Gå til innhold

Fikke en smekk på erigert penis.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg var tenåring så var jeg hos helsesøster. Jeg måtte kle av meg nedentil og så skjedde det noe pinelig, da ble penisen min erigert. Hun tok fram en lang tynn lineal og slo to smekker på penisen. Først midt på og så på tuppen. Resultate var at den ble slapp igjen. På en måte en lettelse, men stusser nå flere år senere på hendelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt om helsesøstre, sykepleiere og leger som kan trikset med å "knipse" på et vist sted på penis, så blir den slapp. Kan tenke meg at det er gunstig i enkelte tilfeller. Leger som undersøker og sykepleiere som vasker pasienter og liknende. Men linjal? høres ikke helt bra ut...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om helsesøstre, sykepleiere og leger som kan trikset med å "knipse" på et vist sted på penis, så blir den slapp. Kan tenke meg at det er gunstig i enkelte tilfeller. Leger som undersøker og sykepleiere som vasker pasienter og liknende. Men linjal? høres ikke helt bra ut...

Faktisk så knipset hun først rett på penishodet, det hjalp bare litt. Det var vel derfor hun kanskje gikk litt hardere til verks. Hun slo med moderat kraft, og det var ikke smertefult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt vanlig av helsepersonell å knipse på penisen til en pasient, om den er erigert. Så det er ikke noe å tenke på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig av helsepersonell å knipse på penisen til en pasient, om den er erigert. Så det er ikke noe å tenke på :)

Jeg har også hørt om dette. Men det er jo en krenkelse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt om dette. Men det er jo en krenkelse.

Er ikke det bedre en å stå der med en stiv penis?

Skjønner ikke helt hvorfor dette virker. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Da jeg var tenåring så var jeg hos helsesøster. Jeg måtte kle av meg nedentil og så skjedde det noe pinelig, da ble penisen min erigert. Hun tok fram en lang tynn lineal og slo to smekker på penisen. Først midt på og så på tuppen. Resultate var at den ble slapp igjen. På en måte en lettelse, men stusser nå flere år senere på hendelsen.

Haha, må være slaut for både henne og deg, det er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det bedre en å stå der med en stiv penis?

Skjønner ikke helt hvorfor dette virker. :fnise:

Den sykepleieren som ikke tåler å se en stiv penis, er ikke egnet , eller har for dårlig utdannelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte du oppsøke helsesøster?

Det var siste året på u-skolen. Vi ble alle spurt noen spørsmål ang kjønnsorganet og jeg svarte at jeg av og til hadde vondt i pungen når det var kaldt. Da ville hun gjerne undersøke meg. Det var ikke noe galt, bare litt trangt. Følte det ikke som noe overgrep, men har bare grublet litt og kanskje ledd litt av det i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sykepleieren som ikke tåler å se en stiv penis, er ikke egnet , eller har for dårlig utdannelse.

Det har neppe noe med at man "ikke tåler" å se den, men at det i mange tilfeller er vanskelig å undersøke det man skal undersøke når penis er erigert. For øvrig er det nok gjerne en fordel for helsepersonell å få sett den i begge tilstander, så de blir neppe lei seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den sykepleieren som ikke tåler å se en stiv penis, er ikke egnet , eller har for dårlig utdannelse.

Vi sykepleiere tåler da fint å se en stiv penis. Men noen ganger så er det litt upraktisk at pasienten har en stiv penis, f.eks ved kateterinnleggelse. Men jeg har aldri trengt å knipse på den altså.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun drepte den :o

klarer du å erigere nå i ettertid da?

Nei, den bare besvimte litt. Den var helt våken samme kvelden :gjeiper: . Jeg har en følse av at dette var litt rutine for henne (hva ellers skal hun med linjal :sjenert: ??). Jeg kan vel ikke ha vært den eneste 16 åringen, som var litt uheldig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...