Gå til innhold

Din verste date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du vært på en date som ikke gikk så bra som du hadde håpet på?

En venninne av meg fikk en kompis av seg til å invitere meg på date. hadde aldri møtt han før men jeg liker utfordringer så jeg tok sjansen da. Det skulle jeg ikke ha gjort. Vi skulle på cafe sammen, så vi ble enige om å møtes utafor cafen. Jeg kom først og ventet. Det kom en kjekk fyr gående mot meg og det var han. Jeg ble ikke skuffet får å si det sånn. Men dessverre så var dette en skikkelig arrogant klyse! Så fort han åpnet kjefen så ville jeg bare løpe vekk. Han var en sånn person som trodde han var så mye bedre enn alle andre og som KUN snakket om seg selv :daane: Meg meg meg meg meg meg :roll: Han var også fryktelig solt over kroppen sin og satt nesten å kysset musklene sine, For et nek. Nei det ble ikke flere dater for å si det sånn :lol:

Har dere noen morsomme historier å komme med da? :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, jeg skulle date en som jeg snakket med over nettet en periode. han sa at han var den kjekkeste mannen på jord, og at han lignet på david beckham.. men da jeg traff ham, æsj. han hadde bart var kort, kanskje 150, gammel og tynn. jeg sa ikke hei engang, jeg løp hjem av skuffelsen

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjøpt to billetter til en konsert som jeg og en kar skulle treffes på. Enden på visa, jeg ble stående på konserten med en ekstrabillett, han dukket aldri opp. Senere traff jeg ham tilfeldigvis på fest etter konserten, han skrøt av hvor flott konserten var. Joda, fint at han ga beskjed til meg at han ikke ville gå, not.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første date med en fyr og han skulle kjøre meg hjem.

I bilen utenfor huset mitt, går plutselig lyset på i taket, den lampen som kommer på når man åpner døra. Og da sier han at det er hans avdøde bestefar som alltid står bak skulderen hans for å gi ham tegn på ting her i livet og at dette var et tegn fra ham om at jeg var unik.

Ooooook. Hadet!

hahhaahahaha. det var dagens! stakkar jente..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder strengt tatt ikke som "date" siden det var en kompis jeg skulle ut med og dessuten endte det jo i grunnen som "ikke-date" uansett.

Vi skulle på kino sammen for første (og eneste) gang og kompis ba meg stikke ned og kjøpe billettene, for han måtte jobbe litt sent. Ja vel, det kunne jeg sagtens gjøre. Så jeg stakk ned, kjøpte billetter og ventet. Og ventet. Og ventet.

Ingen kompis dukket opp.

Så jeg måtte pent gå inn og se filmen alene. Det var for så vidt ikke krise, men da filmen var slutt og jeg ruslet hjemover så hadde irritasjonen tatt overhånd, så jeg ringte. Jeg liker nemlig ikke brutte avtaler. Joda, kompis hadde satt seg i go'stolen og sovnet fra hele avtalen.

*Takk for den. Så interessant selskap var jeg, altså* :fnise:

Men toppen av alt var at jeg aldri fikk pengene for den forbaskete billetten som jeg absolutt måtte løpe ned og kjøpe til ham :kjefte: . Synes faktisk det minste han kunne gjøre var å betale for sin egen billett så lenge det var han som "sviktet".

Vi er venner fremdeles, men akkurat den hendelsen irriterer meg stadig når jeg husker på den.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da daten min ikke dukket opp pga han hadde reist avgårde med en annen jente :kjefte: De ble visst et par, men det ble slutt kort tid etter. Da ville han ha meg tilbake. Sorry men du ditcha meg din tosk. Du får ingen second chance av meg.

En annen gang var jeg på date med en jeg ikke hadde noe kjemi med whats so ever. Dessverre mente ikke han det samme og fikk sms like etter daten at han hadde stor kosa seg og dette lovet bra. Rart for vi hadde nesten ikke noe å snakke om :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle møte noen fra det store internett da jeg var 18 ;) han sa han var 21 år gammel. så kom det en mann i skittene snekkerbukser som så ut som han var 40 bort til meg. dette viste seg å være han. ok, tenkte jeg. jeg skal få dette møtet over så fort som mulig med et smil. han spurte om jeg ville bli med han i bilen. da jeg spurte hva vi skulle der, så sa han at vi bare skulle kjøre litt rundt. dum som jeg var så sa jeg ok. så kjørte vi. plutselig stoppet han og tvangskysset meg. æsj. jeg slo reiv meg løs, slo han og smalt døra igjen etter meg før jeg løp. han rullet ned vinduet og ropte "vi snakkes da?" etter meg hahaha. nei.

