Gå til innhold

Hva slags mennesker ser du ned på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk med sykt dyre biler

Folk som henger på kjøpesenter etter at de har fylt atten

Folk som sutrer over innvandring

Rånere

Folk som er livredde hasj og såkalte "milde" rusmidler bare fordi det ikke er lov, men selv piratkopier, kjører over fartsgrensen, og tar med for mye sprit over grensen.

Folk som refererer til ting utenfor komfortsonen sin som "tragisk"

Emoer

Kjedelige mennesker som ikke tør noen ting

Folk som poster unødvendige til på Facebook

Folk som velger hvilke filmer og musikk de liker, kun ut i fra sjanger 

Folk som ikke tar av klistremerket på capsen sin

Folk med grå converse

Folk som legger ut til alle de møter om problemene sine for oppmerksomhet 

Unge folk som får barn selv om de ikke har jobb eller eget sted å bo

abortmotstandere 

Prippene folk

Folk som er avhengige av kjærester for å være lykkelige

Sjalu folk

 

Haha jeg er et grusomt menneske. 

 

Anonymkode: e4573...e0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som ikke kan se saker fra ulike perspektiver, og at andre kan ha litt andre meninger/synspunkter enn en selv

Folk som klager ofte. Negativitet

folk som ikke tør å bevege seg utenfor komfortsonen 

folk som skal diskutere alt

folk som skal forklare/fortelle historier sykt detaljert, så hele poenget blir borte

folk som ikke håndhilser eller smiler når man hilser for første gang

folk som ikke ler/har humor

 

Anonymkode: bb127...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som liker av SV og liker MDG.

Folk som tror sosiale fag er utdanning, ( Nei det er faktisk ikke det, det er lettere en barnemat, du er ikke smartere dersom du studerer filosofi feks. )

Folk som har hund, men IKKE har stiftet familie, og deretter TROR de er bedre en alle andre.

Folk som faktisk liker kjendiskultur.

Folk som synes løping er en sport.

Endret av maskineple
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som liker av SV og liker MDG.

Folk som tror sosiale fag er utdanning, ( Nei det er faktisk ikke det, det er lettere en barnemat, du er ikke smartere dersom du studerer filosofi feks. )

Folk som har hund, men IKKE har stiftet familie, og deretter TROR de er bedre en alle andre.

Folk som faktisk liker kjendiskultur.

Folk som synes løping er en sport.

Hvis du tror det er enkelt å ta en mastergrad i filosofi så kan du jo prøve.

Anonymkode: 3c7fb...1df

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du tror det er enkelt å ta en mastergrad i filosofi så kan du jo prøve.

Anonymkode: 3c7fb...1df

Jeg ser ned på dem fordi de tror det er på samme nivå på det jeg har studert, som er involverer fysikk. Filosofi er langt langt ifra like vanskelig.  Derfor kan du ikke si at begge er mastergrad, og dermed er like smarte. Nei den ene personen har et mye mye lettere fag.  

Dette er skråblikk og gen forumet, her har jeg lov til å si noe jeg og mange andre føler om denne saker, Nei du er ikke like smart!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ned på dem fordi de tror det er på samme nivå på det jeg har studert, som er involverer fysikk. Filosofi er langt langt ifra like vanskelig.  Derfor kan du ikke si at begge er mastergrad, og dermed er like smarte. Nei den ene personen har et mye mye lettere fag.  

Dette er skråblikk og gen forumet, her har jeg lov til å si noe jeg og mange andre føler om denne saker, Nei du er ikke like smart!

Jeg lever godt med enfoldigheten :)

Anonymkode: 3c7fb...1df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. hvis man "ser ned på noen", bør man gå inn i seg selv.

Anonymkode: 273a5...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det finnes et godt ord på norsk for dette. 

 

People who are self-righteous. 

Selvrettferdig, skinnhellig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvskryt

Smiskere.

Folk som ikke behandler andre med respekt.

Folk som føler de er så lure når de klarer å snike i kassakøen eller lure til seg en gratis handlepose.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hockeyfrue

Jeg vet ikke om det er riktig å si at jeg ser ned på de, men jeg har fordommer mot folk som har gått livets harde skole. 

Jeg skal også innrømme at jeg ser ned på overvektige som klager på at de ikke går ned i vekt, mens de skipper treningen og heller dytter i seg kaker, kjeks og brus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Dogmer
2: De som følger ordrer eller regler uten en selvstendig kritisk mening eller omtanke (pawn)
3: Korrupte mennesker
4: Xenofober
5: Arrogante og eplekjekke mennesker
6: Psykotiske eller de sinnsyke
7: Freeloaders
8: Religiøse fanatikere
9: Aggressive Ateister
10: Macho menn
11: Onde mennesker
12: Fordomsfulle
13: Feminister
14: Oversensitive pussies
15: Hyklere
16: Mennesker over 30 som oppfører seg som fjortiser

 

og til slutt det viktigste; folk som ikke tilgir mennesker med slike ulemper og som innser at vi alle har svakheter men at alle kan forandres gjennom noe eller noen

:)
 

Endret av Haru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk med sykt dyre biler

Anonymkode: e4573...e0b

Hva med folk med billige biler? De er jo livsfarlige! Ikke bare kaster de bort skattepenger når de dreper eller invalidiserer seg selv, men de risikerer også andres ve og vel ved å kjøre rundt i rullende dødsmaskiner. Folk som kjører i biler eldre enn 2004 ser jeg ned på. Egentlig alle som kjører i biler eldre enn 2010, jeg skjønner jo at livet ditt ikke er verdt så mye når du ikke har vett til å kjøpe noe annet enn en Hyundai Accent fra '96 men du kan jo for faen ta hensyn til oss som verdsetter livet vårt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ned på dem fordi de tror det er på samme nivå på det jeg har studert, som er involverer fysikk. Filosofi er langt langt ifra like vanskelig.  Derfor kan du ikke si at begge er mastergrad, og dermed er like smarte. Nei den ene personen har et mye mye lettere fag.  

Dette er skråblikk og gen forumet, her har jeg lov til å si noe jeg og mange andre føler om denne saker, Nei du er ikke like smart!

Du er en enkel sjel. Tror du folk som studerer filosofi gjør det for å bevise at de er smarte? Folk som studerer filosofi gjør det fordi de er genuint interessert i filosofi. Det finnes mange filosofer som er "smartere" (hva du enn nå legger i uttrykket) enn deg. Og det finnes sikkert mange som studert filosofi som "dummere" enn deg. Selv om innlegget ditt får meg til å tvile...

Hva med f.eks. Noam Chomsky er lingvistiker? Er du smartere enn han?

Endret av sondr
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...