Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ts her, tror jeg har blitt helt Iherb hekta, man finner jo alt mulig der. Jeg elsker økologiske produkter, og der finner jeg jo mye tøft. Takk til de som henvendte meg dit sier jeg bare, trodde ikke Iherb var så bra jeg, selv om jeg har hørt om det veldig lenge.

Iherb frelst :fnise:

Bare hyggelig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd noen gode shampoer derfra?

Jepp, Avalon og Giovanni har et par knallgode sjampoer som jeg hele tiden passer på å ha i baderomshyllen min :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke bruker du og hårtypen din? Jeg er fornøyd med Avalon awapui, Avalon rosmary,Avalon lemon, shikai for farget hår og Giovanni brazenly brunette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke bruker du og hårtypen din? Jeg er fornøyd med Avalon awapui, Avalon rosmary,Avalon lemon, shikai for farget hår og Giovanni brazenly brunette.

Veksler mellom Avalon b-complex sjampo/balsam og Giovanni 50:50 hydrating sjampo/balsam. Knallgode begge to, spesielt Giovanni sin :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg søkte på JOJOBA OIL kom det opp MASSE sider.. SUKK! Altfor mye å velge i :P Da kjøper jeg heller fra norske sider for 130 ,- :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg søkte på JOJOBA OIL kom det opp MASSE sider.. SUKK! Altfor mye å velge i :P Da kjøper jeg heller fra norske sider for 130 ,- :S

Jeg bruker NOW FOODS sin jojobaolje og JASOn sin vitamin E olje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg søkte på JOJOBA OIL kom det opp MASSE sider.. SUKK! Altfor mye å velge i :P Da kjøper jeg heller fra norske sider for 130 ,- :S

Latskapen lenge leve.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster frakten?

Har aldri betalt mer enn $4 i frakt (ca. 23 kroner for øyeblikket). Billig, med andre ord.

Når jeg søkte på JOJOBA OIL kom det opp MASSE sider.. SUKK! Altfor mye å velge i :P Da kjøper jeg heller fra norske sider for 130 ,- :S

Da skal jeg gjøre det lett for deg. Denne har jeg brukt lenge nå. Billig og bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest BabyBlue

Heisann! På tide å bumpe opp denne tråden ;-) Vet at det er en større og bedre tråd her en plass, men finner den ikke (buhu, har fått mange gode tips der). Tenkte å dele favorittene mine med dere : D

Giovanni - Hot chocolate sugar scrub

Denne lukter EKTE sjokolade, og gjør meg godtesyk hver gang jeg bruker den. Har en lillebror som pleier å gå inn på badet bare for å sniffe på den, for så å sukke i ren lengsel :fnise: Den inneholder ekte kakaobønner og sukker, og blir faktisk varm når du skrubber den inn i huden. Tar litt i og fjerner derfor døde hudceller, men du blir ikke sår av den, og huden etterlates myk og god.

Aura Cacia - Organisk jojoba olje

Jojobaolje er en veldig anvennelig olje som kan brukes i både hud og hår og som badeolje. Denne har mørkere farge og lukter mer "nøtteaktig" enn de fra Now Foods og Dessert essence, noe jeg tar som et tegn på at den er mer naturlig enn de? Er i hvert fall favoritten min, selv om den er noen dollar dyrere enn de andre variantene.

Now Foods - Rose hip seed oil

Er ikke et must for min del, men ga huden mer glød da jeg blandet den ut med jojobaoljen eller klappet den på huden min før jeg påførte hudkrem. Er kjent for å helbrede alt fra arr til strekkmerker. Merket ikke noe til det, men gir god fukt, og er sikkert perfekt for de med eldre og fuktfattig hud.

Avalon Organics - Biotin B-complex thickening shampo...

Har brukt den av og på i et år nå, og går alltid tilbake til den! Jeg røyter mindre, har ikke sår eller støvete hodebunn lenger, og gir det flate håret mitt volume. Perfekt for både menn og kvinner pga. den nøytrale urteaktige lukten, og prisen er heller ikke ille =) Balsamen er også kjempegod og gjør ikke håret fett eller tungt.

