Gå til innhold

Hva slags mennesker ser du ned på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ned på:

* De som stemmer AP, bare fordi "alle andre gjør det".

* Mennesker som syter til folk, som har null interesse i det de snakker om. (dramaqueens)

* Folk som snakker forferdelig stygge dialekter(sorry, men sant.)

* De som er med i "Skal vi danse".

* De som følger med på programmer som "jakten på bonderomantikken", men ikke følger med på verken Paradise Hotel, eller Fristet.

* De som røyker for å være kule.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ned på alle som er lavere enn meg...

... fra spøk til alvor:

- De som bruker ekte pels

- Bedrevitere

- De som elsker å lage drama ut av bagateller

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

har en tedens til å se ned på damer. for de oppfører seg helt likt omtrent. overfladiske, leser mellom linjene, er høye på pæra, baksnakker andre jenter osv. har kun møtt få som ikke er sånn. men all ære til de som ikke er det :pls:

og jeg ser veldig ned på de som bruker anonymknappen her for å slenge dritt. de er så lavt nede at man ikke kommer lenger. utrolig feigt. lurer fælt på hva de er livredd for? at man skal finne ip adressa?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ned på folk som med vilje går inn for å gjøre livet til andre kjipt, og folk som gjør ting som går utover andre for egen vinning. Dette innbefatter jo veldig mange, f.eks. mobbere og voldtektsmenn.

Utenom disse, kan jeg med hånden på hjertet si at jeg ikke ser ned på noen. Selv om LOVE- og HOME-pynt ikke er min stil, klarer jeg bare ikke å rettferdiggjøre å se ned på de som liker det. Selv om jeg er dypt uenig i FRPs politikk, klarer jeg ikke å se ned på FRPere heller.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver blogg for å bli kjent.

Folk som melder seg på programmer som paradise hotel.

Folk som begynner å røyke fordi det er sosialt

Ungdomspolitikere

Jenter som ikke kan gå ut av huset uten sminke

Jenter som ikke kan vise seg for kjæresten uten sminke

Jenter som bruker all sin tid på facebook etter at de har fått barn

Folk som lever på at foreldrene har gjort det bra

Folk som lever på etternavnet

Folk som tar den utdannelsen de tar på grunn av statusen som følger

Folk som står 3 meter unna en søppelbøtte men kaster papiret fra mcdonalds rett på bakken

Folk som gjør hva som helst for oppmerksomhet og kjendisstatus

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser egentlig ikke så mye ned på folk lengre. De som ser ned på andre er mer opptatt av å måle seg selv i forhold til andre enn å leve sine egne liv. Det vitner om lav selvtillit/selvfølelse, noe jeg bare kan ha empati med. Slik var det nemlig for meg tidligere også, og jeg var veldig kritisk og fordømmende. Nå gjør jeg heller min greie, og så får folk synes hva de vil om det. Jeg skjønner det innebærer at en del her inne tydeligvis ser ned på meg, men jeg tror det ville vært ganske annerledes dersom vi hadde blitt kjent. Ulempen med fordommer (å se ned på noen med ganske tynn begrunnelse) er at du gir fra deg muligheten til å bli kjent med mange interessante mennesker med andre innfallsvinkler til livet enn deg selv. Og tenk så kjedelig hvis alle var like.

Jeg er oppmerksom på at denne tråden er ment i alle fall delvis humoristisk, men vi lever i et samfunn med ganske trange normer allerede. Derfor har dette temaet også en interessant og mer seriøs side.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- FrP-velgere

- Overfladiske mennnesker

- Folk som leser Se & Hør

- Folk som ikke leser bøker

- Folk som går med pels

- Folk som har mørkebrune og unyanserte meninger

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

- FrP-velgere

- Overfladiske mennnesker

- Folk som leser Se & Hør

- Folk som ikke leser bøker

- Folk som går med pels

- Folk som har mørkebrune og unyanserte meninger

:skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som stemmer FRP og folk som velger å være medlem i en MC-klubb.

jeg vil være med i en voldelig motorsykkelgjeng!! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser egentlig ikke så mye ned på folk lengre. De som ser ned på andre er mer opptatt av å måle seg selv i forhold til andre enn å leve sine egne liv. Det vitner om lav selvtillit/selvfølelse, noe jeg bare kan ha empati med. Slik var det nemlig for meg tidligere også, og jeg var veldig kritisk og fordømmende. Nå gjør jeg heller min greie, og så får folk synes hva de vil om det. Jeg skjønner det innebærer at en del her inne tydeligvis ser ned på meg, men jeg tror det ville vært ganske annerledes dersom vi hadde blitt kjent. Ulempen med fordommer (å se ned på noen med ganske tynn begrunnelse) er at du gir fra deg muligheten til å bli kjent med mange interessante mennesker med andre innfallsvinkler til livet enn deg selv. Og tenk så kjedelig hvis alle var like.

