Gå til innhold

Hva er greia med å skulle kle seg etter alderen?


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

er noe som heter at kvinner er kvinner verst. det er vel mye sannhet i det. jeg har heller aldri fått klager fra menn når det gjelder klærne mine, jeg tror ikke de har noe problem med kjolene og stiletthælene mine.

Jeg tror jeg vil våge påstanden om at jeg ikke kjenner en eneste mann som ikke har sansen for kjoler/skjørt og stiletter ;)

Noen av dem mer enn andre...

Verden er full av mennesker (kvinner i dette tilfellet) som har en merkelig besettelse i å skulle eie fasit for hva alle andre enn dem selv skal kle seg i.

Nå har jeg min egen stil, som vel er noe mer lommebok-krevende enn gjennomsnitt... men, på ingen måte ditcher overklassen her jeg bor.

Og av det jeg får høre så er det skryt, fra kvinner og menn, - og ønsker om å tørre kle seg litt mer likt meg med farver og stil.

Det er komplimenter jeg verdsetter høyt og takker pent for.

Skoene mine er objekt for en egen studiegruppe... de er ofte høyhælte (10 - 13 cm), velstelte... men spesielle i farver, ofte merker man ikke enkelt finner her hjemme, og gjerne av typer det ikke selges all verden av.

Og nå har jeg ikke vært i nærheten av undertøyet mitt!

- det kan få ligge, det er ikke mange som ser det i en grad hvor de er i stand til å uttale seg om det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er aldri populært blant kvinner når hu ene som har noenlunde grei kropp kommer i ettersittende kjole og mennene deres smugkikker. Har fått stygge blikk eller blitt oversett et par ganger. Er nok litt lettere å komme inn i "gjengen" og bli godtatt hvis en er "tights og tunika" typen.

Ja, jag tycker verkligen inte om de där "perfekta", tråkiga kvinnorna med deras trista A4-liv och skryt på facebook. "Hallå, det finns folk som vet hur du egentligen lever, så sluta lev i en fasad", har jag lust att säga ibland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen på jobben sa til meg i går; "Nei, har du sett, du har samme sandaler som kona mi og min søster. jeg har hørt de er veldig gode å gå i"... Han er 74 år.

Gikk sporenstrekk ut å kjøpte nye boots...



Anonymous poster hash: 169b8...051
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...