Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Silfen skrev:

Selvsagt er det ikke greit. Det er outing og vil rapporteres.

Nei jeg vet jo ikke jeg. Derfor jeg spurte. Men da skal jeg ikke si noe.

Anonymkode: 30df5...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper du har svært lite peiling på sminke? Hun har da ikke mer sminke enn andre jenter man går forbi på gaten, eller i denne  tråden for den saks skyld? Alt trenger ikke være så jævla naturlig hele tiden. Hun har sminket seg fint og det er ikke cakey. Jeg ser ikke noe galt med looken hennes i det hele tatt, og jeg ser enkelt hvordan hun ser ut. 

Anonymkode: c6592...d6a

Vel. Er akkurat DET som er pussig. Får sjokk hver gang jeg ankommer gamlelandet,  nesten alle har jo masse masse sminke,  falskt hår, vipper,  munn og skremmende mange falske pupper.  Er ikke angrep på vedkommende men noe riv ruskende galt i kulturen!  Vet du, mange ser rett og slett på grensen til å dragqueens! Jeg er så heldig at jeg er naturlig pen  så trenger ikke sminke jeg. vet, det er  lite som provoserer pyntedukkene mer enn det faktumet-;).

Anonymkode: ee6e3...d5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pen! Jeg har forresten sett deg på et program på tv2 tror jeg det var.

Anonymkode: 30df5...a2d

Åh, nå ble jeg nyskjerrig! Men skjønner at hun ikke vil ha det ut her.. får bare leve med nyskjerrigheten. :fnise: 

Uansett så er du en veldig pen dame, Silfen! :blomst:

 

Anonymkode: 026ea...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym2233
5 timer siden, Silfen skrev:

Prøver ut linser etter å ha brukt briller så og si hele livet, bortsett fra en kort linseperiode for 20-ish år siden. Føler meg helt weird. Og siden jeg vet at AB er så snille og greie så kan jeg jo dele bilde og se om jeg ser like på tur ut som jeg føler meg. Og jada, AB, jeg har et munnsår. Sånn siden du kommer til å lure. :)

Kjempe flott! Uvant uten briller, men øynene dine skinner utrolig godt. Herlig utstråling! Flott som alltid :blomst:

55 minutter siden, Honeyblossom skrev:

God helg :)

 

God helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Er akkurat DET som er pussig. Får sjokk hver gang jeg ankommer gamlelandet,  nesten alle har jo masse masse sminke,  falskt hår, vipper,  munn og skremmende mange falske pupper.  Er ikke angrep på vedkommende men noe riv ruskende galt i kulturen!  Vet du, mange ser rett og slett på grensen til å dragqueens! Jeg er så heldig at jeg er naturlig pen  så trenger ikke sminke jeg. vet, det er  lite som provoserer pyntedukkene mer enn det faktumet-;).

Anonymkode: ee6e3...d5d

Falskt hår og falske vipper syns ikke jeg er så pent heller, men kommentaren jeg siterte kommenterte jo stygt om en helt normal, alminnelig jente, ikke en jålebøtte. 

Anonymkode: c6592...d6a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Litt fornøyd med selfien her 😎 

Det er ganske lett å bli fornøyd med selfiene sine når man er så vakker da.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Silfen skrev:

Prøver ut linser etter å ha brukt briller så og si hele livet, bortsett fra en kort linseperiode for 20-ish år siden. Føler meg helt weird. Og siden jeg vet at AB er så snille og greie så kan jeg jo dele bilde og se om jeg ser like på tur ut som jeg føler meg. Og jada, AB, jeg har et munnsår. Sånn siden du kommer til å lure. :)

 

Looking good, Silfen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Er akkurat DET som er pussig. Får sjokk hver gang jeg ankommer gamlelandet,  nesten alle har jo masse masse sminke,  falskt hår, vipper,  munn og skremmende mange falske pupper.  Er ikke angrep på vedkommende men noe riv ruskende galt i kulturen!  Vet du, mange ser rett og slett på grensen til å dragqueens! Jeg er så heldig at jeg er naturlig pen  så trenger ikke sminke jeg. vet, det er  lite som provoserer pyntedukkene mer enn det faktumet-;).

Anonymkode: ee6e3...d5d

Jeg er så heldig at jeg vet hvordan jeg sminker meg, naturlig eller i fest-anledning, og det ser bra ut. Det er lite som provoserer de naturlig pene mer enn det faktumet -;).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Er akkurat DET som er pussig. Får sjokk hver gang jeg ankommer gamlelandet,  nesten alle har jo masse masse sminke,  falskt hår, vipper,  munn og skremmende mange falske pupper.  Er ikke angrep på vedkommende men noe riv ruskende galt i kulturen!  Vet du, mange ser rett og slett på grensen til å dragqueens! Jeg er så heldig at jeg er naturlig pen  så trenger ikke sminke jeg. vet, det er  lite som provoserer pyntedukkene mer enn det faktumet-;).

Anonymkode: ee6e3...d5d

Man trenger ikke være pen for å gå uten sminke, bare trygg på seg selv og fornøyd med eget utseende.

-stygg jente som selv syns hun er søt

Anonymkode: 9134e...8d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Er akkurat DET som er pussig. Får sjokk hver gang jeg ankommer gamlelandet,  nesten alle har jo masse masse sminke,  falskt hår, vipper,  munn og skremmende mange falske pupper.  Er ikke angrep på vedkommende men noe riv ruskende galt i kulturen!  Vet du, mange ser rett og slett på grensen til å dragqueens! Jeg er så heldig at jeg er naturlig pen  så trenger ikke sminke jeg. vet, det er  lite som provoserer pyntedukkene mer enn det faktumet-;).

Anonymkode: ee6e3...d5d

Ja, pyntedukkene blir så provosert av den skjønnheten din -;) du er verdens midtpunkt -;) selv om jeg vil tippe at de som gidder å bruke litt tid på seg selv er pene både med og uten sminke men liker å pynte seg litt, samtidig som de er høflige nok til å ikke blande seg borti hva du driver med -;) faktisk gir folk flest en god faen i hvordan du sminker deg og ikke -;) 

Anonymkode: 875a3...66d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
23 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Det er ganske lett å bli fornøyd med selfiene sine når man er så vakker da.  ;)

Takk :)

@Silfen hehe 🙈 Jeg er faktisk liten av meg å, bare 158 "høy" :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Takk :)

@Silfen hehe 🙈 Jeg er faktisk liten av meg å, bare 158 "høy" :bond:

Ikke rart du ser tiny ut på bildet da. Veldig fin. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, KristineS skrev:

Slenger ut det ferskeste bildet jeg har av meg selv for øyeblikket ^^,

12657851_10153400149876814_7847942900090

Har du sigøyneraner? 

Anonymkode: ecf7d...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...