Gå til innhold

Hva slags mennesker ser du ned på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordommer? Vel, jeg blir mektig irritert over personer som har tatt slankeoperasjoner, som så skryter ubegrenset over hvor flinke de har vært til å gå ned i vekt. Jeg kjenner et par slike som spammer Face og Insta jevnlig med nye formbilder og får rikelige med kommentarer på hvor flinke de er, enda jeg vet at flere av de enda ikke har satt fot inn i et treningsstudio eller gjør noe annet aktivt.

Anonymkode: 9b720...c17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Primitive mennesker:

- Fotballgutter, arvinger og eiendomsmeglere.

- Mennesker som ikke forsøker eller mestrer å tenke selv.

- Mennesker som forsøker å passe inn.

- Mennesker som er mener at suksess kan måles i status og penger.

- Mennesker som forsøker å bli kjente uten at det er noen reell grunn til det.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg virkelig ser ned på er menneskelige "gribber". Dvs folk som grafser til seg på bekostning av andre mennesker.
Alt fra menneskehandlere og narkobaroner og andre folk som utnytter de som er svakere, til svindlere og kvakksalvere og paparazzier. Jeg har varmere følelser for slimet i sluket i dusjen enn for sånne folk!  :sinna:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Rosabloggere. 

- Bimboer med kroppen full av plast og annen dritt

- Bolere

- Lavkarbofanatikere (og JO, dere stinker!! Og det går ikke bort når dere pusser tennene! Æsj!)

- Den typiske jussjenta

- NHH/BI-folk (sånn generelt, men er selvfølgelig bra folk som er unntak)

- Folk som bruker pels, Canada Goose og annen sånn dritt

- Folk som bevisstløst kaster seg på alle trender; 2XU-tights, magetopp, bare ankler om vinteren, MK-veske osv. Canada Goose kommer også innunder her. Tenker at det er svake mennesker uten personlighet og egne meninger, og uten noen som helst kunnskap om verden, og at de havner under mange av ovenstående kategorier. 

- Folk som ukritisk deler alt mulig av "lik og del"-konkurranser på FB, selv om det i 9/10 tilfeller er svindel, og det i siste tilfelle uansett bryter med FBs reglement. 

- Folk som leser Dagbladet, og tror på det de leser der.

- Regjeringens nyttige idioter; de som deler alt innvandringsfiendtlig, uansett kilde; de som tror de fleste på NAV er svindlere eller "ikke trenger det", og at noen er der frivillig; de som gnåler om at studenter har det bra nok som de har det, bare fordi de selv eller en de kjenner er en student som klarer seg. 

- Folk som kjøper Se&Hør, ser Paradise Hotel og annen lignende søppel

- Folk som går til prostituerte eller strippebarer

-Homofober

 

 

Anonymkode: b47ad...f88

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som prøver å bli gravide men gang på gang mister eller ikke blir gravid ved hjelp av alle mulige slags løsninger. Ikke alle er skapt til å få barn og kanskje du er dem..

Endret av 123Sol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som prøver å bli gravide men gang på gang mister eller ikke blir gravid ved hjelp av alle mulige slags løsninger. Ikke alle er skapt til å få barn og kanskje du er dem..

Ser du ned på mennesker som ikke kan få barn? Virkelig?

Anonymkode: 7d81a...dfe

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ned på mennesker som ikke kan få barn? Virkelig?

Anonymkode: 7d81a...dfe

De som gang på gang på gang på gang prøver og feiler ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som prøver å bli gravide men gang på gang mister eller ikke blir gravid ved hjelp av alle mulige slags løsninger. Ikke alle er skapt til å få barn og kanskje du er dem..

Hvorfor det? Du er syk, du.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvor skal jeg begynne...

- Nettroll, mobbere og overivrige kommentatorer (folk som skal si sin mening om ALT)

- Baksnakkere og bedrevitere

- Overvektige (og folk som skryter av at de spiser usunt og ikke trener. Kult!)

- Desperate jenter og kvinner (som må ha kjæreste hele tiden og klarer ikke å være singel)

- Alle som bruker tinder (og match, sukker osv)

- Mennesker med null selvinnsikt og altfor høy selvtillit

- Bimboer og trashy jenter (vaskebleika hår, vulgær klesstil og språk)

- Alle som spiser kjøtt og bruker pels/skinn/lær (ikke bryr seg om dyr og miljø, bare seg selv)

- Unge mødre, og folk generelt som får barn når de ikke har ting på stell

- Folk som er overaktive på facebook og andre sosiale medier

- Snyltere og unnasluntere

- Alternative mennesker (hipstere, hippier, stoners, folk som tror på healing, horoskop osv)

- De som kjører bil når de bor sentralt

 

 

Anonymkode: 2e833...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvor skal jeg begynne...

- Nettroll, mobbere og overivrige kommentatorer (folk som skal si sin mening om ALT)

- Baksnakkere og bedrevitere

- Overvektige (og folk som skryter av at de spiser usunt og ikke trener. Kult!)

- Desperate jenter og kvinner (som må ha kjæreste hele tiden og klarer ikke å være singel)

- Alle som bruker tinder (og match, sukker osv)

- Mennesker med null selvinnsikt og altfor høy selvtillit

- Bimboer og trashy jenter (vaskebleika hår, vulgær klesstil og språk)

- Alle som spiser kjøtt og bruker pels/skinn/lær (ikke bryr seg om dyr og miljø, bare seg selv)

- Unge mødre, og folk generelt som får barn når de ikke har ting på stell

- Folk som er overaktive på facebook og andre sosiale medier

- Snyltere og unnasluntere

- Alternative mennesker (hipstere, hippier, stoners, folk som tror på healing, horoskop osv)

- De som kjører bil når de bor sentralt

 

 

Anonymkode: 2e833...497

 

Du liker ikke "alternative mennesker"? Er du klar over at det er alternative mennesker bryter ned utdaterte normer og regler, og utvikler samfunnet i positiv retning. At du har noe i mot stereotypiene er en annen sak. Stereotypiene du nevner har jo få, om ingen, fellestrekk. Hva har en hipster til felles med en som tror på healing og horoskop? 

Hvordan kan du hate hippier samtidig som du misliker mennesker som kjører bil når de bor sentralt. Det gir ingen mening.

Ellers enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er helt forferdelig, men jeg ser ned på feite mennesker.. Kun fordi det er mennesker som ikke er sterke nok til å motstå fristelser som gjør så vondt for kroppen. Synes veldig synd på de.

Anonymkode: 364f4...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som ser ned på folk de ikke kjenner av grunner som overhodet ikke angår eller påvirker dem.

Tror jeg ser ned 80% av brukerne som poster i denne tråden. Poster som anonym mens jeg revurderer min fremtid på KG.

Anonymkode: 53254...57a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker ikke tanken om at man ser ned på andre, men dersom jeg blir oppmerksom på at noen virker helt uinteressert i meg og mener at jeg ikke er bra nok for dem, da blir det lett å få en litt negativ holdning til disse. 

Anonymkode: dc6d5...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...