Gå til innhold

Lukusfellen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lukusfellen skal gå hver onsdag kl 20.00. Jeg liker lukusfellen. helt utrolig hva noen klarer å rote seg opp i. Huff

Flere som ser på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner meg enda ikke på de som bare gir faen i å betale regninger og som bruker en haug med penger de ikke har.

Når man har hatt det sånn i 20 år, så er det sjokkerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også følt meg dum hvis jeg hadde latt være å betale skatt i så lenge og la studielånet vokse til det dobbelte eller tredobbelte.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg veldig skikkelig og ordentlig når jeg ser disse programmene, selv om ikke alt er A4 hjemme hos meg heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott at slikt blir vist på norsk TV. Spesielt for unge mennesker som gjerne ikke tar slikt alt for alvorlig, mye å lære når det kommer til budsjett også :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket i hvert fall som at han som var med i første episode virkelig ville endre seg. Han virket oppriktig. Håper alt går bra han. Det er jo noen som faller tilbake til gammle vaner igjen dessverre. Det synes jeg er synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg fatter heller ikke hvordan folk kan la være og åpne posten sin. En regning på 35 kr vokser jo enormt fort...

Elsker Luksusfellen av samme grunn som Iah, jeg føler meg skrekkelig flink med økonomi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker luksusfellen. Føler meg som et økonomisk geni etter å ha sett på det! :ler: Tror jeg skal se sesongpremieren i kveld.

Sesongpremieren var jo den 31. august?

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg klar over. Jeg ser alt på nett-TV. Har ikke TV jeg, så alt sees på PC.

Aha, I see. Jeg ser på nett jeg også. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Elsker Luksusfellen! Ser på den svenske på tv3.se også :) Han som var med i den første episoden på onsdag, fatter ikke at han turte la vær å betale skatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker Luksusfellen! Ser på den svenske på tv3.se også :) Han som var med i den første episoden på onsdag, fatter ikke at han turte la vær å betale skatt?

Har svenskene startet opp igjen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte at vi fikk se åssen det er å møte Kemnerkontoret i Oslo. Åssen det ser ut, hvordan man løser ting sammen med kreditorer...

Det er kanskje det værste en gjør, sitte ansikt til ansikt når en vet hvor skyldig man er...

Flott gjort av begge parter :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nok en onsdag sitter jeg med :hakeslepp:

Dama bestilte bikini, betalte ikke regninga og det endte med at huset ble pantsatt! Pga en bikini!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en onsdag sitter jeg med :hakeslepp:

Dama bestilte bikini, betalte ikke regninga og det endte med at huset ble pantsatt! Pga en bikini!!

Føler meg som et økonomisk geni her jeg sitter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...