Gå til innhold

En god slut-historie


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du hatt deg med KongHung? 

Anonymkode: abe48...960

Jeg sier selvsagt ikke hvem. Det får de som har hatt sex med meg si selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2016 den 11.07, AnonymBruker skrev:

"Gidder ikke diskutere", "ikke svar meg så jeg slipper å diskutere" -_-

Jeg har ikke moralisert. Jeg har advart om at slike jenter får et rykte på seg. De vil aldri kunne få seg en god mann og derfor heller aldri kunne starte en familie. Den smertefulle sannheten innser de først etter å ha rundet 30 når de fortsatt er peppermøer.

Anonymkode: 356e6...d06

Kjenner mange sluts som er godt gifte, 3-5 barn og kunne ikke finne på noe utroskap eller annet skit som skadet familien deres. Det at folk er ville i ungdommen/som singel er ikke det samme som at de ikke er til å stole på i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruKG skrev:

Det er det sikkert. Det var bare at det lignet veldig på et swingersparty vi var med på for ca 5 år siden. Jeg har hatt sex med ganske mange på utesteder også. Kjenner meg igjen i flere av historiene her, men den var så detaljert at jeg nesten tenkte det var meg. Det er jo fantastisk med sex så hvorfor ikke ;) 

Jeg liker å tro at det var deg. Hadde du DP også, altså? Det tror jeg knapt jeg har sett på swingersklubb, enn så mange jeg har vært på...

Anonymkode: 1e144...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på byen og kom i snakk med en fyr. Hadde en hyggelig samtale, og ingenting indikerte at det skulle bli noe mer. Så plutselig uten noen forvarsel lener han seg intil meg med sånn skikkelige soveromsøyne og sier: "Er du kåt? Jeg bor rett nedi gata. Jeg vil du skal bli med og pule meg". Snakk om være løs på tråden.

Anonymkode: 9f57f...6f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ute på byen og kom i snakk med en fyr. Hadde en hyggelig samtale, og ingenting indikerte at det skulle bli noe mer. Så plutselig uten noen forvarsel lener han seg intil meg med sånn skikkelige soveromsøyne og sier: "Er du kåt? Jeg bor rett nedi gata. Jeg vil du skal bli med og pule meg". Snakk om være løs på tråden.

Anonymkode: 9f57f...6f0

Neida, bare kåt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hendte i et lavblokk og rekkehusmiljø på Oslo sørøst på 90-tallet. Det var et fuktig nachspiel, og folk begynte å trekke hjem.                           " Hansen " var så drita at fruen hadde problemer å få han med seg hjem. Hun spurte om ikke jeg kunne hjelpe henne med å støtte han bortover.

Når vi vel kom innafor døren var det bare å få velta han opp i ei seng, å få av han skoa. Han begynte å snorke nesten på direkten. Jeg ville gå, men " Fru Hansen " ( som var sikkert 30-35 år eldre enn meg ) hadde andre planer ja. Det var ikke noen vanlig  "hadet og takk for hjelpen-klem nei. Hun lente seg mot meg med hele sin tyngde å skulle både kysse og kline. Når hun merket at jeg ville trekke meg unna ble hun bare enda mer vill. Strakte seg på tå og Gnukket og gned det gamle kjerringskrevet sitt mot kuken. Når hun kjente jeg begynte å bli stiv, var hun ikke til å stoppe, men var ned med hånden og strøk meg utenpå buksa. Gamla skulle ha seg stram ung-tiss, koste hva det ville. Parfymen (tung hissende kjerring parfyme), klærne, sminken ..... Ja, jeg skal innrømme at jeg ble så smått kåt.

               " Men faen, hva med han da"  sa jeg og pekte.   " Æsj, når han først sover tung fyllesøvn kan ikke et jordskjelv vekke ham "  sa hun og drog meg inn på badet                                                                                                                                                                 Der satte hun meg neg på doen, løfta på dåsa, flerra av trusa og reid så det "lukta svidd".  Risken for at han skulle høre oss ( 5 meter unna )  + det perverse i situasjonen, gjorde at det ble extra kåtende. 

Noget "klein stemning" når kåthets og alkoholrusen hadde lagt seg å jeg skulle tusle hjemover ja.

Anonymkode: f7526...27c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å tro at det var deg. Hadde du DP også, altså? Det tror jeg knapt jeg har sett på swingersklubb, enn så mange jeg har vært på...

Anonymkode: 1e144...7fe

Ja det har jeg gjort på flere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg var i Dublin for noen helger siden med noen kompiser. Andre ettermiddagen møtte vi noen jenter fra Østfold, ca 30 år. Vi hang litt med de på puben mens vi hørte på livemusikk og koste oss. Hun ene var veldig interessert og i mylderet av mennesker så begynte hun å stryke og tafse meg i skrittet, diskret. Jeg virket nok ikke direkte uinteressert, og strøk henne også litt på ryggen og ned på rompa. Hun ber om mob nr, og sender meg en sms med adressen til hotellet og "møtes her om 30 min". Så går hun. Siden jeg føler meg slitt shabby etter en lang dag, sier jeg til kompisene mine at jeg tar en liten hvil på hotellet. Stikker dit, dusjer, men tar en taxi rett til hotellet hennes. Kommer opp til rommet hennes, banker på, og hun åpner iført et rått undertøysett med strømper og greier. Hun nærmest kaster seg over meg, og det blir den mest sinnsyke sexen jeg har opplevd. HUn har en enorm energi, og er så intens. Vil ha analsex, og det bare kjøres på. Blir der i nesten 3 timer, og det er nærmest fullt kjør hele tiden, kun avbrutt av noen småpauser med litt pils og champis.

