Gå til innhold

Din verste date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tinder-date!

Jeg skulle komme på besøk til han, og han hadde fortalt at han bodde alene i en leilighet midt i byen og leiligheten var eid av faren. 

Når jeg kom frem sa han at faren hans var der, han overnattet på et gjesterom siden han tilfeldigvis var i byen den dagen. Men han sov, så han kom vi ikke til å se/høre noe til. Helt greit for meg, tenkte ikke noe særlig mer over saken. Spurte pent om jeg kunne få låne toalettet hans, da jeg ville freshe meg litt opp. På toalettet hans var det veeeldig mye pyntestæsj, typ blomster, rosa dilldallpynt og jeg skjønte allerede da at han bodde hjemme hos foreldrene sine. Fikk lyst til å trekke meg, men visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre.

Når jeg var ferdig på toalettet la jeg merke til at han hadde skrudd av nesten alt som var av lys i leiligheten. Stua, kjøkken osv var bekmørk, og 2-3 katter tasset rundt i gangen. Skjønte i ettertid at det sikkert var fordi jeg ikke skulle se at leiligheten slett ikke var et ungkarsrede men leiligheten til hans foreldre. Han geleidet meg raskt inn på soverommet sitt. Etterhvert fortalte han at morra hans også skulle sove i leiligheten hans i natt, siden hun hadde tatt seg en tur på byen. Jeg bare spilte med og sa "okei". 

 Så ble vi altså sittende på rommet hans da, der var det kun ei seng og masse klær slengt her og der. Så ja, det ble utrolig kleint og jeg visste liksom ikke helt hva vi liksom skulle finne på der i og med at jeg IKKE ville ligge med han. Endte opp med at vi bare la oss til å sove. Før det prøvde jeg å prate litt med han og prøve å bli bedre kjent, men når han spurte meg om jeg kunne snakke litt lavere så ikke faren hans våknet, gadd jeg ikke mer og sa god natt.

Neste morgen våknet jeg heldigvis grytidlig. Sa at jeg måtte gå og at jeg fant veien ut selv. Men neida, han spratt opp av senga og nærmest holdt meg i armen mens han loset meg mot ytterdøren. Så ba han meg ikke snakke mens vi gikk i gangen. Fikk lyst til å skriiiike til han det høyeste jeg klarte; herregud jeg VET AT DU BOR HER MED FORELDRENE DINE OKEI???

Fikk mld av han senere på dagen, og da sendte jeg tilbake at vi ikke passet sammen og ønsket han lykke til videre

Anonymkode: 71518...598

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men når du visste han ikke hadde jobb var det jo selvsagt at du skulle betale. Syns det er forståelig at han trodde du betalte

Anonymkode: 0b6b8...069

Selvsagt ikke. Han som inviterte på date. Han som mente vi skulle på gå restaurant (jeg kunne hatt en benk date for alt jeg ville). Han som bestilte mat og øl. Teen jeg drakk var gratis (tyrkisk restaurant med gratis te) og han hadde råd til å dra på fylla hver helg så han burde hatt råd til å betale for det han selv spiste også. Var bare fordi han var slabbedask og trodde han var tøff og kunne komme unna med regninga. 

Anonymkode: eb089...e6c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt ikke. Han som inviterte på date. Han som mente vi skulle på gå restaurant (jeg kunne hatt en benk date for alt jeg ville). Han som bestilte mat og øl. Teen jeg drakk var gratis (tyrkisk restaurant med gratis te) og han hadde råd til å dra på fylla hver helg så han burde hatt råd til å betale for det han selv spiste også. Var bare fordi han var slabbedask og trodde han var tøff og kunne komme unna med regninga. 

Anonymkode: eb089...e6c

Helt enig. Har man ikke råd til å dra på restaurant eller ikke gidder å betale for seg, så får man heller finne på noe annet. Det var ikke din jobb å betale for en voksen mann. Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snakket med en kjekkas på Sukker. Vi hadde veldig god kjemi og etter 2-3 uker med prat, så inviterte han meg på overnatting. Han bodde et par timer unna. Men det ville jeg. Fyren virket hvert fall normal og ville bli bedre kjent. 

