Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*borte*

Jeg klipte av meg alt håret i dag! Det føles sånn, i hvert fall. Tror jeg liker det, da. :) 

Mørkt bilde, men det var det eneste som skjulte hvor trøtt jeg ser ut (og så er det greit å kanskje ikke være helt gjenkjennbar!) :nigo:  

Flere med fredagsselfier? 

Endret av kisskissbangbang
Ny KG, ass.
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inner tier confirmed

Bare spammer hele tråden med "æ skjønne ikke en dritt!" først. Ikke videre begavet når det gjelder sånne tekniske greier! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trollkarlen

Bare spammer hele tråden med "æ skjønne ikke en dritt!" først. Ikke videre begavet når det gjelder sånne tekniske greier! :ler: 

Kanskje du ikke har så mange poeng under "teknisk begavet", men du har hvertfall maks poeng under "usannsynlig vakker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Nå, kanskje? Fikk ikke klikkbar lenke, tror jeg?

Joo, det gjorde jeg!

Sånn:

Jeg klipte av meg alt håret i dag! Det føles sånn, i hvert fall. Tror jeg liker det, da. :) 

Mørkt bilde, men det var det eneste som skjulte hvor trøtt jeg ser ut (og så er det greit å kanskje ikke være helt gjenkjennbar!) :nigo:  

Flere med fredagsselfier? 

Du kledde det korte håret veldig godt. Kjempe pen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pen du er kisskiss. :) 

 

Kanskje du ikke har så mange poeng under "teknisk begavet", men du har hvertfall maks poeng under "usannsynlig vakker".

Takk :nigo: :klemmer:

Du kledde det korte håret veldig godt. Kjempe pen! 

Takk! Jeg liker det annenhver gang jeg ser i speilet! :ler: Jeg digger brynene dine :) Busk er kult :nigo: 

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfie fra noen uker tilbake 

Altså hvor skal man starte? Wow!! Du har jo hele pakka! :ohmy:

Endret av langbein86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bruker83924

Tipper det lange håret får hver enn mann og kvinne til å sende et blikk eller to eller ti.

Nå har jeg dessverre klippet det, så er ikke like langt. Men gi det 2-3 måneder,  så er det der igjen 😊

Du ser ut som en VS modell. :engel: 

Hehe, takktakk 🙆

Altså hvor skal man starte? Wow!! Du har jo hele pakka! :ohmy:

Tusen takk 😀 Kunne du forresten fjernet bilde i siteringen? Fjerner nok bildet om noen timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

 

Takk! Jeg liker det annenhver gang jeg ser i speilet! :ler: Jeg digger brynene dine :) Busk er kult :nigo: 

Foretrekker fyldige bryn. Hadde en svært lang vokseperiode frem til nylig, så nå er de ikke like buskete 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå, kanskje? Fikk ikke klikkbar lenke, tror jeg?

Joo, det gjorde jeg!

Sånn:

Jeg klipte av meg alt håret i dag! Det føles sånn, i hvert fall. Tror jeg liker det, da. :) 

Mørkt bilde, men det var det eneste som skjulte hvor trøtt jeg ser ut (og så er det greit å kanskje ikke være helt gjenkjennbar!) :nigo:  

Flere med fredagsselfier? 

How you doin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker fyldige bryn. Hadde en svært lang vokseperiode frem til nylig, så nå er de ikke like buskete 🙊

Jeg synes de var perfekte på det bildet. Får ikke sånne uansett hvor mye jeg sparer. Ikke sånn hår heller, for den del :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Jeg synes de var perfekte på det bildet. Får ikke sånne uansett hvor mye jeg sparer. Ikke sånn hår heller, for den del :ler: 

Du hadde jo veldig fine og definerte bryn da. Mine er alltid veldig hulter til bulter,  og må fikses før jeg skal ut døren, siden de synes så godt. Kunne lett hatt en slik form på de.

Har spart det håret siden jeg var 15, har krevd en hel del tålmodighet.  Når jeg startet var hårlengden fra hårfestet og ned 2 cm. Har ikke akkurat tatt rask tid ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde jo veldig fine og definerte bryn da. Mine er alltid veldig hulter til bulter,  og må fikses før jeg skal ut døren, siden de synes så godt. Kunne lett hatt en slik form på de.

Har spart det håret siden jeg var 15, har krevd en hel del tålmodighet.  Når jeg startet var hårlengden fra hårfestet og ned 2 cm. Har ikke akkurat tatt rask tid ☺

Mitt hår blir kjempetynt når det blir langt, så jeg er litt misunnelig på tykkelsen på ditt. Kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...