Gå til innhold

Din verste date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er en av grunnene til at jeg ikke tør å møte folk fra nettet :fnise: Er så redd for at de ikke er den personen de påstår at de er. At de lyver om alder og sender deg bilder som ikke er han osv. Skummle greier.

Det er jo ikke skummelt så lenge man møtes på et offentlig sted med mange andre mennesker til et fornuftig tidspunkt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke skummelt så lenge man møtes på et offentlig sted med mange andre mennesker til et fornuftig tidspunkt.

Jo jeg synes det er skummelt jeg :sjenert: Hadde aldri turt å møte noen fra nettet. Hadde vært redd for at det kom en gammel gris istedenfor han jeg trodde jeg pratet med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en som sang kjærlighetssanger til meg på første date i full offentlighet. Jeg trodde jeg skulle dø- riktignok kunne han synge, men ærlig talt :P

En annen date jeg var på var med en litt merkelig, men hyggelig nok fyr. Han var hyggelig helt til jeg i løpet av kvelden fortalte han noe om personligheten min, og han svarer så kjekt at "jeg bryr meg ikke om personligheten din, jeg er bare ute etter å ligge med deg". Da jeg ville bryte av kvelden og dra hjem til meg selv, alene hehe, så ble han sur fordi han hadde spandert øl og lånt meg jakka si da det var litt kaldt. Stakkars liten.. Uff!!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Ble med en fyr hjem og da vi kom inn i leiligheten fikk jeg sjokk. Det var rot og skrot overalt. Men det verste var nok kjøkkenet. Det var oppvask langt opp til taket, smuler over hele benken. En tallerken med noen halvspiste pizza stykker på, søppel her og der osv. Det går da ann å rydde litt når man får besøk av en jente for første gang. Badet så jo like ille ut. Med tannkrem flekker på speilet, hår i vasken og gud vet hva. Ble helt kvalm av å være der.

Vel vi setter oss ned i hans sofa og begynner å prate. Det gikk fint helt til han plutselig promper den høye prompen og holder på å le seg i hjel. Så ville han at jeg skulle prompe! :overrasket: Altså....hva faen?! Det var nok til at jeg tok kvelden og kom meg ut ;)

Endret av Linda sofie
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

jeg skulle møte noen fra det store internett da jeg var 18 ;) han sa han var 21 år gammel. så kom det en mann i skittene snekkerbukser som så ut som han var 40 bort til meg. dette viste seg å være han. ok, tenkte jeg. jeg skal få dette møtet over så fort som mulig med et smil. han spurte om jeg ville bli med han i bilen. da jeg spurte hva vi skulle der, så sa han at vi bare skulle kjøre litt rundt. dum som jeg var så sa jeg ok. så kjørte vi. plutselig stoppet han og tvangskysset meg. æsj. jeg slo reiv meg løs, slo han og smalt døra igjen etter meg før jeg løp. han rullet ned vinduet og ropte "vi snakkes da?" etter meg hahaha. nei.

Haha for en idiot :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært innom det store sjekkestedet på internet og kom i kontakt med en eplekjekk type. Det ble heftige mailer frem og tilbake 1 døgn, så reiste jeg til syden, og mottok noen lange sms hele uka på tur. Det var virkelig en som var på hugget. Han skulle treffe meg med engang jeg var tilbake fra syden. Jeg fikk nesten prestasjonsangst over hvor tøff han var via mail og sms og så for meg en kjekkas. På puben møtte det opp en puslete fyr som satt å drakk cola med sugerør og stirra og mumla ned i glasset den timen jeg orka å være der. Takket pent for meg....

Hoho... flott historie.

Kan tenke meg at han var rimelig skuffa.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste date var den gangen min nettflørt ikke dukket opp :angry:

Han bodde ca en time fra der jeg bodde og vi ble enige om at jeg skulle besøke han da. Jeg kastet meg på bussen og gledet meg vedlig til å møte han. Han skulle møte meg på bussterminal. Jeg sendte han en sms da jeg nærmet meg, men fikk ikke noe svar. Bare det gjorde meg litt urolig, men tenkte at han kanskje ikke hadde sett meldinga enda. Jeg kom frem og jeg så han ikke. Jeg ventet og ventet, og til slutt prøvde jeg å ringe flere ganger. Fikk ikke noe svar. Nå ble jeg nervøs. Jeg ringte igjen, men nå var mobilen skrudd av!! Etter å gått litt rundt for å lete etter han og ringt han flere ganger, så bare dro jeg hjem igjen :sukk:

Fikk forresten en meld av han nsste dag om hvor i huleste jeg var og hvorfor jeg ikke kom? :klo: Han mente på at han hadde ventet på bussterminalen i flere timer på meg og prøvd å ringe meg. Da lurer jeg fælt på hvor han liksom ventet pga jeg var overalt på bussterminalen for å finne han og han tok jo aldri tilf da jeg ringte helløer så. Han ville møte meg igjen, men jeg sto over ;)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Så mange fantastiske historier!!