Han hentet meg på stasjonen og det hele begynte bra selv om jeg var nervøs. Vi ankommer huset og han viser meg rundt. Det var et rom han hopper forbi, og jeg lurtre på hva som var der inne. Han sa" sikker på at du vil vite det?" Mens han så lurt på meg. Så klart ville jeg det. Nysgjerrig som jeg var. Han åpnet og der hadde han et sexrom! 😰 her snakker vi sexsvinge, sexleketøy i alle former og størrelser, sånn skinnmaske, pisk, tau, håndjern, Ja you name it! Jeg sto med haken nedi gulvet. Ble helt satt ut. Nei, han tente veldig på BDSM og sånt,og håpet på at jeg ville bli med inn der i løpet av helgen ;) 

Fredag gikk nå greit. Vi laget god mat og hadde det hyggelig. Men på lørdag måtte han på jobb noen timer. Han kom tilbake på ettermiddagen. Var litt furt over jeg ikke hadde laget middag? Han var SÅ sliten og mente på kvinnen skal lage mat til han. Jeg lurte på om vi skulle lage noe sammen, men nei, det var min jobb. Han lå på sofaene og spilte TV spill. Jeg laget mat,men var irritert og ville egentlig bare dra. Det var ikke så hyggelig mer. Etter middag ville han ha meg med ned i det rommet. Det fristet svært lite. Hele fyren var bare blitt avtennende og interessen var borte. Når han endelig skjønte jeg ikke var keen, sluttet han om mase og ble veldig furten

Tydelig hva han hadde i tankene før jeg kom. Så plumpet han ut om han kunne tisse på meg! Hva faen da?!! Sa så klart nei og han bare "du kan ha på deg klærne" jeg sa fortsatt nei. Så resten av kvelden ble bare teit og klein. Han satt på en film og så ikke et ord til meg! Kleint. Surpomp. 

Heldigvis gikk toget relativt tidlig på søndag og han ga meg en 200 lapp. Så jeg fikk ta taxi ned.. fikk en melding av litt senere at han ikke trodde dette kom til å funke, da jeg ikke var han sin type jente. Jeg vsr visst for kjedelig 🙄

 

Anonymkode: e660b...a40

Menn som blir sur når de ikke får sex er det verste jeg vet! Turn off. Var han ute etter et sexmøte, så kunne han informert om det synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Fikk lyst til å skriiiike til han det høyeste jeg klarte; herregud jeg VET AT DU BOR HER MED FORELDRENE DINE OKEI???

Fikk mld av han senere på dagen, og da sendte jeg tilbake at vi ikke passet sammen og ønsket han lykke til videre

Anonymkode: 71518...598

Du skulle så ha gjort det. Det hadde han fortjent. Han var kanskje flau, men dette er noe man informerer om før man møtes! Trodde han du ikke kom til å finne det ut?

Anonymkode: 6e24b...ab3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2011 den 20.59, AnonymBruker skrev:

 

Haha. Navnet hans starter ikke med V vel? Det der hørtes noe kjent ut....

Lurer jeg også på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Athleisure
På 26.5.2015 den 1.24, AnonymBruker skrev:

Møtte en fyr fra nettby. Han spørte om jeg kunne møte han på en benk utenfor Kiwi... Jeg sa greit og reiste dit. Han var så flau at han hadde motorsykkelhjelmen på hele tiden og stod å fniste. "Ta den av da?" sa jeg. "Hahah neei" svarte han tilbake. Jeg himla med øynene og sa "Neivel? " og gikk. Da kom han kjørende etter meg med motorsykkel. Seriøst? tenkte jeg. Begynte å småløpe for å komme fort hjem. Da begynte å sirkle rundt meg med sykkelen sin.

Wtf liksom?

Kom hjem og så jeg hadde fått en melding på nettby om hva jeg syntes om han. :riste::sprettoy:
 

 


Anonymous poster hash: 7b39c...2b2

 

:fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg er deprimert  burde holdt meg for god for date, men lot meg overtale da en felles bekjent satte opp en date med en han mente ville få meg til å å glemme eksen litt. Denne daten mobbet meg hele middagen, og mente jeg var lavstatus som har den jobben jeg har (omsorgsbolig). Han syns også at han ble lurt av utseende mitt siden han syns jeg var så pen og så vestkant ut, så var jeg bare egentlig en slags taper, og hintet til at jeg var billig uten at jeg vet hvorfor han tenkte det, og fortsatte å slenge dritt før jeg «takket for meg». Dette er min verste date noensinne og jeg har ikke ønske om å date igjen med det første 😳

Anonymkode: 375d2...bdd

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som playet meg. Første date var fantastisk. Andre date var også fantastisk. Han holdt rundt meg og kysset meg på date 2. Jeg hadde aldri datet før, og manglet erfaring. Han gav meg masse oppmerksomhet. Da jeg sa at jeg likte han, ble han taus. Jeg sa at han fikk kutte meg ut tvert hvis han ikke var interessert i noe seriøst. På 4 date hadde vi sex. Så brøt han kontakten.

