Gå til innhold

Tråd a la pinlige sykdommer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som sliter med luft i magen, det er ikke pga kosthold da? Jeg slet med det før, men så er det blitt mye bedre etter jeg startet å spise gluten og melkefritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Paranoid Personlighetsforstyrrelse. Det er veldig flaut egentlig...

Edit: det er kanskje ikke en sykdom da, men.. Sry

Endret av sequin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Konstant snørrete og har angst for å plutselig ha en malplassert buse rundt nesen.

Samme her, selv om jeg ikke er spesielt snørrete. Men går hele tiden og tørker meg under nesa i tilfelle jeg skulle ha noe der :gjeiper:

Jeg sliter også med våte truser.. utrolig plagsomt.. jeg tisser ikke på meg, men svetter. Det er forferdelig å sitte på skolen og håpe på å ikke blir ropt opp for å komme fram på tavlen i redsel for at buksen min også er våt. Eller jeg går på butikken eller står rolig å snakker med noen.. Hater det...

Ingen som har noen tips?

Truseinnlegg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, selv om jeg ikke er spesielt snørrete. Men går hele tiden og tørker meg under nesa i tilfelle jeg skulle ha noe der :gjeiper:Truseinnlegg? :)

Bruker det også, men kommer ikke fra kjeden. Svetter nok bare unormalt mye mellom beina....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det også, men kommer ikke fra kjeden. Svetter nok bare unormalt mye mellom beina....

Beklager, kom på feil sak, skulle på den nederste på innlegget ditt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Jeg har mye luft i magen til tider. Jeg promper når jeg tror jeg kan f.eks når jeg går etter veien og ingen kommer foran eller bak meg. :fnise:

Også har jeg eksem som blir ille om vinteren. Men det er ikke direkte pinlig.

Også har jeg hatt hemoroider, noe som visstnok er helt ekstremt vanlig. Synes ikke det er pinlig, bare seriøst plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke og kringkaster at jeg har genital herpes, for å si det sånn....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sliter med luft i magen, det er ikke pga kosthold da? Jeg slet med det før, men så er det blitt mye bedre etter jeg startet å spise gluten og melkefritt.

Jepp, det hjelper MYE. Oppdaget det da jeg levde moderat lavkarbo i et par mnd. Det var en deilig "bivirkning" :) Hvetemel er noe stort faenskap!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekstremt mye luft i magen og luftsmerter. Legene finner ikke ut noe, bare at jeg er laktoseintolerant, og har kutta ut alt av melk i kosten. Det er fremdeles der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiseforstyrrelser, depresjon (som ingen skjønner eller tror i og med at jeg smiler og ler hele tiden), kløe nedentil som har vart i flere år som de ikke finner ut av, ++

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig angst for småting. Feks, jeg tror ikke at jeg er en god sjåfør, gruer meg som et svin til å sette meg i bilen og kjøre, har til og med satt meg ned for å grine før en kjøretur. Men med en gang jeg kommer i bilen roer jeg meg heelt ned, kjører rolig, sakte, flott til og med. Jeg har null tro på meg selv, men likevel er jeg veldig flink til det meste. Jeg bare tror det ikke før jeg tar tak i ting og faktisk gjennomfører dem. Det er veldig slitsomt, for jeg må tenke meg om hele tiden når folk spør om jeg kan gjøre dem en tjeneste eller bli med på noe, jeg må tenke "tør jeg?". Jeg vet jo at det går bra med en gang det starter, men jeg gruer meg som bare faen til å gå ut døra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en psykisk lidelse som jeg kontrollerer med medikamenter, men som svært få vet om. Jeg har et alkoholproblem. Jeg er tidvis sengeveter. Jeg er operert etter en hard fødsel der jeg ble altfor vid. Jeg er operert for stressinkontinens. Jeg svetter i skrittet slik at trusa blir våt (bruker deodorant!)Pluss sikkert masse annet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke akkurat en hemmlighet, for det er umulig å skjule, men jeg har eksem på hendene. I de periodene det virkelig er ille har jeg ikke lyst til å gå ut en gang; når huden sprekker opp og hendene er fulle av betente sår... Ser ut som en hund har tygget på hendene mine i noen timer. Heldigvis er jeg ikke så ille hele tiden.

Jeg har atopisk eksem, også i ansiktet. Jeg har også såkalte spider veins, altså små røde vener som ligger tett opp mot huden, så jeg er konstant rød i ansiktet. Jeg har så utrolig lyst til å dekke over dette, men da blir jo eksemen helt for#@$%&.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fortid som selvskader, arrene som nå er igjen skjemmes jeg ekstremt for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan plutselig begynne og gråte når jeg er med masse folk uten at jeg vet hvorfor. Når jeg først starter er det så sykt vanskelig og slutte... Gruer meg til skolen begynner, jeg kommer nokk til å gråte første skoledag også.

Det kan jeg også gjøre. Er kobla til angsten min, men skjønner ikke alltid hvorfor jeg reagerer sånn likevel. Hadde første skoledag i går, og satt med gråten i halsen store deler av dagen. Under oppropet var det like før panikken tok meg, så hvis jeg hadde vært nødt til å si noe mer enn "ja", så hadde det nok endt i hyperventilering og hikstgråt...

Jævlig ekkelt, men heldigvis er det lov til å være sjenert første skoledag, og i dag gikk det en god del bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er vel ikke en sykdom..

Pinlig er det jo likevel! Føler ikke at jeg fremstår som særlig frisk heller, når jeg begynner å gråte i telefonsamtale med en mulig utleier (som absolutt var kjempepositiv til meg!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...