Gå til innhold

Hva slags mennesker ser du ned på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser ned på:

-Mennesker som ikke gidder å jobbe fordi de får dagpenger.

-Mennesker som mener at trafikkreglene ikke gjelder for dem...

-...og de som mener at resten av Norges lovverk heller ikke gjelder for dem.

-Mennesker som ser på realityserier og leser sladreblader, men som ikke leser aviser og ser på nyheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TheBasics

- Gravide som røyker/drikker

- Folk som dilter etter andre uten å ha noen meninger i det hele tatt

- Folk som er på sjekkern hver helg, og er såkalte playere

- Folk som er utro

- Rånere

- Søppelmenn, renholdere osv

- Giddesløse folk uten utdannelse/jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Gravide som røyker/drikker

- Folk som dilter etter andre uten å ha noen meninger i det hele tatt

- Folk som er på sjekkern hver helg, og er såkalte playere

- Folk som er utro

- Rånere

- Søppelmenn, renholdere osv

- Giddesløse folk uten utdannelse/jobb

Hvorfor ser du ned på søppelmenn og renholdere? De er veldig viktige å ha.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

White trash bimboer med masse sminke, stylingprodukter, vulgære klær og vulgært språk.

Feite folk, uavhengig av om de trener eller er late. Feite folk mangler både moral og selvbeherskelse.

Kvinner som lager mer enn to unger. Verden har begrensede ressurser og vi trenger ikke en positiv tilvekst av storforbrukere.

Muslimer, jøder, kristne.. Generelt folk som forkaster resultatene fra tusener av år med vitenskapelige undersøkelser til fordel for overtro, bare fordi det er enklere å ta til seg en religion enn det er å sette seg godt nok inn i de store naturvitenskapelige teoriene til å klare å forstå hvordan verden rundt oss faktisk fungerer. (Jeg har til gode å se religiøse mennesker tøye naturlovene)

De som bor og jobber inne i byen, men velger å kjøpe den aller dyreste SUV'en for så å bruke denne til hverdags inne i byen, når de kunne gått litt ned i prisklasse og fått råd til både en god SUV til hyttetur og en snerten elbil til bykjøring.

Folk som gjør narr av vegetarisk kosthold.

Folk som ikke har med pose til butikken.

...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bomullsdott

Mobbere. Herre, for noen tapere. Hvis du finner glede i å gjøre livet surt og jævlig for andre, så har du alvorlige problemer. Mobbing ødelegger et menneske mer enn du kan tenke deg. Mange sliter i årevis etterpå. Jeg finner ikke ord for mitt hat ovenfor mobbere, men det er stort. Seriøst, gjør noe fornuftig? Det er så lavmål å rakke ned på et annet menneske som ikke har gjort deg noen ting, bare fordi din syke hjerne mener det er noe galt med personen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

-De som bruker uggs og onepiece offentlig

-Mennesker som kun kjøper usunn mat på butikken

-Late mennesker

-Dverger

-Frp velgere

-Rånere (største parasitten Norge har).

-Nazister

-Opeth fans

-Hvite mennesker med cornrows

Endret av NerdMedSverd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk med tatoveringer. Særlig rumpegevir.

Og menn med sånn stort white-trash-hull i øret der de strekker øreflippen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig mange grunner til å se ned på folk her. Bare fordi de har en last, leser feil bøker/blader eller går litt rart kledd (altså har en smak som ikke stemmer overens med andres) så skal de bli sett ned på? :klo:

Jeg ser ned på de som misshandler mennesker og dyr, onde folk som går inn for å gjøre andre vondt.

Kan ikke komme på så mange andre grunner til å se ned på noen.

Endret av Capricorn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha jeg holdt å ta pluss på dg! var enig i White trash bimboene, men så scrolla jeg lenger ned,

du misliker muslimer hahahaha. NEXT!

White trash bimboer med masse sminke, stylingprodukter, vulgære klær og vulgært språk.

Feite folk, uavhengig av om de trener eller er late. Feite folk mangler både moral og selvbeherskelse.

Kvinner som lager mer enn to unger. Verden har begrensede ressurser og vi trenger ikke en positiv tilvekst av storforbrukere.

Muslimer, jøder, kristne.. Generelt folk som forkaster resultatene fra tusener av år med vitenskapelige undersøkelser til fordel for overtro, bare fordi det er enklere å ta til seg en religion enn det er å sette seg godt nok inn i de store naturvitenskapelige teoriene til å klare å forstå hvordan verden rundt oss faktisk fungerer. (Jeg har til gode å se religiøse mennesker tøye naturlovene)

De som bor og jobber inne i byen, men velger å kjøpe den aller dyreste SUV'en for så å bruke denne til hverdags inne i byen, når de kunne gått litt ned i prisklasse og fått råd til både en god SUV til hyttetur og en snerten elbil til bykjøring.