Endret av nupp
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

Jeg hadde møtt en sommerflørt og vi ble enige om å gå litt rundt i byen en dag. Det startet greit, men så fikk vi plutselig ikke mere å snakke om. Det ble tyst og vi bare gikk rundt. De eneste gangene vi snakket sa vi bare ting som "skal vi gå opp der eller?" Ikke nok med det var pinlig taushet, men det var jo så varmt! Hadde på en tynn genser uten noe under (kun bh) men det var visst varmere enn jeg trodde. Trodde jeg skulle svette i hjel. Etter en stund bare sa jeg at jeg måtte hjem og var litt flaut å si hadet. Ingen turte å gi klem og vi sa egentlig bare "hadet" :gjeiper: Var litt kleint det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg var på date med en lege. Snakket bare om seg selv, de pene jentene som bodde der han hadde hus i utlandet, og eksen som han egetlig syntes var for mandig men som han kanskje skulle holdt på likevel. Etter endt date hadde han storkost seg og hadde veldig lyst å treffe meg igjen. Jeg for min del måtte hjem og fordøye inntrykket hehe.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte 3 timer for å møte ei jeg hadde chattet med på IRC. Hun hadde forklart hvordan hun så ut, men da jeg kom til møtestedet fant jeg ingen som stemte med beskrivelsen. Etterhvert kom deg ei jente bort og lurte på om jeg var NN, jeg bekreftet og skjønte jeg hadde blitt lurt. Hun var betydelig rundere enn hun hadde utgitt seg for å være. Hyggelig jente, men ikke helt etter min smak.

Vi snakket noen minutter før jeg avbrøt daten og forlot stedet.

Jenter, ikke utgi dere for å være noen annen enn dere er. Det vil bli avslørt!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snoopy_93

Var å møtte eksen i byen første gangen, så stakk han av.. Brukte senere som unnskyldning at "jeg hadde ikke strøm på mobilen og dere ble bare borte" Så ble det slutt. :)(Han er forresten den grelleste personen jeg har vært borte i)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en fyr på nettby, som gjerne ville ta med meg ut på date. jeg sa at jeg ikke kjente han, så det var uaktuelt. Han mente at en date handlet jo om å bli kjent, og han hadde jo et poeng, så jeg tok en kaffe med han. Selve daten gikk helt ok, men jeg følte ikke at det var en gnist der, og det sa jeg til han på slutten av daten. Etter en stund tok en kontakt igjen, og sa at han likte meg kjempegodt, men at han var utrooolig nervøs, og lurte på om jeg kunne gi han en sjanse til. Jeg var skeptisk, men lot det gå. Andre date var også grei, men det var fortsatt ikke noe gnist der. Jeg fortalte det på melding når jeg kom hjem. Svaret jeg fikk var

"Er du sikker? Jeg arver nemlig 4 millioner om 5 år".

Å. Det forandrer jo saken.

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å møtte eksen i byen første gangen, så stakk han av.. Brukte senere som unnskyldning at "jeg hadde ikke strøm på mobilen og dere ble bare borte" Så ble det slutt. :)(Han er forresten den grelleste personen jeg har vært borte i)

Hæ? Hadde du ikke møtt han før, men likevel var han kjæresten din?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

haha jeg var på date med en som hadde fryktelig dårlig ånde! :spy: Trodde virkelig jeg skulle svime av altså. Så skulle han alltid stå så close, så da kjente jeg jo ånde enda bedre. Måtte jo nesten holde pusten. Skulle tro han ikke hadde pusset tennene på en uke. For hver settning han sa, så kalte han meg for pus :glare: "skal vi spise noe mat pus? Du har så fine klær på deg i dag pus. Du lukter godt pus (kan ikke si det samme om deg) Jeg liker rumpa de idag pus" osv. Ikke nok med det, men så skulle han alltid klaske meg på rumpa. Vi er ute blandt folk for guds skyld!

