Gå til innhold

Fikke en smekk på erigert penis.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke forstå at dette praktiseres i dag. Hadde jeg opplevd dette på min avdeling, hadde jeg gått rett til ledelsen! Det høres helt vannvittig ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble gjort for kanskje 50 år siden, det blir IKKE gjort nå lengre. En stakkars mann kan ikke noe for om han blir erigrert når han blir vasket. Han trenger ikke være opphisset, berøring er nok. Jeg opplever dette i yrket mitt hele tiden. Man later som ingenting og vasker ferdig, man knipser ikke folk..

Vel karen som fortalte meg at en lege hadde gjort det med ham er ikke mer enn 39, så er i hvertfall ikke 50 år siden ;) Han opplevde det ikke som krenkende, heller en lettelse at han slapp å stå der og bli undersøkt med en stiv en. Men alle er vel forskjellige :)

Jeg sier ikke at det er eller var vanlig den gangen, men at det har skjedd med en del menn er det vel ingen tvil om?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom ikke så farlig med menn...

Vi tviler vel egentlig på at de kan voldtas og har vanskelig for å se at det kan finnes menneskelig sårbarhet som medfører at de kan være offer for overgrep. Vi likte egentlig dårlig at krisesentrene etterhvert også skal tilby kriseberedskap for menn, for det er jo rimelig umulig at en mann kan føle krise? I så fall bør man jo kunne forvente at han er mann nok til å ordne opp selv...?

Og nå sutrer man over at kvinner i helsevesenet vil ha seg frabedt å forholde seg til ereksjoner. Det får da være måte på hva vi kvinner skal utsettes for om vi ikke også må forholde seg til menneskelige autonome reaksjoner. Selv om det tyder på at helsa for mannen ikke er helt ødelagt.... Menn er egentlig bare noen griser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel karen som fortalte meg at en lege hadde gjort det med ham er ikke mer enn 39, så er i hvertfall ikke 50 år siden ;) Han opplevde det ikke som krenkende, heller en lettelse at han slapp å stå der og bli undersøkt med en stiv en. Men alle er vel forskjellige :)

Jeg sier ikke at det er eller var vanlig den gangen, men at det har skjedd med en del menn er det vel ingen tvil om?

Det skjer nok fremdeles, men den nye genrasjonen leger, sykepleiere og helsefagarbeidere lærer at slikt ikke skal forekomme..heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer nok fremdeles, men den nye genrasjonen leger, sykepleiere og helsefagarbeidere lærer at slikt ikke skal forekomme..heldigvis.

Jeg er litt enig, men om det er upraktiskt av medisinske eller at man ikke får på buksa på pasienten. Så blir det kanskje litt anerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt enig, men om det er upraktiskt av medisinske eller at man ikke får på buksa på pasienten. Så blir det kanskje litt anerledes.

Så da har man lov til å krenke, er det det du mener?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig, men om det er upraktiskt av medisinske eller at man ikke får på buksa på pasienten. Så blir det kanskje litt anerledes.

Nei, det er ikke annerledes. Da venter man. Så enkelt er det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan man ta på buksa på en mann med erigert penis. Menn kan jo ha stiv penis med buksa på ellers. :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo veldig sexy, hun skulle jo bare sugd den så blir den slapp. Kan man gå til helsesøster når man er 20+ ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk hørt at man skal knipse bak på testiklene, er det riktig? Hørte det på 90-tallet fra en vernepleier. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig, men om det er upraktiskt av medisinske eller at man ikke får på buksa på pasienten. Så blir det kanskje litt anerledes.

Hadde du syns det var greit at noen knipset på underlivet ditt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo enda værre!

Det er spesielt å knipse noen i pungen ja, men det er sikkert veldig effektivt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du syns det var greit at noen knipset på underlivet ditt?

Hadde reagert veldig :tristbla:

Å bli knipset på pungen er sikkert smertefult, og kanskje også farlig for pasienten. Kan umulig være vanlig i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Et litt gammel tråd, men jeg har hørt om dette nylig, trodde det bare var tull. er det ikke noe annet man kan gjøre, som ikke gir smerte? Hva med å gå ut i noen minutter slik at pasienten for "roet seg litt"?

Anonymkode: 71a1f...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette minner meg om skolen.. da vi hadde helsesjekk i et vanlig klasserom som ble da brukt som undersøkelserom, med kanskje 5-6 "stasjoner" (øyelege, kirurg, måle høyde/vekt) og kvinnelige leger og sykepleier og 15 nakne gutter på rad og rekke som rullerer mellom stasjonene.... grusomt.

Anonymkode: db12b...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette minner meg om skolen.. da vi hadde helsesjekk i et vanlig klasserom som ble da brukt som undersøkelserom, med kanskje 5-6 "stasjoner" (øyelege, kirurg, måle høyde/vekt) og kvinnelige leger og sykepleier og 15 nakne gutter på rad og rekke som rullerer mellom stasjonene.... grusomt.

Anonymkode: db12b...e52

Jeg har aldri hørt om en sånn helsesjekk. Hvor var liksom dette?

Anonymkode: b7fa2...0d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hørt om en sånn helsesjekk. Hvor var liksom dette?

Anonymkode: b7fa2...0d2

Ungdomsskolen. Vi var vel rundt 10 da. Men fortsatt pinlig.

Anonymkode: db12b...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...