Det var nok min verste date

Anonymkode: 5b411...03e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er deprimert  burde holdt meg for god for date, men lot meg overtale da en felles bekjent satte opp en date med en han mente ville få meg til å å glemme eksen litt. Denne daten mobbet meg hele middagen, og mente jeg var lavstatus som har den jobben jeg har (omsorgsbolig). Han syns også at han ble lurt av utseende mitt siden han syns jeg var så pen og så vestkant ut, så var jeg bare egentlig en slags taper, og hintet til at jeg var billig uten at jeg vet hvorfor han tenkte det, og fortsatte å slenge dritt før jeg «takket for meg». Dette er min verste date noensinne og jeg har ikke ønske om å date igjen med det første 😳

Anonymkode: 375d2...bdd

Hva i alle dager? Håper du sa noe tilbake?? Pluss informerte han som trodde dette ville muntre deg opp, om hva slags venner han har! Dette høres jo helt absurd ut, nesten som skjult kamera, så dust synes jeg det er!

Folk som dette er ikke "høystatus" uansett bakgrunn og jobb!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date med en fyr jeg hadde truffet via noe jobb-seminar. Fyren brukte stort sett hele kvelden på å fortelle om modpeden sin, samt å rakke ned på eksen som han har et barn sammen med. Han virket lite interessert i å bli kjent med meg og jeg opplevde NULL kjemi med han.

Etter kvelden var over, virket han giret og snakket om at dette hadde vært så fantastisk og han allerede gledet seg til å se meg igjen. Jeg var ærlig og sa jeg ikke følte noe som helst kjemi - da ble han dritsur og lirte av seg en del dritt før jeg bare dro. Han sendte til og med noen tekstmeldinger om at jeg var en drittkjerring som hadde lurt han osv.

Dessverre har jeg måttet møte han flere ganger i ettertid pga jobb, så lesson learned; datet ALDRI noen fra samme bransje igjen 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Ella Ellefantella said:

Hva i alle dager? Håper du sa noe tilbake?? Pluss informerte han som trodde dette ville muntre deg opp, om hva slags venner han har! Dette høres jo helt absurd ut, nesten som skjult kamera, så dust synes jeg det er!

Folk som dette er ikke "høystatus" uansett bakgrunn og jobb!

Takk, er fortsatt så skamfull over dette at jeg ikke fortalte det til noen (så var godt å få ut her 🙈). Gjorde ikke noe tilbake annet enn at jeg forholdt meg rolig og sa jeg er trygg og fornøyd med den jeg er. Typisk meg å få sinne og gode motsvar først flere timer for sent, så han får nok aldri vite hvor mye det gikk inn på meg gitt.

Anonymkode: 375d2...bdd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk, er fortsatt så skamfull over dette at jeg ikke fortalte det til noen (så var godt å få ut her 🙈). Gjorde ikke noe tilbake annet enn at jeg forholdt meg rolig og sa jeg er trygg og fornøyd med den jeg er. Typisk meg å få sinne og gode motsvar først flere timer for sent, så han får nok aldri vite hvor mye det gikk inn på meg gitt.

Anonymkode: 375d2...bdd

Du har ikke NOE å skamme deg over! HAN, derimot, burde skamme seg skikkelig! Jeg synes absolutt du skal fortelle kompisen din hvilken idiot daten var! Men det er lurt å forholde deg rolig, han trenger ikke å vite at det gikk så mye inn på deg. Men han kan få vite at du synes han var en fæl fyr, og at han ikke er i nærheten av å være noe du kunne vurdert en gang. At det ikke er mange du ser ned på, men sånne som han er bare patetiske.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på noen rare dater, men han som holdt meg fast, tvangskysset meg og begynte å klå på puppene mine mens han spurte hvilken bh str jeg har og hvor ofte jeg fingrer var den verste :roll: Det var en utrolig ekkel og skummel situasjon som jeg var redd skulle eskalere da han ikke hørte på noe jeg sa.  Fikk meg til å innse hvor maktesløs man som kvinne er mot en kåt mann. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke noe for det, men det jeg tenker mest på, er hun som satt og rugga fram og tilbake hele daten. Hun framstod som veldig stressa, eller kanskje heller ufokusert, i begynnelsen. Men hun satt altså hele tiden og rugga fram og tilbake. Eneste fornuftige jeg fikk ut av henne, var at hun hadde tre unger og var diagnostisert med ADHD.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har langt ifra opplevd like ille dater som dere som har skrevet her, men jeg har ofte opplevd menn som KUN snakker om seg selv og som aldri stiller spørsmål tilbake. Det føles litt som om de tror at de er på et jobbintervju og ikke en date. Jeg er sykepleier så jeg er en god lytter, men jeg vil jo gjerne at mennene jeg dater er litt interessert i meg også... sitter som regel etter en date og vet hele livshistorien til vedkommende, mens vedkommende såvidt vet hva jeg heter en gang. 