Her kommer min:

Jeg møtte en veldig hyggelig fyr på nett og han så relativt bra ut på bilder også :)

Når jeg møtte han forandret ting seg litt :P

Han begynte allerede med en gang å prate om "vi" og "oss" samtidig som han lurte på når jeg skulle ha barn (da jeg sa at det nok var en stund til så fortalte han meg at det var på tide og at han kunne være en passende far!!!). JADA!

Til tross for dette avtalte vi at vi skulle møtes en gang til. Denne gangen hjemme hos han..for å se film :) Da jeg kom hadde han rigga opp med en klissete kjærlighetsfilm med lite handling og dårlig skuespill (han kunne vel funnet noe bedre?).

Under filmen så kysset han meg..eller kan jeg kalle det kyssing? Han slukte den nedre delen av ansiktet mitt og hadde tungen OVER ALT! Hjelp!

Dessuten var han forferdelig opptatt av sex og pratet om at han hadde hatt mange partnere og ikke likte å bruke kondom. Da jeg sa at jeg synes det var dumt å ikke bruke kondom når man har mange forskjellige sexpartnere ombestemte han seg.. da var han jomfru og hadde bare sagt dette med mange sexpartnere for at jeg skulle tro han var god i senga :P Jeg dro tidlig hjem den kvelden...

Bestemte meg selvøfgelig for å ikke treffe denne fyren igjen.

Jeg "dumpet" han ved å si at jeg ikke var helt klar for noe forhold og at jeg derfor ikke ville treffe han igjen (en liten hvit løgn er lov). Men da gjorde han alt han kunne for å overtale meg til å treffe han igjen. Han lovet å ikke være masete, jeg kunne gjøre ting jeg ville, han skulle bare se meg når jeg hadde lyst, han skulle gjøre alt jeg ba han om osv..bare jeg ville være kjæresten hans skulle han gjøre hva som helst!! Da jeg sa NEI til det spurte han om vi ikke kunne være knullekompiser i det minste .. når jeg sa nei til det også ble han dritsur! Jeg var verdens værtse, jeg er stygg, ekkel og forferdelig slem.. og dessuten var det dårlig gjort av meg å dumpe han fordi han hadde begynt å trene på grunn av meg.. og da kunne jeg ikke bare droppe han sånn...!!! Gud for en fyr!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor de ender opp, alle disse mennene. Finner de noen jenter som liker dem som de er? Endrer de seg? Eller går de på mange slike dater, endrer aldri oppførsel og ender opp alene...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor de ender opp, alle disse mennene. Finner de noen jenter som liker dem som de er? Endrer de seg? Eller går de på mange slike dater, endrer aldri oppførsel og ender opp alene...

Eller de finner en dame med like korte sosiale antenner som dem selv...

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Så mange fantastiske historier!!

Her kommer min:

Jeg møtte en veldig hyggelig fyr på nett og han så relativt bra ut på bilder også :)

Når jeg møtte han forandret ting seg litt :P

Han begynte allerede med en gang å prate om "vi" og "oss" samtidig som han lurte på når jeg skulle ha barn (da jeg sa at det nok var en stund til så fortalte han meg at det var på tide og at han kunne være en passende far!!!). JADA!

Til tross for dette avtalte vi at vi skulle møtes en gang til. Denne gangen hjemme hos han..for å se film :) Da jeg kom hadde han rigga opp med en klissete kjærlighetsfilm med lite handling og dårlig skuespill (han kunne vel funnet noe bedre?).

Under filmen så kysset han meg..eller kan jeg kalle det kyssing? Han slukte den nedre delen av ansiktet mitt og hadde tungen OVER ALT! Hjelp!

Dessuten var han forferdelig opptatt av sex og pratet om at han hadde hatt mange partnere og ikke likte å bruke kondom. Da jeg sa at jeg synes det var dumt å ikke bruke kondom når man har mange forskjellige sexpartnere ombestemte han seg.. da var han jomfru og hadde bare sagt dette med mange sexpartnere for at jeg skulle tro han var god i senga :P Jeg dro tidlig hjem den kvelden...

Bestemte meg selvøfgelig for å ikke treffe denne fyren igjen.