Jeg er oppmerksom på at denne tråden er ment i alle fall delvis humoristisk, men vi lever i et samfunn med ganske trange normer allerede. Derfor har dette temaet også en interessant og mer seriøs side.

Likte det du skrev og er helt enig :)

Og selv om dette er ment humoristisk, tror jeg nok kanskje de fleste mener det de sier seriøst.. men hva vet vel jeg ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

*Modeller - fordi de er så kjepphøye og tror de er så mye bedre en alle andre. ENKELTE.

*Jenter som MÅ legge an på gutter de vet er opptatt

*ABB

* enkelte lærere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke akkurat ned på disse menneskene, tror det er mer korrekt å si at jeg irriterer meg.

- Mennesker som tror på healing, "magiske" steiner, horoskop og detoxing via føttene i saltvann.

- Mennesker som kjøper Se & Hør det minuttet det legges ut for salg tirsdag og fredag, og anser utstemningen i Idol som et verdensproblem.

- Sure, bitre pleiere i helsevesenet som er så driiitlei hele jobben og livet sitt at de absolutt må la det gå utover kolleger og spesielt unge sykepleierstudenter som de er kjemperedde for at skal få en "høyere plassering" enn dem selv i institusjonshierarkiet. Derfor må de irettesette sykepleierstudentene på de mest banale ting, kjefte på de fordi de legger inn PVK istedetfor å ta oppvasken på et sted de er for å lære SYKEPLEIEPROSEDYRER og ikke får lønn engang og generelt drive med hersketeknikker. Utrolig synd at enkelte skal være sånn, for det er mange herlige, superflinke hjelpepleiere og assistenter ute på sykehjemmene og sykehusene. Er forsåvidt mange sure, bitre sykepleiere som for lengst skulle skifta jobb, også.

- Folk som ikke har andre bekymringer i livet enn om det blir sol dagen etter, for da kan de kjøre tidlig hjem fra jobben for å sitte i hagen i timesvis uten solbeskyttelse og bli rød og skrukkete, eller "brun" som det også heter.

- Mennesker som er utro mot partneren sin.

- Mennesker som slavisk følger moten, selv om det betyr at de ser ut som hvalrosser i de trendy klærne eller bruker 4000 kr på et belte de bruker én gang.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.

- folk som stemmer FRP, og andre som bare syter om hvor foferdelg Norge er

- folk som leser se&hør

- folk som ser på jakten på kjærligheten

- sukker.no

- folk i 20- årene som fortsatt ikke aner hvordan penger tjenes eller hvordan en skal være økonomisk uavhengig.

- single som er desperate

- navlebeskuende småbarnsforeldre

- røykere

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest uAnonymBruker

-Folk som ikke leser bøker

- Folk som ikke får med seg nyheter på en eller annen måte

- Folk som behandler dyrene sine dårlig

- Folk uten kreativitet og fantasi og som innreder husene sine etter kataloger.

- Rånere (!!!!!) (og andre bilbøller)

- Folk som tørrpuler offentlig

- og folk som tror de har fasiten på alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Glamourmodeller. Ikke alle selvsagt, men mange av de.

- Folk som går med pels

- Selvhøytidelige mennesker

- Overalternative mennesker (sa vegetarianeren....)

- "Gangsterjenter"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- foreldre som lar barna henge på kjøpesenter

- rusmisbrukere og alkoholikere

- hjelpesløse mennesker som forlanger og forventer å få alt servert på sølvfat og griner om de må gjøre no selv.

- folk som klager men ikke gjør noe

- mobbere

- de som alltid bare "er med"

- unnasluntrere

- de med dårlig arbeidsmoral

- snyltere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...