Gå til innhold

:-(


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har det skjedd noe mer med hotellet? Vil du fortelle så skal vi lytte.

*Gir Perser en stor varm klem*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

grine.gif

midt oppi dette stresse med å flytte festen finne catring og servitører og alt dette her, så får jeg en kjempe kjekk telefon!

vil ikke si hvem i familien hans det var, men uannset den personen begynte å snakke bla bla bla.... og så sier hun, at roy vil jo ikke ha deg, for du er en utlending, det har foreldrene hans sagt! og at nesten ingen i hans familie var gald i svartninger! grine.gif

så jeg er grunnen for at isabel ikke har besteforeldre, og at foreldrene til roy ikke vil snakke med roy grine.gif

icon_frown.gificon_frown.gificon_frown.gif

dette her var unødvendig å vite nå oppi alt det andre stresse som vi går gjennom nå.

hadde så masse engeri når jeg stod opp og nå sugde hun alt ut av meg grine.gif

har ikke lyst å gifte meg pga middag for nå vet jeg hva fleste av de som kommer mener om meg! jeg er jo ingenting nei, for jeg er en svarting grine.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ærlsig talt, slike mennesker burde ikke hatt rett til å snakke med andre!

For det første betyr ikke hudfarge noen ting, og de er de som har problemer ikke du! Og Roy er jo sammen med deg av en grunn. Dere har ei nydelig datter sammen og ønsker å dele resten av livet sammen. DET er DET som betyr noe, ikke hva andre mener!! Det er tydelig at disse familiemedlemme faktisk ikke skjønner hvilken verden vi lever i, så send dem langt avgårde eller utelat dem fra brylluppet! De fortjener ikke å kjenne ei så fantastisk jente som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Så utrolig uheldig du har vært med svigerfamilien! Fælt at det finnes sånne trangsynt folk! Hva skal jeg si? Ville nesten droppet den middagen jeg, heller tatt med bare forloverne på middag et sted. Men det er kanskje ikke et alternativ? Du er uansett ei flott jente! Det vet alle vi her inne! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, hva skal jeg si.

Ikke hør på henne.

Hvis Roy elsker deg så betyr du mere for han enn det hans foreldre mener om deg.

Foreldre tror ofte de vet ting bedre enn barna. Ikke la deg forlede av det.

Se på den skjønne ungen du og han har skapt. Dere elsker hverandre. Det er det som er viktig.

Ta en dag fri, slapp av og snakk med Roy.

*STOR KLEM*

Dette klarer du - opp med hodet icon_smile.gif

KLEM12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, stakkars lille venn! Dette fortjente du ikke. Tror du skal la alt mulig ligge nå, og ta deg en lang prat med Roy når du har roet deg ned. Er han hjemme? His ikke må du ringe ham. Roy har tatt sitt valg, du har tatt ditt. Og de uvitende menneskene som kommer med sånne ting, de trenger dere ikke i livet deres. Nå er jeg hard, men vil du ikke ha mennesker rundt deg og jentungen som er tolerante og glade i dere da? Ingen har vel godt at de blir tvunget.

Kjære deg, dette var tøft, men nå er det skjedd, og dere må deale med det. Det vet jeg at dere klarer. Som sagt, du må prate med Roy, og så får han ta ballegrep på seg selv og ta et oppgjør med sin kjødelige familie.

*klemmer perser og vet ikke hva mer å si*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at han vil ha deg!!!!

Dere har jo bestemt dere for å gifte dere.

Fortell ham om den som ringte så kan han ta en telefon og sette personen på plass!!!

Det er ikke fargen som betyr noe men hvordan man er innvendig, og da burde vel heller den som ringte deg være den som sto igjen med svarteper, og ikke du , selv om det er du som er den mørkeste i huden her.

Håper dette ordner seg for deg, for dette hørtes ikke noe koselig ut i det hele tatt.

Lykke til videre Perser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!!!

Jeg får frysninger!

Stakkars deg, føler virkelig med deg!

Vet ikke hva jeg skal si, jeg...

1: Hun lyver sansynligvis.

2: Ikke bry deg om så smålige mennesker.

Slik jeg har sett deg her i KG tror jeg sikkert du ville ønskes velkommen inn i en hver familie!

Klemz

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hev deg langt over dette, Perser.

Fokuser på det positive nå i denne spennende tiden før bryllupet, sure mennesker finnes det over alt - men det er vi som bestemmer om de skal få ødelegge for oss eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff! Nå ble jeg skikkelig provosert! Hva slags taperfamilie er det han kommer fra da?