Møter henne og venninne igjen på byen på kvelden, og ender opp på rommet hennes igjen. Vi er begge litt trøtter da, men det har helt av igjen på morgenen!

Anonymkode: fc5f6...f1c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en gjeng kompiser som dro på byen i studietiden. Utenfor utestedet dro en kompis for å ta ut noen penger i minibanken. Vi andre gikk inn på utestedet og venta sikkert i over en time på ham(ringte og sendte SMS uten svar) før han dukka opp. Han fortalte at mens han skulle ta ut penger kom han i prat med to jenter som nettopp hadde tatt ut penger....de klengete seg på ham og klina og gnidde seg på kuken hans...før de tok den ut og bytta på å suge den mens den andre klina med ham....helt til det gikk for ham og de skilte lag. Han ble så forfjamset at han glemte å be om deres tlfnr. Passe slutty jenter 😈

Anonymkode: c5c7f...8ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til lurer jeg på om det finnes to menneskearter- en laverestående og en høyerestående, der den laverestående er hovedsaklig styr av følelser og impulser

Anonymkode: 8e56a...312

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11/8/2011 den 14.55, AnonymBruker skrev:

 

Han var da ikke bedre enn henne, siden han ble med på det uten å kjenne henne.

han er mann vettu, det gjør alt annerledes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel egentlig den største sluthistorien å fortelle om meg selv, men tør ikke å legge ut her i frykt for å bli gjenkjent;):fnise: 

Anonymkode: 164d6...1e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var passe full, og møtte en dame som var like passe full. På et utested i Oslo. Hun var voldsomt klengete, tafset og strøk meg både her og der (merkelig hvordan jenter tror dette er helt ok?). Vel, timingen hennes var jo bra, for akkurat da var jeg mottakelig for det, var ganske kåt, og til slutt lot jeg meg overtale til å bli med henne hjem.

Kom hjem, så møter vi barnevakta i døra, og hun ba meg hysje... WTF, tenkte jeg?

Vel, kåtskapen overvant fornuften, og etter at barnevakta var gått, var det selvsagt inn på soverommet (reagerte ikke da at det var dobbelseng med to sett med dyner). Vi hadde sex (husker ikke om det var bra eller ikke), og etter en stund, mens hun driver og suger meg, så står plutselig en liten gutt i døra og sier "Mamma"? Hun får panikk og dytter meg under dyna, og jeg begynner å ane ugler i mosen....

Etter at hun har fått lagt ungen igjen, innrømmer hun at hun er gift, og mannen er på reise, og at hun har 2 små barn som sover i naborommet. Men de hadde problemer i ekteskapet, han hadde vært utro, så hun var utro hun også, og hadde ingen skrupler med å knulle meg, men hun ville ikke at ungene skulle se en fremmed mann i senga.

Herregud, følte meg helt for jævlig. Kledde på meg og stakk. Har aldri snakket med henne igjen. Stakkars gutt, håper han ikke så hva mora hans drev på med der inne på soverommet.....

Anonymkode: 5dc1e...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg og tre venninner dro på byen en helg. Da vi kom oss inn var det så fullt på dansegulvet at vi bestemte oss for å sitte i et hjørne og ta en drink. Venninna mi får raskt øyekontakt med en ung og kjekk kar, hun vinker han bort til oss. Han nølte litt, men tok med seg kompisen. Det gikk ikke lang tid før vi alle flørtet med de to, og vi danset alle seks og hadde det moro. Da det var stengetid spør venninna mi om de hostet nach, så dro vi til den ene fyren. Da var stemningen så flørtende at det gikk ikke lang tid før vi alle var nakne og byttet på å suge, bli pult og slikket hverandre. Jeg tror aldri jeg har vært så kåt før, vi hadde så god kjemi vi jentene underveis at det føltes som om alt kom naturlig. Det var helt vilt, vi hadde ikke gjort noe sånt før. Guttene så ut som de hadde vunnet i Lotto, hehe... vet ikke om vi var løse men det var ikke langt ifra😂 

Anonymkode: 9c29d...c53

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og tre venninner dro på byen en helg. Da vi kom oss inn var det så fullt på dansegulvet at vi bestemte oss for å sitte i et hjørne og ta en drink. Venninna mi får raskt øyekontakt med en ung og kjekk kar, hun vinker han bort til oss. Han nølte litt, men tok med seg kompisen. Det gikk ikke lang tid før vi alle flørtet med de to, og vi danset alle seks og hadde det moro. Da det var stengetid spør venninna mi om de hostet nach, så dro vi til den ene fyren. Da var stemningen så flørtende at det gikk ikke lang tid før vi alle var nakne og byttet på å suge, bli pult og slikket hverandre. Jeg tror aldri jeg har vært så kåt før, vi hadde så god kjemi vi jentene underveis at det føltes som om alt kom naturlig. Det var helt vilt, vi hadde ikke gjort noe sånt før. Guttene så ut som de hadde vunnet i Lotto, hehe... vet ikke om vi var løse men det var ikke langt ifra😂 

Anonymkode: 9c29d...c53

Dævven! Ganske sikker på at det er noe de kommer til å se tilbake på når de er gamle og grå!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte om en mann som knulla 3 forskjellige damer på samme fest.  En skikkelig tøs av et mannfolk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mystix skrev:

Hørte om en mann som knulla 3 forskjellige damer på samme fest.  En skikkelig tøs av et mannfolk!

"Tøs" er hunkjønn. Don Juan er hankjønn. ;)

Anonymkode: 356e6...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...