Anonymkode: 6090c...18c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom på en date jeg hadde som 16-17 åring. Vi kom i prat på MSN og skulle treffes i byen da. Jeg ankom møteplassen og han var sein. Var redd for at han backet ut. Men så kom han dassende med en cola i hånden og så syk ut. Han hadde vært på fylla dagen før, så han var fyllesyk.

Vi satt oss på en utecafe og han klaget over fyllesyken og "tvang" i seg en øl. Prøvde å drikke vekk fyllesyken. Jeg ville bare gå, men var høflig og holdt ut. Han sa han gledet seg til jeg ble 18, så kunne vi på byen sammen. Eh ok. Så gikk vi litt rundt (mens han enda klaget på fyllesyken) og da møtte han på noen venner. "Det er fest hos xxxx og vi er på vei ditt nå, dere blir med?" Han var rask til å si ja og lurte på om jeg ble med. Sa jeg hadde en prøve til mandag og må hjem å lese.

Seinere på kvelden fikk jeg fyllemeldinger fra han. At jeg var sååååå digg og han ville kysse meg. Ble ikke flere dater for å si det sånn 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kom på en til. Ingen date, men ler når jeg tenker på det

Var 14 år og i syden. En fyr kom bort og vi satt i en trapp. Vi snakket INGENTING! siden det var så fantastisk kleint, så måtte jeg si noe og det fort. Dette var det første som datt ut av meg var

Jeg "So met any ladys here?"

Han. "Uhm noo?

Jeg. "Ok"

Herregud hvorfor sa jeg det?? 🤦‍♀️ Er jo 100 andre spørsmål jeg kunne stilt.

Så ble det stille igjen. Han begynte å offe seg "aahhhh" og så på klokka. Så slapp jeg en ukontrollert promp og ble helt rød i trynet. Han gikk 🤷‍♀️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på byen med en fyr som en date for en del år tilbake. Han hadde invitert meg ut mange ganger, men jeg var ikke spesielt interessert. Denne kvelden kjedet jeg meg veldig, og bestemte meg for å gi ham en sjanse. Jeg har ikke så mye pent å si, men kjedelig var det ikke :P 

Han møter opp på avtalt sted full. Med ett vennepar. Han begynner å grine og forteller om hvordan eksen dumpet ham. For en 30 år eldre mann hun hadde møtt via et dataspill som bodde i et annet land.

Han flekker  så opp skjorten og viser meg masse sår på brystet, og sier at eksen har gjort det mot ham. Jeg foreslår å anmelde, men han forklarer at det var selvskading fordi hun slo opp med ham.

Han hulker etterhvert frem at jeg er altfor god for ham. Jeg fikk en sterk følelse av at han var inne på noe, og bestemte meg for å ta turen hjem. Han løper etter og sier at han skal da følge meg hjem. Jeg orket ikke å forklare hvorfor det ikke var nødvendig, og lot ham følge meg. Fem meter senere måtte han på do. Han fant seg en busk mens jeg ventet. Når han kom ut hadde han fullstendig glemt at jeg var der, og forsvant i motsatt retning av den vi gikk i. Jeg så han legge seg ned på fortauet, og få hjelp av en dørvakt. Siden han var i trygge hender benyttet jeg anledningen til å komme meg langt vekk.

Til alt overmål sendte han meg melding dagen etterpå og ba meg ut igjen. Han husket absolutt ingenting...

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/6/2019 at 7:58 PM, Ella Ellefantella said:

Du har ikke NOE å skamme deg over! HAN, derimot, burde skamme seg skikkelig! Jeg synes absolutt du skal fortelle kompisen din hvilken idiot daten var! Men det er lurt å forholde deg rolig, han trenger ikke å vite at det gikk så mye inn på deg. Men han kan få vite at du synes han var en fæl fyr, og at han ikke er i nærheten av å være noe du kunne vurdert en gang. At det ikke er mange du ser ned på, men sånne som han er bare patetiske.

Den felles bekjente trodde han var en kjernekar siden han visstnok er en kjærestegutt og ingen fuckboy, tror ikke de kjenner hverandre så godt. Hyggelig du skriver det du gjør, føler meg ikke mindre verdt pga yrket eller sosial status heldigvis, men var så sårbar under den daten pga depresjon at den virkelig har gått under huden på meg, sliter flaut nok enda med hva som ble sagt og at jeg ikke er god nok. Men men, er jo bare å ikke date til jeg er i bedre psykisk stand :) 

Anonymkode: 375d2...bdd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...