Gå til innhold

kona gravid, mannen sterilisert... er det mulig ?


rundlurt

Anbefalte innlegg

Hadde jeg blitt gravid mens mannen min var steril, så ville JEG selv krevd farskapstest OM jeg visste at jeg hadde vært trofast. Det for å bevise at man har vært trofast og til å stole på. Det handler om å forstå sin kjære, i en slik sak er det helt naturlig at man kan bli i tvil. Det må jo være like godt for dama at hun får på det rene at hun faktisk bærer på ditt barn. Selv om hun vet det, så trenger mannen å få vite det og. Er det ditt barn, så hjelper det ikke å sterilisere seg....

Man skal stole på sin kjære, men i denne situasjonen er jeg helt enig. Det burde ikke være vanskelig å forstå hvorfor TS er i tvil og om jeg skulle havne i en situasjon der min partner hadde god grunn til å tvile hadde jeg ikke kjørt Stoler-du-ikke-på-meg kortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med baby, og bra at det gikk sånn som det gikk ;)

Har full respekt for at dere tenkte på abort, men abort får man ikke etter uke 12 uten veldig gode medisinske grunner. Så siden det ble oppdaget at kona di var gravid i uke 19, så hadde dere ikke fått abort. Men nå har ikke jeg lest HELE tråden heller.

Jeg hadde og krevd en farskapstest for å bevise min uskyld om jeg var gravid og i samme situasjon.



Anonymous poster hash: dae01...51b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...