52ec9565e

Nei men se jenta så nydelig :).

Anonymkode: 84626...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Fller jeg må oppdatere det gamle bildet fra 2014... 

Dette bildet er tatt idag. Ble litt inspirert av den gamle klippen på det andre bildet så på dette bildet kommer jeg rett fra frislren. Kjenner det er deilig med kort hår 😊

Snapchat-173835041671922696.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava
17 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Legger ut et bilde til jeg, skal love å ikke slette det før i morgen kveld. Legges ut kun for å provosere de slemme ABENE :fnise:IMG_20160129_163700-1.jpg.dc7df52ec9565e

For et fint langt hår du har☺ og veldig søtt ansikt:)

Og når det gjelder de hormonelle ab-ene så glemte du utringning;) skulle lagt til et skikkelig duckface på bildet jeg nettopp la ut men. Får bli neste gang😉 

Utrolig pen er du iallfall det kan ingen ta fra deg 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jokkmokk
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva får deg til å tro at vi blir provosert? :rolleyes: må være lov å påpeke at du ikke er blant de peneste her inne, som noen inderlig påstår. Pen, ja. Men langt ifra peneste.

Anonymkode: 268d3...a76

:ler:

Herregud :P

Jeg ser for meg en sånn fresende fjortis som knuser speilet når en leker speil speil på veggen der og en selv ikke er den vakreste i dette KGlandet her :ler:

Og forøvig: @Vena Cava Jøsses! Girlcrush :nigo:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Vena Cava skrev:

Fller jeg må oppdatere det gamle bildet fra 2014... 

Dette bildet er tatt idag. Ble litt inspirert av den gamle klippen på det andre bildet så på dette bildet kommer jeg rett fra frislren. Kjenner det er deilig med kort hår 😊

Snapchat-173835041671922696.jpg

Hadde sendt deg en drøss kleine flørte-pm om jeg var singel og ikke hadde sosiale antenner.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Legger ut et bilde til jeg, skal love å ikke slette det før i morgen kveld. Legges ut kun for å provosere de slemme ABene :fnise:IMG_20160129_163700-1.jpg.dc7df52ec9565e

 Jeg lurer veldig på hvor du har gjort av den store nesa di? :icon_lol:  Syns du har kjempefin nese, jeg! :) 

Vakker er du! :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Legger ut et bilde til jeg, skal love å ikke slette det før i morgen kveld. Legges ut kun for å provosere de slemme ABene :fnise:IMG_20160129_163700-1.jpg.dc7df52ec9565e

Helt ok normal jente du! Ligger midt på treet etter min smak. Det noe med ansiktet ditt som virker feil! Klarer ikke sette fingrene helt på hva det er. Gir deg en 5/6er! 

Anonymkode: 973b9...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...