Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul


helenaa

Anbefalte innlegg

Heisann susy :D

jeg starter på ny frisk idag,så da kan vi ta vår første veie-date på mandags morgen 5.sep? :D ?

så er vi igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann susy :D

jeg starter på ny frisk idag,så da kan vi ta vår første veie-date på mandags morgen 5.sep? :D ?

så er vi igang.

Glimrende! Jeg er med :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til nye!

Jeg hadde en skikkelig dårlig veiing sist - alt som var tapt er nå tilbake...

Håper på bedre resultater på fredag! Jeg skjønner egentlig ikke at jeg kan ha gått i null etter to uker mer mer trening og mindre mat (samt ca like mye amming som tidligere). Men jeg gir ikke opp, og tenker heller ikke å stramme inn mer på matbudsjettet ennå.

Merker at jeg spiser mindre søtmat i helgene nå, fordi jeg nyter hver bit mer. Det er jo bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er veiedag i dag er min vekt 29/8: 58,5 kg

Målet mitt er 52/53 kg.

Da starter treningsuka for fullt i morgen og jeg gleder meg til saltimene på treningsenteret igjen :-)

Kjenner utfordringen min blir maten.....

Lykke til alle sammen og ha en kjempefin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS..... Bør kanskje lese riktig først.

Ser nå at første veiedag er neste mandag.

Men, men har startet litt før jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS..... Bør kanskje lese riktig først.

Ser nå at første veiedag er neste mandag.

Men, men har startet litt før jeg da.

Det er ingen lov mot å veie seg i dag heller :ler:

Men jeg må bare spørre - hvor høy er du? Du må være veldig liten og spedbygget for å skulle ned så mye i vekt.. 52-53 kilo er LITE altså :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fireflies

Ny uke, nye treningsøkter! :tommelsmil:

Starter uka med en totimers treningstur. Har hatt en liten utskeielse i helga, så jeg ser ikke akkurat frem til veiedag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har definitivt IKKE veiedag på mandag - og iallfall ikke etter helgen som var.

Jeg tror ikke jeg har overspist - men jeg har ikke holdt meg til lavkarbo som jeg pleier. Inkludert sjokolade, kake og øl.... :sjenert:

Var på besøk og visste det ville blir sånn - gidder ikke mase med at "jeg skal ikke ha ditt, og ikke datt" spiser det jeg får, men ikke i uante mengder (litt selvdisiplin har jeg da....). Og i dag e rjeg tilbake til mitt vanlige kosthod. Tror på litt forandring innimellom, erfaringen min er iallfall at det gjerne trigger litt endring.

Fikk gått meg en rask tur i går - ellers ingen trening heller. Det skal jeg ta igjen i dag - rett på treningssenter etter jobb. Ikke akkurat yndlingsmåten m in å gjøre det på, men foretrekker saltimer for tiden, og da blir det sånn.

veiing får jeg ta på torsdag - som jeg pleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen lov mot å veie seg i dag heller :ler:

Men jeg må bare spørre - hvor høy er du? Du må være veldig liten og spedbygget for å skulle ned så mye i vekt.. 52-53 kilo er LITE altså :overrasket:

Hei,

Jeg er ca 1,60 og veide 52/53 kg jeg før jeg fikk datteren min og trivdes godt med den vekten.

For min del er det egentlig ikke så farlig å veie 52/53, men heller minske i cm å få strammet opp kroppen.

Kan godt veie 58 kg, men da ha mer muskler og minke i cm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg turde til slutt å gå på vekta i går. Resultatet var skuffende og jeg har mest lyst til å fortrenge det faktumet at jeg har gått opp fem kilo siden i fjor sommer, men det vil i hvert fall ikke hjelpe... :sukk: Hvis jeg skriver det inn her og lover å oppdatere hver onsdag, vil jeg kanskje føle det litt mer forpliktende, så jeg hiver meg uti det.

Min vekt: 74 kg

Høyde: 173 cm

Jeg VIL veie under 70 kg til jul! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med. Litt sliten av at dette er tredje gangen på tre år jeg går ned de samme kiloene :-S bare at første gangen gikk jeg ned 15 kg, nå er det bare 6 kg.

Spiser south beach, og kroppen min trives veldig på det kostholdet! Fem kilo ned til jul håper jeg også skal få til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med! Har planer om å komme under 65 til juni 2012, og satser på å nå 70 til jul. Sist jeg veide meg viste vekten 77,6 kg, men har ny veiedag i morgen og store håp for den. Har vært flink med mat og trening i det siste.

Jeg veier meg 1. og 15. i hver måned, og mener jeg bør klare rundt en kilo i hver periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne vere med! :D

Viss det ikke er for sent da.

Jeg er kanskje ganske mye yngre enn dere, men jeg hadde hatt godt av å gå ned 5 kg synlig!

Så litt om meg da;

- Jeg veier ca 49 kg, og er nesten 160 høy, men selvom jeg veger litt lite, er magen min stoooor!

- Jeg er elendig til å presse megselv, og å gå på fjellet.

- Er litt flink til å kutte ut godteri, nugatti, og chips osv.. men blir fort påvirket av at hva andre spiser.

:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide meg mandag, og var 1,9 kg lettere en mandagen før :D

Spiser lavkarbo, og det funker for meg.

Jeg har en treningsvideo som er gull for magen Littleme1, det er 6 pack in 6 weeks med Jillian fra slankekrigen. Da får du virkelig trent alle magemusklene på rett vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har den videoen funket for deg? :sjokkert:

Hvor ofte må man trene med den?

Har ikke trent med den hver dag (som er meninga), for nå er det ikke 6 pack jeg er på jakt etter. (Den ville ikke syntes uansett med alt fettet over :fnise: )

Men trener man etter den 3 ganger i uka så merker man at man blir sterkere og får strammet opp litt ja.

Vil man ta den helt ut, så kan man jo følge programmet for 6 uker, men da skal man ikke ha mye fett på magen om man skal få en synlig 6 pack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Skal teste den :)

Et av mine mange problemer er at etter en laang skoledag er jeg nesten avhengig, av DEN karbobomben! En stor porsjon med youghurt med havregryn i.. og det er ikke bra. I tillegg tar jeg mye havregryn. Har spist det siden jeg var liten :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...