Gå til innhold

Kvinner


Steinar40

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Ellers har jeg potensialet til å være en solid fyr som er til å stole på i alle vær :)

Hvorfor skulle noen stole på det? Du selv er sterkt mistenksom. I dine øyne er alle kvinner upålitelige, golddiggere, løse, billige, felleshøl, oppsop osv. Du har ikke respekt for noen i utgangspunktet. Du krever bevis for at en kvinne er et "ordentlig" menneske. Hvorfor skulle så noen stole på at du er en så solid fyr?

Jeg spør som Bustenskjold: Hvilke egenskaper og kvaliteter har du å tilby en kvinne, konkret? Å besvare det spørsmålet med slikt fjolleri som ikke voldelig, ikke kriminell etc. er ikke et svar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 9 år senere...
Gjest Eurodice skrev (På 1.1.2012 den 19.29):

Hvorfor skulle noen stole på det? Du selv er sterkt mistenksom. I dine øyne er alle kvinner upålitelige, golddiggere, løse, billige, felleshøl, oppsop osv. Du har ikke respekt for noen i utgangspunktet. Du krever bevis for at en kvinne er et "ordentlig" menneske. Hvorfor skulle så noen stole på at du er en så solid fyr?

Jeg spør som Bustenskjold: Hvilke egenskaper og kvaliteter har du å tilby en kvinne, konkret? Å besvare det spørsmålet med slikt fjolleri som ikke voldelig, ikke kriminell etc. er ikke et svar.

Jeg har inntrykk av at dette er en vanlig tendens blant menn, å stille krav til kvinner, men ikke til seg selv. Det er derfor det er så få av de som er noe særlig attraktive.

Anonymkode: dbe73...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...