Nei ble ikke flere dater på oss.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært innom det store sjekkestedet på internet og kom i kontakt med en eplekjekk type. Det ble heftige mailer frem og tilbake 1 døgn, så reiste jeg til syden, og mottok noen lange sms hele uka på tur. Det var virkelig en som var på hugget. Han skulle treffe meg med engang jeg var tilbake fra syden. Jeg fikk nesten prestasjonsangst over hvor tøff han var via mail og sms og så for meg en kjekkas. På puben møtte det opp en puslete fyr som satt å drakk cola med sugerør og stirra og mumla ned i glasset den timen jeg orka å være der. Takket pent for meg....

En annen historie var en jeg møtte på et lite utested på byen. Han satt med mobilen og sendte meldinger men hadde glemt brillene så mobilen var klistret til trynet for å kunne lese sms-ene. Jeg spurte om mobilnummeret hans og sende sms om han kunne legge fra seg mobilen og være litt sosial. Da dukket han opp fra mobilen og var egentlig veldig hyggelig. Så avtalte vi å møtes noen dager etterpå. Han ringte og spurte om kino. Vi satt på 4.rad og så silja forever (noe så ekkel film.. på en date) Etter filmen gikk vi på pub. Han bestile en øl og belma den, neste og belma den, 4 ganger og så ser han på meg og spør; ja? skulle vi hjem til deg å pule nå? Nei takk sa jeg og gikk ut.. av livet hans..

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter skilsmissen min hadde jeg en venninne som maste om at jeg måtte ut og treffe menn. Hadde lite lyst til det egentlig, trivdes alene med mine barn. Men hun snakket stadig varmt om en god kompis av henne som hun mente jeg passet godt sammen med, så jeg tenkte: hvorfor ikke, det er alltid godt å komme seg litt ut.

Møtte opp på avtalt sted, og fyren så da helt alminnelig ut. Ingenting som skremte meg ved første øyekast.

Vi hilste og satte oss. Rakk akkurat å bestille drikke før han åpnet samtalen med å si:

- Jasså du er på jakt etter ny pappa til ungene du!

(Der og da trodde jeg fyren kødda)

Fikk uheldigvis bestilt mat også før han fortsatte.

For jeg måtte vite at han gjerne tok på seg rollen som far, men da skulle jeg også vite at han disiplinerte ungene slik han ville.

Før forretten kom på bordet gikk jeg bort til kelneren, takket for meg og betalte min mat. Stakk ut av døra og så meg aldri tilbake.

Men det verste var at fyren maste på min venninne om at han måtte treffe meg igjen :fnise:

Nei kjære deg, jeg er ikke etter en ny far til mine barn. De har en far. Og jeg klarer selv å oppdra mine barn. Ikke vil jeg ha en idiot som date heller. Så da ble det med det ene lille møte. Min første og eneste blinddate.

5 år etter traff jeg tilfeldigvis en mann gjennom et familiemedlem, og selv om første date var klein så viste han seg å være verdens beste for meg.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle møte noen fra det store internett da jeg var 18 ;) han sa han var 21 år gammel. så kom det en mann i skittene snekkerbukser som så ut som han var 40 bort til meg. dette viste seg å være han. ok, tenkte jeg. jeg skal få dette møtet over så fort som mulig med et smil. han spurte om jeg ville bli med han i bilen. da jeg spurte hva vi skulle der, så sa han at vi bare skulle kjøre litt rundt. dum som jeg var så sa jeg ok. så kjørte vi. plutselig stoppet han og tvangskysset meg. æsj. jeg slo reiv meg løs, slo han og smalt døra igjen etter meg før jeg løp. han rullet ned vinduet og ropte "vi snakkes da?" etter meg hahaha. nei.

Dette er en av grunnene til at jeg ikke tør å møte folk fra nettet :fnise: Er så redd for at de ikke er den personen de påstår at de er. At de lyver om alder og sender deg bilder som ikke er han osv. Skummle greier.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...