Gå til innhold

Hva slags mennesker ser du ned på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg ser ned på folk som totalt lukker øynene når det gjelder kosthold og livsstil. Dvs hvis de har barn, ellers må de gjerne kjøre seg selv i kista.

Og da mener jeg ikke folk som spiser litt for mye sukker og potetgull, men f.eks veldig overvektige folk som gir barna sine de samme ekstreme vanene. Og her vil jeg ikke misforstås, for dette gjelder ikke overvektige generelt, jeg kjenner flere som ikke lever spesielt usunt, men som bare spiser litt for mye.

Disse folkane har normalvektige barn, ihvertfall til de kommer i tenårene. Men når små barn er veldig tjukke, da får jeg helt vondt i hjertet! For så lite kunnskap om helse er det bare ikke greit å ha!

(Her snakker jeg IKKE om litt småtjukke barn).

Hvis disse folkene røyker og kler seg i treningdress e.l. i tillegg, er det ekstra ille. Som pakke blir dette late folk som gir fullstendig faen i alt, og da får jeg fordommer og tenker at dette er typisk Frp´ere som klager fra sofaen. Så da kom jeg under kategorien av det en annen ser ned på (folk som ser ned på Frp´ere).

Men sånn er det.

Vi må kjenne samme familie :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det å sette seg til doms over hva som er lov å irritere seg over er korttenkt og lite raust.

"Siden dette er en bagatell i mine øyne, og barn sulter i Afrika, så bestemmer jeg herved at dette er en ikke-sak."

Gjeldende personer har jo så klart lov til å irritere seg heftig over ting, spesielt det at andre blir irritert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se da...

-Tenåringsmødre som subber rundt med barnevogna på kjøpesentre hele dagen i joggebukser og ihjelbleika hår.

-Folk som har som mål å kryste statskassa tom for penger, (f.eks kjærestepar med barn som ikke bor sammen på papiret bare for at hun skal få overgangsstønad.)

-Mennesker som kler seg i helt merkelige fargekombinasjoner. Har de ikke speil hjemme??

-De som skjeller ut ansatte i serviceyrker hvis det er utsolgt for en vare, hvis taxien ikke kommer i tide, hvis hvis hvis.

-De som skjeller ut telefonselgere og så slenger på røret.

-Gravide som røyker.

-Unge jenter på byen vaklende i lårkorte skjørt, med mascara klint utover mens de henger i armene til en slesk tyrker.

-De som kjøper ting, bare fordi det er på salg.

-Mennesker uten livserfaring som sitter på sin høye hest og synser og mener i det vide og brede.... :gjeiper:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

plutselig fikk jeg en følelse av at det vanker veldig mange 16åringer her. se og hør? hahahaha.. trodde det var noe gamle mennesker liker å lese når de kjeder seg :) la dem få lov :)

Endret av Nuppdupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Ser ned på trangsynte mennesker som ikke har evne til å forstå eller sette seg inn i andre situasjoner.

*Folk som diskuterer helt idiotiske ting på forum (guilty as charged).

*Folk som er livredd små hunder som bare går sakte og rolig forbi. Klarer ikke ta det seriøst når voksne mennesker hyler og løper når de ser at mopsen ikke er i bånd selvom han går bokstavelig talt oppå skoen min.

*Folk som prøver å leve som de gjør på Gossip girl og lignende serier når de bor i NORGE for det er så utrolig LAAAME.

*Feite folk som ikke tar seg TILTAK til å trene eller spise sunnere samtidig som de klager over at de er feit.

*Menn som kommer med sleezy sjekkereplikker i BUTIKKEN.

*Unger som overfaller hundene.

*Foreldre som bokstavelig talt KREVER at ungen skal få hilse på "lille søøte vovven". ÆSJ.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som hele tiden er "syk/forkjølet" flere ganger i året, har en venninne som hele tiden sier det.. er dette en slags diagnose? begynner å lure:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forkjølet hele tiden. Det er jo en "diagnose" det?

Tett i nesen, feber, vondt i hodet, kvalm, svimmel, trøtt, vondt i halsen, mister stemmen, tett i ørene, vondt i ørene, verking i kroppen, frysebyger, svettebyger... Hvorfor tror du folk snyter nesen? Har du seriøst aldri vært det man kaller forkjølet?

Endret av otrivin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forkjølet hele tiden. Det er jo en "diagnose" det?

Tett i nesen, feber, vondt i hodet, kvalm, svimmel, trøtt, vondt i halsen, mister stemmen, tett i ørene, vondt i ørene, verking i kroppen, frysebyger, svettebyger... Hvorfor tror du folk snyter nesen? Har du seriøst aldri vært det man kaller forkjølet?

forkjølet med hermetegn= ""

later som om de er syk, når de ikke er det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som ikke har empati for sine medmennesker.

- Folk som ser ned på andre fordi de har et annet politisk syn!

- De som sier at de ikke bryr seg om politikk og derfor ikke gidder å bruke stemmeretten sin.

- Folk som bare "jatter" med og ikke har egne meninger.

:takke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som har "barn i bilen" klistremerke

- folk som tar med knekkebrød og brunost på ferie

- Folk sm synes Oslo gospel choir er det helt store

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på noen til:

- Folk som er utro med begrunnelsen "skal slå opp snart uansett".

- Folk som skryter av hvor mange ONS de har hatt

- Feite damer som aldri drikker vann, bare Pepsi Max

- Feite folk som sitter hjemme og spiser og sutrer over hvor feite de er.

- Folk som har sånn "bilskilt" på barnevognen med barnets navn på. Sykt harry! Særlig når det er Isak Amatheo Lucas som kommer trillende.

- Folk som er blir hjemme flere ganger i mnd, fordi de er "syke". Yeah right..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom på noen til:

- Folk som er utro med begrunnelsen "skal slå opp snart uansett".

- Folk som skryter av hvor mange ONS de har hatt

- Feite damer som aldri drikker vann, bare Pepsi Max

- Feite folk som sitter hjemme og spiser og sutrer over hvor feite de er.

- Folk som har sånn "bilskilt" på barnevognen med barnets navn på. Sykt harry! Særlig når det er Isak Amatheo Lucas som kommer trillende.

- Folk som er blir hjemme flere ganger i mnd, fordi de er "syke". Yeah right..

ONS? Ikke fått med meg hva det står for jeg :gjeiper:

Glem det, etter jeg fikk tenkt meg om forstod jeg det. Og jeg kan "skryte" av at jeg har hatt 0 ONS, he he

Endret av kath93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Jeg ser ikke ned på noen mennesker. Alle er forskjellige og det skal vi respektere.

Det jeg mener er at man skal se kjeppen i sitt eget øye, før man ser flisa i andres.

Endret av henriett3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...