Gå til innhold

Optimistiske finn-annonser


Gjest Spinell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For noen år siden var det en som skulle selge en tarantella. Det var mange bilder og beskrivelsesteksen var følgende: "den er veldig kosete og bare litt giftig" :fnise: 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe spesielt.... ( les teksten under bildene ); http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=70664005&fks=70664005

Anonymkode: 96607...030

"God mat er viktig. trenger ikke ringe dyrelegen etter ett slikt måltid" :klo: Okei... Og stakkars hundemoren som får skylda for å ødelegge et perfekt bilde :P
Dette var noe spesielt ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen andre annonser lengre nede på siden og det ene bildet ser ut til å ha blitt tatt i et fjøs, der valpene ble holdt i en bås. Stakkars små. Vi skal snart ha hund, men kommer aldri til å kjøpe valper via Finn

Anonymkode: 1640d...0ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig "optimistisk" egentlig, bare jeg som stusser litt når det er flere bilder av "kjøkkenet", så er det bilder fra en annen vinkel, kalt "stuen". FFS, det er to-tre skritt unna hvor "kjøkkenet" ble tatt bilder av!

http://m.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=70720839

Anonymkode: a6ba7...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så veldig "optimistisk" egentlig, bare jeg som stusser litt når det er flere bilder av "kjøkkenet", så er det bilder fra en annen vinkel, kalt "stuen". FFS, det er to-tre skritt unna hvor "kjøkkenet" ble tatt bilder av!

http://m.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=70720839

Anonymkode: a6ba7...3a2

Synes det var veldig positivt at Sunnås ligger rett i nærheten og greit at det poengteres..:ironi::ironi:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, sofie777 skrev:

Synes det var veldig positivt at Sunnås ligger rett i nærheten og greit at det poengteres..:ironi::ironi:

Hvorfor er Sunnås ille? (Unnskyld, jeg er ikke fra Oslo)

Anonymkode: a6ba7...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er Sunnås ille? (Unnskyld, jeg er ikke fra Oslo)

Anonymkode: a6ba7...3a2

Det er et sykehus som brukes til opptrening og rehabilitering etter alvorlige skader/sykdommer. En del som var på Sunnaas i månedsvis etter Utøya for å trene seg opp etter lammelser, for eksempel.

Jeg skjønner riktignok ikke helt at det skulle være rart å nevne det, det er jo vanlig i annonser å knytte seg opp mot steder folk kjenner til. Sunnaas er et sted mange i osloområdet vet hvor er, og det er et fredelig sted som mange ser fra en båt på Oslofjorden i finvær.

Anonymkode: bded4...aa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter forresten "Sunnaas" med to a-er, men jeg skjønner selvsagt at du (som ikke engang har noe forhold til stedet) naturlig nok bare skrev det som den over deg. Bare til informasjon :)

Anonymkode: bded4...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 3.2.2016 at 22.04, AnonymBruker skrev:

Noe spesielt.... ( les teksten under bildene ); http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=70664005&fks=70664005

Anonymkode: 96607...030

Jeg humret av det selv. Men det virket som en fin hund og en snill eier, om ikke annet.

Anonymkode: bded4...aa8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.2.2016 at 22.18, Ardwinna skrev:

"God mat er viktig. trenger ikke ringe dyrelegen etter ett slikt måltid" :klo: Okei... Og stakkars hundemoren som får skylda for å ødelegge et perfekt bilde :P
Dette var noe spesielt ja.

''pelshund når han er 10 år har jeg nok flere par sokker og votter. ett par luer og en jumper!''

Det første bildet er jo rene blinkskuddet! :sprettoy:

Men til tross for en smule merkelige kommentarer, så virker det som om hunden/e ( og katta ) har det bra i allefall :laugh:

Anonymkode: 5f59f...981

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1/15/2016 at 18.23, frksølekopp skrev:

For noen år siden var det en som skulle selge en tarantella. Det var mange bilder og beskrivelsesteksen var følgende: "den er veldig kosete og bare litt giftig" :fnise: 

Kosete Tarantella!! OMG hold den unna meg :) ugg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ludopluto skrev:

Kosete Tarantella!! OMG hold den unna meg :) ugg

Haha, jeg kan berolige deg med at det ikke finnes noe slikt! Taranteller er særdeles primitive skapninger og er ikke i stand til å knytte emosjonelle relasjoner til noen. Enkelte tarantella-arter fra Sør-Amerika har et forholdsvis rolig gemytt og kan "tolerere" å spasere på hånda di uten å bite, men det er uansett ingen god idé og ingen taranteller liker å bli holdt. Tro meg, jeg har 18 ulike taranteller fra hele verden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...