Deep Steep - Organic Body wash, tangerine and melon

Dufter helt fantastisk, og får hele badet til å lukte som en tropisk fruktsalat. Gjør ikke huden tørr, og selv om det absolutt kjennes ut som et eksklusivt produkt er prisen såpass billig at du kan pøse på med god samvittighet. Kan anbefale både håndsåpen og skumbadet i samme serie : D

Weleda - Everon Lipbalm

Min favoritt! Smelter ikke i lomma, lukter godt og smaker ikke vondt, og gir masse fukt.

Now Foods - Pekannøtter (?)

Usaltet og naturlige. Smaker godt, og nøttene er både saftige og fulle av smak. De er noe dyre for iherb, men hvis dere er kjent med butikkprisene i Norge er dette en god deal.

Bare fruit, Granny Smith apple chips

Tørkede eplechips. Smakte overraskende likt som eple, minus den fuktige og friske smaken. Et godt alternativ til maarud? :fnise: Finnes med kanelsmak også.

OBS: Ganske liten pakke.

Eco Tools

Billige (!!!) og gode børster for deg som trenger nye børster og ikke vil blakke deg helt. Har alt fra øyenskyggebørster til kabuki og solpudderbørste.

Hva jeg venter på skal komme i posten:

Pakke med gojibær

Har fått prøve på de, og elsket de fra første stund :D Kostet ca. 60 kroner, og er et supert alternativ til lørdagsgodt.

Hurraw! Tinted lipbalm, Black Cherry

De har fått uendelig med skryt på både iherb, blogger og makeupalley (og hallo, de er grisebillige), så jeg bestilte meg en for testing. Dette er den med mest pigmentering i kolleksjonen, og siden jeg har ganske mørke lepper håper jeg det gir leppene en svak og anvendelig "jeg har nettopp spist røde bær" look samtidig som det gir fukt. Er også versjoner ment for nattbruk (ekstra fukt og holdbarhet), og en med SPF. Til og med en som smaker rootbeer, kanel og lakris o_0 mmm?

All terrain, aquasport, sunscreen, spf 30

Skal til Italia i sommer, og lette meg blå etter spf på iherb. Landet på denne, som har fått både skryt for at den verken er klissete, blokkerer porer eller forsvinner i vann. Litt for godt til å være sant etter min mening, men vi får nå se. Iherb slutter aldri å positivt overraske meg, så sier i fra om det er som de sier.

Crunchies food company, freeze dried raspberries

Jaja. Dere får vite om dette er æsj eller nam når jeg får smakt på de.

Giovanni - Leave in cream

Denne skal visstnok være en mirakelkur for tørt hår uten å gjøre håret tungt. Vi får nå sjå på det. Jeg er nemlig superkresen på hårprodukter.

Har dere prøvd noen av disse produktene? Hva synes dere? :) Vurderer å bestille golden berries (inka berries), men vet ikke helt om jeg tørr siden de er litt dyre. De er visstnok som surt godteri, bare mye sunnere, og er altfor lette å forspise seg på.

Endret av BabyBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så glad i bringebær og kunne tenke meg å prøve feks jordbærene, men de hadde de ikke inne, så ville jeg prøve de med blanda bær, men de hadde de heller ikke inne, drit :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg er ikke så glad i bringebær og kunne tenke meg å prøve feks jordbærene, men de hadde de ikke inne, så ville jeg prøve de med blanda bær, men de hadde de heller ikke inne, drit :fnise:

Du burde prøve å søke videre, de har nemlig alt slags rart innen tørket frukt og bær der inne. Tror det skal være umulig å finne noe man ikke liker :gjeiper: Så både fiken, fersken, epler, blåbær, tranebær osv. Men om det er til noen trøst er iherb veldig flinke til å få ting på lager igjen ganske fort : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yammy Earth Pomegranate Pucker Candy

Jeg bestilte denne tidligere i høst og det er kjempedigg! Liker spesielt at smaken er så sterk og god, de er ikke for sure, og ikke for søte, smaker skikkelig granateple. Prisen er ikke ille heller, forholdsvis stor pose, synes jeg, og hvert drops varer lenge. Og det er vel ganske sunt uten tilsetningstoffer som er skadelige, og sånt?