Jeg "dumpet" han ved å si at jeg ikke var helt klar for noe forhold og at jeg derfor ikke ville treffe han igjen (en liten hvit løgn er lov). Men da gjorde han alt han kunne for å overtale meg til å treffe han igjen. Han lovet å ikke være masete, jeg kunne gjøre ting jeg ville, han skulle bare se meg når jeg hadde lyst, han skulle gjøre alt jeg ba han om osv..bare jeg ville være kjæresten hans skulle han gjøre hva som helst!! Da jeg sa NEI til det spurte han om vi ikke kunne være knullekompiser i det minste .. når jeg sa nei til det også ble han dritsur! Jeg var verdens værtse, jeg er stygg, ekkel og forferdelig slem.. og dessuten var det dårlig gjort av meg å dumpe han fordi han hadde begynt å trene på grunn av meg.. og da kunne jeg ikke bare droppe han sånn...!!! Gud for en fyr!

Haha litt desperat her eller? :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har menn et mer avslappet forhold til denne mellomfasen? Hvorfor er de vi som sitter og er nervøse og venter ytterst på stolen for å få svar på en sms? Hvorfor er ikke de angstfylte og paranoide? Blir ikke de like interessert som oss? Er det sånn at ingen menn vil ha kjæreste? Eller er alle oss i mellomfasen bare fanget i nettet til utspekulerte menn som bare vil ha sex, men som har vett til å holde oss på gress til noe bedre dukker opp? Hva er ellers poenget med å IKKE svare på sms?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har menn et mer avslappet forhold til denne mellomfasen? Hvorfor er de vi som sitter og er nervøse og venter ytterst på stolen for å få svar på en sms? Hvorfor er ikke de angstfylte og paranoide? Blir ikke de like interessert som oss? Er det sånn at ingen menn vil ha kjæreste? Eller er alle oss i mellomfasen bare fanget i nettet til utspekulerte menn som bare vil ha sex, men som har vett til å holde oss på gress til noe bedre dukker opp? Hva er ellers poenget med å IKKE svare på sms?

Woooops! Skal heller poste denne i riktig tråd. Beklager :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min absolutt værste date var med en fyr som drakk seg møkk full og tisset på seg. Det ble ikke oss, gitt..... :filer:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på en god en! Var nybegynner på nettdating, og koste meg med å treffe flere av dem i virkeligheten over en øl eller kaffe, og lignende. Det var som regel koselig! Den ene fyren møtte jeg på sukker.no, og vi gikk ut flere ganger sammen. Det var tidlig i blikjent fasen, men det var tydelig at vi snart skulle begynne med hjemmebesøk og litt action :lur: Vi hadde en koselig date på en kafe, vi satt og kosa i sofaen da det plutselig kom en dame bort til bordet vårt. Etter det utspilte det seg et scenario jeg sent glemmer. Varm (ikke glovarm) kaffe ble slengt over meg og mannen, skjellsord ble brølt, og mannen ble dratt med ut av lokalet. Han var visst gift!

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjønner nå når jeg leser gjennom disse historiene at jeg har nok ikke vært tidenes date jeg heller opp gjennom årene.

Jeg husker flere dater jeg har vært på der det er meg som har vært idiot. Haha. Feks han ene som jeg datet, etter en uke eller to dro jeg på guttetur til London sammen med 6 andre gutter. Sjønte virkelig ikke problemet, men det gjorde han.

En annen som jeg ba gå hjem midt på natta for jeg klarte han virkelig ikke mer, han bodde laaangt vekke, men det var da ikke mitt problem?

En jeg ba om å hente meg på byen, han kom langveisfra og logrende forventet han seg et dypp. Når vi kom hjem hjem steg jeg elegant ut av bilen og sa takk for turen. :S

Off jeghar vært på mange mislykkede dater. Glad jeg har funnet mannen i mitt liv nå :rope:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på en god en! Var nybegynner på nettdating, og koste meg med å treffe flere av dem i virkeligheten over en øl eller kaffe, og lignende. Det var som regel koselig! Den ene fyren møtte jeg på sukker.no, og vi gikk ut flere ganger sammen. Det var tidlig i blikjent fasen, men det var tydelig at vi snart skulle begynne med hjemmebesøk og litt action :lur: Vi hadde en koselig date på en kafe, vi satt og kosa i sofaen da det plutselig kom en dame bort til bordet vårt. Etter det utspilte det seg et scenario jeg sent glemmer. Varm (ikke glovarm) kaffe ble slengt over meg og mannen, skjellsord ble brølt, og mannen ble dratt med ut av lokalet. Han var visst gift!

Ojda! Det var ikke fullt så koselig.. Teit fyr!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...