Gå til innhold

Kvinner


Steinar40

Anbefalte innlegg

Vel - har du erfaring med masende kvinner?

Jeg går utifra ja, siden du har startet denne tråden.

Og siden du har erfaring med masende kvinner, så burde du vite svaret inderlig godt; FORDI DERE GIR ETTER!

Ja, det dreier seg jo egentlig om barneoppdragelse av voksne drittunger.

Derfor må man aldri gi etter for mas. Trist at det skal være sånn, men gir man seg så blir de bare verre.

F.eks masete mannfolk ute på byen.

Eller kvinnfolk som tigger penger.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No shit, Sherlock!

Men dette er bare et sidepoeng i sammenhengen. Altså hva man egentlig må gjøre.

Hovedproblemet er imidlertid at folk er svake. Hvorfor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedproblemet er imidlertid at folk er svake. Hvorfor?

Du er jo den svake, du som gir etter for mas, so you tell me?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo den svake, du som gir etter for mas, so you tell me?

Det kan jo være så enkelt at man tror for godt om den andre. Håper på at denne skal vise seg å være bedre enn denne er i virkeligheten.

Men det er en litt annen problemstilling enn den jeg tar opp her egentlig.

For her gjelder det først og fremst kvinner som ikke klarer å si nei og mene det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Derfor må man aldri gi etter for mas. Trist at det skal være sånn, men gir man seg så blir de bare verre.

Eller kvinnfolk som tigger penger.

Disse tingene har jo du smertefull erfaring med, med den ene damen. Tror du alle damer er masete og beregnende? Synes du virkelig du er den rette til å belære alle oss andre voksne mennesker hvordan vi skal håndtere livet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring er at kvinner har vanskelig for å klare å bestemme seg selv.

Hva kommer dette av egentlig?

Indre usikkerhet? Liten viljestyrke? For mye styrt av følelser og/eller dårlig samvittighet?

Det er faktisk veldig plagsomt. Det er nemlig umulig å stole på mennesker som ikke kan stå for det de sier.

Dette burde du putta inn i skråblikk og generaliseringerfor å være ærlig, så velger du singelforumet for å få oppmerksomhet igjen....

Du kan ikke generalisere over dette, fordi det egner seg kun til ditt hode fordi du har truffet på kvinner som kanskje er usikre. Mulig er det deg det er noe galt med da som hele tiden treffer på usikre kvinner som ikke kan bestemme seg ??

Da skulle overskriften også vært : Steinars erfaringer med usikre kvinner - hvorfor er det sånn ???

Joda, du er en skrue og preger mye her inne med dine innerste tanker......greit nok det Steinar, men du har ikke nok ydmykhet i deg til å forstå og fatte at andre har andre meninger og oppfatninger enn deg.

Greit om du vil provosere flere her inne igjen.....men gidder du aldri forestille deg at mennesker virkelig har forskjellig perspektiv og syn på ting ???

I min verden har jeg opplevd svært mange oppegående, flotte kvinner med egne meninger og valg. Som har yrker og hobbyer de har valgt, en mann de har valgt og en familie de kanskje har valgt å stifte med ham. Du kan ikke komme her og generalisere over et tema som berører følelsene til kvinner på den måten. De aller fleste kvinner (som menn) tar vel valg som alle andre hele tida ??? Nei, jeg tror forsyne meg at det er heller du som ramler borti noe som du oppfatter som usikkert. Ikke noe annet !!!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det slik at noen mannfolk maser om det samme igjen og igjen og igjen og aldri hører på de svarene de faktisk får, egentlig? Hører de dårlig eller kan de rett og slett ikke kommunisere? Eller er de bare dumme stabeist?

Ironien i dette spørsmålet er altfor avansert for TS...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette burde du putta inn i skråblikk og generaliseringerfor å være ærlig, så velger du singelforumet for å få oppmerksomhet igjen....

Du kan ikke generalisere over dette, fordi det egner seg kun til ditt hode fordi du har truffet på kvinner som kanskje er usikre. Mulig er det deg det er noe galt med da som hele tiden treffer på usikre kvinner som ikke kan bestemme seg ??

Da skulle overskriften også vært : Steinars erfaringer med usikre kvinner - hvorfor er det sånn ???

Joda, du er en skrue og preger mye her inne med dine innerste tanker......greit nok det Steinar, men du har ikke nok ydmykhet i deg til å forstå og fatte at andre har andre meninger og oppfatninger enn deg.

Greit om du vil provosere flere her inne igjen.....men gidder du aldri forestille deg at mennesker virkelig har forskjellig perspektiv og syn på ting ???

I min verden har jeg opplevd svært mange oppegående, flotte kvinner med egne meninger og valg. Som har yrker og hobbyer de har valgt, en mann de har valgt og en familie de kanskje har valgt å stifte med ham. Du kan ikke komme her og generalisere over et tema som berører følelsene til kvinner på den måten. De aller fleste kvinner (som menn) tar vel valg som alle andre hele tida ??? Nei, jeg tror forsyne meg at det er heller du som ramler borti noe som du oppfatter som usikkert. Ikke noe annet !!!!