Folk som gjør narr av vegetarisk kosthold.

Folk som ikke har med pose til butikken.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som

-absolutt må ha en pille for alt som er ille

-sutrer og syter over alle vondtene sine

-gir bort kjæledyrene sine pga "allergi"

-ikke kastrerer kattene sine(med mindre de skal brukes til avl)

-hverken jobber, studerer, er hjemme med barn eller gjør noe annet fornuftig med mindre de er alvorlig syke og ute av stand til noe annet enn å være syk.

-bruker alle egenmeldingene pga månedlige forkjølelser og omgangssyker

-skal "leke politi" og følge med at alle andre følger alle regler

-er skikkelig fotballsupportere eller ihuga dde- fans

-har bodd årevis i norge uten å lære språket

-har det skikkelig grisete hjemme, og ikke hverken vasker eller rydder

Meg selv.. :tristbla:

Endret av tøydokka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ser ned på andre .

Her var jeg 6 minutter for sen til å klemme til med akkurat det samme. Bare fordi jeg ville lese igjennom hele tråden for å unngå å gjenta den samme treffende kommentaren en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker ikke å se ned på folk, men det er en del holdninger og væremåter jeg har vondt for å akseptere. Jeg prøver å skille mellom sak og person. Selv om det en del sider jeg ikke liker ved noen, betyr det dermed ikke at jeg ser ned på vedkommende.

Følgende holdninger, væremåter og meninger er negative for meg:

-være utro, stadig skifte parter eller ha ONS

- høyt alkoholkonsum, være full ofte, kanskje hver helg. Jeg skjønner at noen sliter med avhengighet, men da har de behov for hjelp.

- Ikke akseptere at noen sliter mer helsemessig enn andre, særlig psykisk. Jeg blir fryktelig provosert over folk som mener at de som sliter med depresjon og angst bare kan ta seg sammen for å kunne fungere

- plage eller være slem mot dyr. Det samme gjelder å ikke akseptere at dyr er viktig i livet for mange mennesker og har mye å si for et godt liv.

- Sterk intoleranse mot mennesker som har andre meninger enn dem selv, særlig når det gjelder religion, men også i politikk. Man må kunne respektere andre mennesker selv om man er fullstendig uenig selv.

- kun snakke om sin egen familie og sine barn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var jeg 6 minutter for sen til å klemme til med akkurat det samme. Bare fordi jeg ville lese igjennom hele tråden for å unngå å gjenta den samme treffende kommentaren en gang til.

Det blir jo likevel et paradoks, for når en ser ned på folk som ser ned på andre ser en jo og selv ned på noen. Og det betyr vel igjen at en ser ned på seg selv ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig mange grunner til å se ned på folk her. Bare fordi de har en last, leser feil bøker/blader eller går litt rart kledd (altså har en smak som ikke stemmer overens med andres) så skal de bli sett ned på? :klo:

Jeg ser ned på de som misshandler mennesker og dyr, onde folk som går inn for å gjøre andre vondt.

Kan ikke komme på så mange andre grunner til å se ned på noen.

For min del blir det feil å si at jeg ser ned på disse menneskene. Den største delen av meg hater disse menneskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TheBasics

Hvorfor ser du ned på søppelmenn og renholdere? De er veldig viktige å ha.

Ja, det er jeg svært klar over. Det er jo litt relativt da, men de aller fleste søppeømenn og renholdere jeg vet av/kjenner har ingen utdannelse og ingen ambisjoner.

Fant ut at jeg kan egentlig stryke søppelmenn og renholdere og heller putte inn folk uten ambisjoner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo likevel et paradoks, for når en ser ned på folk som ser ned på andre ser en jo og selv ned på noen. Og det betyr vel igjen at en ser ned på seg selv ?

Ja, jeg tror man har godt av litt selvjustis med jevne mellomrom. Røske opp litt i sitt slitne og bedømmende jeg. Noe som igjen fører til et bedre menneske. Man kan iallefall drømme. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller si at jeg ser opp til renholdere og søppelmenn fremfor ned, for det er jo ingen andre som gidder å gjøre det de gjør! Hvordan tror dere det hadde sett ut om vi ikke hadde hatt de...?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ser du ned på søppelmenn og renholdere? De er veldig viktige å ha.

Det er mange yrker med lang utdanning som vi klarer oss godt uten. Hvis søppelarbeiderne og renholderne streiket derimot, da ville samfunnet raskt få store problemer.

De som arbeider innen renovasjon gjør en viktig jobb!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...