Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Hei

sikkert vært postet liggnende tråder her inne før, men hadde vært litt morro å se hvordan folket her inne ser ut :gjeiper:

Noen som tørr å poste et bilde?=)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tenker du på de single eller alle her inne ? siden du har postet dette på singel forumet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

det er bare å søke opp det...det er nok av bildetråder her, i alle varianter!

<----- sånn ser jeg ut foresten!

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Mange la jo ut i den tråden som var oppe og gikk for en tid siden.

On second thought, mange slettet vel bildene også, så den tråden er kanskje ikke så givende lenger.

Edit: Jeg har ikke meg selv som avatar ;), men jeg kan reposte det crappy iphone-bildet som ligger en plass i den andre tråden. Jeg tok det aldri vekk. Jeg er ikke særlig opptatt av anonymitet, avslører ikke for privat informasjon her inne.

Edit: Bilde slettet, omsider.

Endret av Cosette
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SweetThing

Bilde av meg på profilen! Blir nok å fjerne det innen et døgn igjen. Så de som er nysgjerrige, se nå, haha!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Wanted så ser jeg søt (og kjent) ut. Xaphan syns at jeg ikke ligner på den hun hadde sett for seg i det hele tatt og at jeg ser seriøs ut. Og Rofl syns jeg har morsomt hår :fnise:

Så nå kan du TS lage deg et bilde av meg i hode ditt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange la jo ut i den tråden som var oppe og gikk for en tid siden.

On second thought, mange slettet vel bildene også, så den tråden er kanskje ikke så givende lenger.

Edit: Jeg har ikke meg selv som avatar ;), men jeg kan reposte det crappy iphone-bildet som ligger en plass i den andre tråden. Jeg tok det aldri vekk. Jeg er ikke særlig opptatt av anonymitet, avslører ikke for privat informasjon her inne.

Oi, du var en pen dame;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange la jo ut i den tråden som var oppe og gikk for en tid siden.

On second thought, mange slettet vel bildene også, så den tråden er kanskje ikke så givende lenger.

Edit: Jeg har ikke meg selv som avatar ;), men jeg kan reposte det crappy iphone-bildet som ligger en plass i den andre tråden. Jeg tok det aldri vekk. Jeg er ikke særlig opptatt av anonymitet, avslører ikke for privat informasjon her inne.

Edit 2: Ser at den forrige tråden har blitt trukket frem i dagslys atter en gang, så da er det overflødig med reposting her.

Peeeen du er! Har alltid sett for meg at du er pen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm..Det gikk jo ikke! :S

Prøver igjen jeg :P

Er ikke så veldig teknisk av meg som dere merker hehe!

post-37809-0-55932600-1322869087_thumb.j

Endret av Sulosi
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Jeg har ikke meg selv som avatar ;), men jeg kan reposte det crappy iphone-bildet som ligger en plass i den andre tråden. Jeg tok det aldri vekk. Jeg er ikke særlig opptatt av anonymitet, avslører ikke for privat informasjon her inne.

Bra at du legger ut et normalt bilde når du først gjør det :)

Selv om man alltid bør tenke seg veldig godt om hva man gjør i det offentlige rom.

Det verste jeg ser er de som legger ut bilde der poenget åpenbart er å se så billig ut som mulig. Eneste fordelen med det er at da vet man at de er billige.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cosette

Tusen takk til trådstarter og AB over her, det var veldig hyggelig å høre.

Bra at du legger ut et normalt bilde når du først gjør det :)

Selv om man alltid bør tenke seg veldig godt om hva man gjør i det offentlige rom.

Det verste jeg ser er de som legger ut bilde der poenget åpenbart er å se så billig ut som mulig. Eneste fordelen med det er at da vet man at de er billige.

:ler:

Du er og blir noe for deg selv, Steinar, det kan ingen nekte for ;) Men tusen takk, jeg regner det som et kompliment at du ikke synes jeg ser billig ut. Selv om jeg er usikker på hvor din grense for hva som er billig går. Jeg antar at ihvertfall dette er noe du styrer unna? :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til trådstarter og AB over her, det var veldig hyggelig å høre.

:ler:

Du er og blir noe for deg selv, Steinar, det kan ingen nekte for ;) Men tusen takk, jeg regner det som et kompliment at du ikke synes jeg ser billig ut. Selv om jeg er usikker på hvor din grense for hva som er billig går. Jeg antar at ihvertfall dette er noe du styrer unna? :ler:

Han har et veldig godt poeng som aldri kan gjentas for mange ganger:

Folk er altfor ukritiske til hva de legger ut på nett.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har sagt det før, men må si det igjen Cosette! Du minner meg sånn om noen jeg kjenner, men jeg kommer rett og slett ikke på hvem, og det irriterer meg sånn :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Han har et veldig godt poeng som aldri kan gjentas for mange ganger:

Folk er altfor ukritiske til hva de legger ut på nett.

Tja, det er vel opp til en selv å vurdere hvor den grensen går, så lenge man ikke tar seg friheten å legge ut informasjon om andre. Jeg for min del vet godt hvor min grense går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...