Nå har jeg bestilt meg Yummy Earth, Organic Candy Drops, Freshest Fruit fordi jeg synes de andre var så gode at jeg vil prøve flere smaker. Nam nam, gleder meg til de kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Yammy Earth Pomegranate Pucker Candy

Jeg bestilte denne tidligere i høst og det er kjempedigg! Liker spesielt at smaken er så sterk og god, de er ikke for sure, og ikke for søte, smaker skikkelig granateple. Prisen er ikke ille heller, forholdsvis stor pose, synes jeg, og hvert drops varer lenge. Og det er vel ganske sunt uten tilsetningstoffer som er skadelige, og sånt?

Nå har jeg bestilt meg Yummy Earth, Organic Candy Drops, Freshest Fruit fordi jeg synes de andre var så gode at jeg vil prøve flere smaker. Nam nam, gleder meg til de kommer!

Hmm... Har egentlig snopestopp nå, men det at det er såpass lavkalori og ikke inneholder fyfystoffer kan jeg kanskje vurdere det : D Bare 14 kalorier pr. drops er tross alt ikke så ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Har egentlig snopestopp nå, men det at det er såpass lavkalori og ikke inneholder fyfystoffer kan jeg kanskje vurdere det : D Bare 14 kalorier pr. drops er tross alt ikke så ille!

Nei, det er ikke så ille, og du får egentlig kanskje nok etter 1-2 drops, vil jeg si :) De er sterke på smak, og de varer lenge også. I allefall det sunneste dropset jeg har funnet så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Nei, det er ikke så ille, og du får egentlig kanskje nok etter 1-2 drops, vil jeg si :) De er sterke på smak, og de varer lenge også. I allefall det sunneste dropset jeg har funnet så langt.

Da bestilles nok de neste gang : D Huff... Lommaboka brenner etter noen runder på iherb, men det er da billigere det enn å kjøpe masse "snacks" nede på meny eller rema100? Det er i hvert fall den unnskyldningen jeg förer min kjære mor med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da bestilles nok de neste gang : D Huff... Lommaboka brenner etter noen runder på iherb, men det er da billigere det enn å kjøpe masse "snacks" nede på meny eller rema100? Det er i hvert fall den unnskyldningen jeg förer min kjære mor med :fnise:

Haha, det er det jeg også ser for meg. Er jo nesten aldri på butikken lenger annet enn for å handle storinnkjøp som varer lenge. Småsnacks og andre ting handler jeg på Iherb, for det er jo billigere alt i alt.. Egentlig. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Haha, det er det jeg også ser for meg. Er jo nesten aldri på butikken lenger annet enn for å handle storinnkjøp som varer lenge. Småsnacks og andre ting handler jeg på Iherb, for det er jo billigere alt i alt.. Egentlig. Hehe.

Ja, det er egentlig det når du ser hvor mye du får handlet inn for så liten pris. Selv om det fort kan bli brukt noen kroner når man bestiller noen pakker i uka :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er egentlig det når du ser hvor mye du får handlet inn for så liten pris. Selv om det fort kan bli brukt noen kroner når man bestiller noen pakker i uka :sjenert:

Jeg merker at jeg er litt angrepet ja, dessverre. Men prøver å holde meg litt hardt i tøylene. Bestiller baaare det jeg må ha, må og må, men ja. Og så kanskje noen småting som ser spennende ut :fnise: Også passer jeg på å bestille så mye som mulig av det jeg vet jeg liker godt, slik at jeg har for en stund. Det hjelper litt på hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...