Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser


Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

Den 29.4.2016 at 14.11, AnonymBruker skrev:

Nok en boligannonse;http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=74878564&fks=74878564 :fnise:    ''Her, vil du ha en banan eller to før du pusser tenna og seter deg på do.''

Anonymkode: 5f59f...981

Herregud,dårlig forsøk på å selge noe som egentlig er dritt ved å putte en hel gjeng med ananaser og bananer i alle rom.

Og så 4 millioner da?! Så jo ut som det holdt på å ramle sammen når som helst.

Ja,denne var veldig optimistisk. Altfor optimistisk :fnise:

Anonymkode: f4bc5...e46

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.finn.no/73472228 

For spesielt interesserte med alt for mye penger i lommeboka. 

Anonymkode: c1b02...0a9

Sorry! Ser nå at den ble lagt ut her før! 

Anonymkode: c1b02...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.4.2016 at 23.30, AnonymBruker skrev:

Kanskje bare meg, men dette ble fryktelig kleint; http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=74285363&fks=74285363

Anonymkode: 5f59f...981

Haha, syns det var noe kjent.  har bodd noen år i en blokk rett i nærheten.  Bor mye innvandrere og sosialklienter i de blokkene og i de rundt.  Stedet er ikke akkurat kjent som det fineste området i byn for å si det sånn.  

Hvorfor i huleste skal man se bilder av skivet paprika, ei kjerring som drikker te og en mann som klår på den stygge bilen sin?  Hva har de bildene overhodet å gjøre med leiligheten???  

Anonymkode: 4690f...1ee

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29. april 2016 at 4.52, SunnivaOslo skrev:

"Perfekt til jenterommet", litt sånn:se hva som skjer om du ikke sover med nattbind  OG tampong:rulle:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanntett? Ha ha ha ha

Anonymkode: cb1ee...51b

Jada, vanntette SANDALER faktisk - av alle ting...

:hoho:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Karou skrev:

Gullnummer til fem millioner  - Er gullnumre faktisk verdt så mykje? Personleg synes eg det er litt vel optimistisk.

Hvis de er det skal jeg selge mitt med en gang.  For hvis det i annonsen liksom er et gullnummer, så er mitt minst platinum.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chauve-Souris
Den 7. februar 2016 at 20.11, Pterinochilus skrev:

Haha, jeg kan berolige deg med at det ikke finnes noe slikt! Taranteller er særdeles primitive skapninger og er ikke i stand til å knytte emosjonelle relasjoner til noen. Enkelte tarantella-arter fra Sør-Amerika har et forholdsvis rolig gemytt og kan "tolerere" å spasere på hånda di uten å bite, men det er uansett ingen god idé og ingen taranteller liker å bli holdt. Tro meg, jeg har 18 ulike taranteller fra hele verden :)

Vel, jeg skal hvert fall aldri på besøk til deg! :haar: (Selv om store hårete ederkopper faktisk kan være litt søte, så lenge de er bak glass hvert fall, men en dag bestemmer de seg for å gjøre opprør, og da blir det ikke mye igjen av Pterinochilus for å si det sånn! :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Karou skrev:

Gullnummer til fem millioner  - Er gullnumre faktisk verdt så mykje? Personleg synes eg det er litt vel optimistisk.

Nei, ikke når det faktisk er et gullnummer heller. Det der er ikke i nærheten engang.

En annen fra samme gata: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=73719683

 

Anonymkode: dc49d...315

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Chauve-Souris skrev:

Vel, jeg skal hvert fall aldri på besøk til deg! :haar: (Selv om store hårete ederkopper faktisk kan være litt søte, så lenge de er bak glass hvert fall, men en dag bestemmer de seg for å gjøre opprør, og da blir det ikke mye igjen av Pterinochilus for å si det sånn! :fnise: )

Haha, jeg fikk nylig et brev i posten fra Hafslund om at en kontrollør skulle komme for periodisk kontroll av det elektriske anlegget i leiligheten min. Han som kom hadde araknofobi og virket livredd da han skulle måle spenningen i stikkontaktene rett ved bokhyllene hvor tarantellene bor :laugh:

Endret av Pterinochilus
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, puffy123 skrev:

 

 

 

 Hun har samlet inn hår fra hårbørsten sin til en fantasi-kampanje for mennesker med helseproblemer uten hår??


Hahahaha :ler::ler::ler:

Det finnes faktisk organisasjoner som samler inn hår til f.eks. kreftrammede, men da klipper man gjerne av seg hår man har spart i mange år. Det var en sak for ikke så lenge siden om en gutt med langt hår som hadde spart målrettet til dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...