Det har ikke noe med å få oppmerksomhet å gjøre egentlig. Jeg gidder bare ikke hoppe rundt i alle fora.

Og hvis du leser første setning jeg skrev om igjen; så står det faktisk "Min erfaring ...".

Poenget med tråden er om mulig å belyse ulike sider av det å ta valg. Gjerne da ifra folk som har hatt problemer med å ta valg i en gitt situasjon i deres liv. Jeg har ikke tenkt til å dømme noen av den grunn.

Men jeg syns det er interessant å få vite ulike sider av en sak. Og i dette tilfellet altså de ulike problemene rundt valgets kvaler.

Jeg er med andre ord ute etter andres erfaringer, meninger og oppfatninger. Faktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er vel redde for å velge feil da? Men, eh, dette gjelder jo menn også...

Ja, jeg antar at du har rett i begge deler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så er de ikke svake, men beregnende. Pose og sekk vet du... ;)

Det mest sannsynlige er nok at det dreier seg om en kombinasjon av begge deler. Altså både svak og beregnede, men muligens på noe ulike områder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med tråden er om mulig å belyse ulike sider av det å ta valg. Gjerne da ifra folk som har hatt problemer med å ta valg i en gitt situasjon i deres liv. Jeg har ikke tenkt til å dømme noen av den grunn.

Men jeg syns det er interessant å få vite ulike sider av en sak. Og i dette tilfellet altså de ulike problemene rundt valgets kvaler.

Jeg er med andre ord ute etter andres erfaringer, meninger og oppfatninger. Faktisk.

Vet du hva - det tror jeg ikke på et sekund.

Jeg kunne ha bidratt her med flere eksempler på valg, store og vanskelige valg, foretatt av menn jeg kjenenr og av meg selv og belyse sider av det for deg, men jeg regner med at uansett hva jeg hadde skrevet om, så hadde du vridd det til at kvinner er fæle og menn er edle.

Har du noen andre eksempler å vise til enn røya i nord, som gjør at vi kan tro at du faktisk snakker om noe annet enn egen navle?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt inspirert av den diskusjonen som kom opp i en annen tråd her som en moderator stengte i dag.

Altså at mannfolk vet at nei ikke nødvendigvis betyr NEI når det gjelder kvinner. Og derfor maser de.

Samme inntrykk har også jeg. Og derfor lurer jeg på ulike grunner til hvorfor det kan være slik.

Fikk ikke med meg den tråden, men var det i forhold til sjekking? Altså hvis en dame avviser deg la oss si ute på byen, så gir man ikke opp?

Hvis det var tema så stemmer det ofte at nei ikke alltid betyr nei. Det kan bety ikke nå eller ikke her, hvis konteksten er feil.

Da skulle overskriften også vært : Steinars erfaringer med usikre kvinner - hvorfor er det sånn ???

Er det flere? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva - det tror jeg ikke på et sekund.

Jeg kunne ha bidratt her med flere eksempler på valg, store og vanskelige valg, foretatt av menn jeg kjenenr og av meg selv og belyse sider av det for deg, men jeg regner med at uansett hva jeg hadde skrevet om, så hadde du vridd det til at kvinner er fæle og menn er edle.

Har du noen andre eksempler å vise til enn røya i nord, som gjør at vi kan tro at du faktisk snakker om noe annet enn egen navle?

Hva jeg snakker om er ikke poenget.

Jeg ville sikkert ha dannet meg mine egne tanker og meninger om det du skrev, men er det veldig farlig egentlig?

Og jeg har faktisk ALDRI påstått at kvinner er fæle og menn er edle.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk ikke med meg den tråden, men var det i forhold til sjekking? Altså hvis en dame avviser deg la oss si ute på byen, så gir man ikke opp?

Hvis det var tema så stemmer det ofte at nei ikke alltid betyr nei. Det kan bety ikke nå eller ikke her, hvis konteksten er feil.

Ja, det var dette det dreide seg om egentlig.

Altså at dette er grunnen til at mange mannfolk er innpåslitne ute på byen etc.

Kvinner er ikke konsekvente nok på dette området. Nei må bety nei. Ellers blir det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svare på dette kanskje?:

Har du noen andre eksempler å vise til enn røya i nord, som gjør at vi kan tro at du faktisk snakker om noe annet enn egen navle?

Og jeg har faktisk ALDRI påstått at kvinner er fæle og menn er edle.

Ehhh... jo det gjør du jo hver gang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor og når?

I alle tråder du noen gang har startet eller svart i Steinar. Alle. Og denne her kommer til å utvikle seg i samme retning. Her er eksempler under. Du er ikke interessert i å diskutere prinsippene. Du vil bare få sagt hva du syns er galt med kvinner:

Dette er en generell tråd. Som handler om kvinner generelt sett, og om svake mennesker.

Men mye av essensen i problemstillingen ligger jo faktisk i det du sier her; altså "hvorfor er det slik at noen kvinner gir etter for masing?"

Og jeg vil gjerne ha et skikkelig svar på dette jeg:

Har du noen andre eksempler å vise til enn røya i nord, som gjør at vi kan tro at du faktisk snakker om noe annet enn egen navle?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...