Nei og nei, nå får du en skikkelig klem fra meg! Det er ihvertfall ikke deg et er noe galt med! Og hvis kjæresten din har vokst opp med slike holdninger rundt seg, så må han være en veldig klok og sterk person som har gjennomskuet dem. Han er jo sammen med deg! icon_wink.gif Og det er jo han som er viktigst, da. Familiekonflikter er jo ikke så uvanlig, på alle mulige grunnlag. Kjæresten din bør ta dette opp med sine viktigste familiemedlemmer, og finne ut hvem det gjelder. Det er jo ikke sikkert at vedkommende som ringte er representativ for alle.

Det skulle ikke være nødvendig, men i og med at de er familie og kommer til å ha en viss kontakt(?), så vil de jo etterhvert lære at du og din familie er fine mennesker, og ikke så forskjellige fra dem selv.

(arrg.. jeg fatter ikke hvem i dagens samfunn som er ukultiverte nok til å faktisk gå rundt å MENE slike ting, voksne mennesker! Nå er jeg selv etnosentisk, men det får så være.) Håper du klarer å heve deg over slike loosers, så ikke dagen din blir ødelagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det virkelig an å være så ondskapsfull, frekk og jeg vet ikke hva...!?!?

Unnskyld at jeg sier det men vedkommende som uttalte noe sånt (om et kommende familiemedlem, altså deg) kan jo ikke være riktig frisk i hodet!! Han/hun er sikkert veeeeldig misunnelig/sjalu på deg og gjerne forholdet mellom deg og Roy.

Nå ble jeg virkelig forarget på dine vegne!!

*stoooor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kosemoseklem* !!!

Jeg håper virkelig at du klarer å snakke med Roy om dette - selv om det sikkert er kjempevanskelig.

Og jeg håper for guds skyld at den vemmelige heksa ikke har planer om å komme i bryllupet deres - isåfall vær så vennlig å u-inviter henne!

Nå er dere jo kommet så nært målet - men - ta dere tid til å tenke over hvordan dere vil ha bryllupet nå - pga omstendighetene rundt streiken KAN dere faktisk endre på masse - og hvis dere kommer til å bare føle dere ille til mote hvis det er mange av hans familie der, vurder å gjør det på en helt annen måte. Reis omså bort dersom det føles som det beste alternativet nå!

(Jeg mener å huske at du håpet bryllupet skulle "bygge litt bro" mellom familiene, håper enda dette kommer til å skje!)

Regner med at du er under et sinnsykt press nå, og vil så gjerne at alt skal bli perfekt, men det er virkelig på tide å slappe litt av og prøve å roe ned...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff og huff... icon_frown.gif

Enkelte folk skulle hatt en dualig omgang med juling!

Det er klart Roy vil ha deg!Dere har et nydelig barn sammen og skal gifte dere.Han elsker deg,ikke tvil på det.

Hva hans familie angår,så er det DE som har problemer her.

Jeg blir like overraska hver gang noen lager problemer pga hudfarge.Fatter det ikke.Om man er brun,hvit,rød eller blå så er man likeverdige.Det er PERSONEN som teller,ikke hvilken hudfarge man har.Blir så sinna!!!!!

Håper du forteller Roy om dette sånn at han kan hive seg over telefonen og si sin hjertens mening til disse folka.

Skjønner godt at du gruer deg til middagen,men den skal du gjennomføre med hevet hode.Vær stolt,for du er en flott person som skal giftes med mannen i ditt liv.

Du har ingen grunn til å føle deg flau eller mindreverdig.Du er like mye verdt som alle andre,og i mine øyne MYE MER verdt enn de som lager problemer pga din hudfarge!

Stå på jente,dette klarer du.Du er ei dualig flott jente,og det synes Roy også.

Lykke til.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GÅR DET ANN !!! ! hva for ett kvinne menneske er det som kan si sånt ? . Jeg har helt tåre i øynenne nå , jeg har så vondt av deg lille venn, det må da vere noen som er sjikkeli mesunnlige på dei du er jo så flott! ( såg bilde av deg på internett) . Ver så snill og prøv og ikkje bry deg om dette selv om det er lett for meg og si , dere viser nå alle på din dag att dere elsker verandre ! snakk med din samboer om det , det er en ganske alvårleg sak dette , blir så sint så sint når jeg hører slikt !! jeg vet ikkje helt va jeg skal si men blås i va andre sier og se på alt det gode du har og alt det gode du kan tilby!! Lykke til og fortsett med og tell ned dager til ditt bryllaup !! Stor klem fra Enja .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, søte, snille Perser!

Vet nesten ikke hva jeg skal si til deg, men jentene her har allerede sagt mye klokt og fornuftig. Ikke la deg knekke av dette, for du er et flott menneske som svigerfamilien din ville ha satt pris på dersom de hadde hadd litt vett! Men du MÅ snakke med Roy om dette!

*Stoooooore trøsteklemmer*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...