Gå til innhold

Tråd a la pinlige sykdommer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom igjen, skal vi dele våre pinligste plager og lyter?

Jeg huker av som anonym, for dette tør jeg ikke si her inne engang.

*dobbeltsjekker at anonym er huket av*

Jeg har hatt hemorroider siden jeg var barn, og har operert for hemorroider....

Jeg har fått rectocele etter min siste fødsel, og sliter med å få ut bæsjen. Må til tider klemme den ut...

Jeg svetter i lysken når jeg sitter i samtale med andre mennesker (både i stressende jobbsituasjoner og i hyggelig vennesamvær), slik at trusa er helt våt og ekkel når jeg reiser meg opp...

Jeg har sinnsykt mye luft i magen og promper VELDIG mye og ofte... (heldigvis har jeg en tolerant mann)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lekker urin etter helvetesfødsel med ruptur grad 3B, dvs. revnet fra haka til nakken..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke akkurat en hemmlighet, for det er umulig å skjule, men jeg har eksem på hendene. I de periodene det virkelig er ille har jeg ikke lyst til å gå ut en gang; når huden sprekker opp og hendene er fulle av betente sår... Ser ut som en hund har tygget på hendene mine i noen timer. Heldigvis er jeg ikke så ille hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er allergisk mot insektsbitt, og de bittene jeg får hovner opp så mye at jeg nesten ikke klarer å røre meg (og de vises godt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utflod-tips: Etter at jeg sluttet å vaske meg nedentil med såpe av alle slag, så har det ikke vært et problem! Og jeg hadde vansker med å slutte, men etter et par uker var det stor forskjell. Skyll med vann.

Om du allerede kun bruker vann så har kanskje klærne noe å si? Bruker du tette klær hele tiden? Sover du med en tett truse/uten truse? Tenk slik.

Min flaue: Jeg har luft i magen hele tiden, og kjenner det er vondt etter et par timer i sosiale sammenkomster siden jeg må holde meg :snurt:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og svetter i lysken når jeg er i samtaler med andre.. Så du er i det miste ikke alene om klissvåte truser.

Jeg har abcesser i bikinilinjeområdet. Det blir store byller fylt med væske. Ser ut som store kviser. Og det gjør kjempe vondt. Får det ca. 1 gang pr mnd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg svetter også helt veldig nede i lysken når jeg er stressa, eller anspent. Nesten så jeg må sjekke buksa at det ikke er våte flekker der når jeg reiser meg. :sjenert: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med kviser/akne kronisk ser det ut som. INGENTING hjelper helt på det jævla problemet. Har hatt det siden jeg var 17 er 26 nå problemet er forsatt der. Verste er at det er i ansiktet:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKke akkurat en sykdom, men måtte til lege:

Jeg klødde så inn i hampen inni ørene, og hadde ikke q-tips, så jeg tok en papirbit og gnidde inn i øret. Enda med at hele papiret forsvant inn i øregangen og jeg fikk det ikke ut igjen. Gikk rundt sånn i en dag, og da begynte det å gjøre skikkelig vondt i øret. Måtte gå til legen og få han til å dra det ut med et instrument. Kom faktisk en haug med papir ut :sjenert:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi seee...

- Konstant snørrete og har angst for å plutselig ha en malplassert buse rundt nesen.

- fettete hår

- kronisk magefett

- en diger muskelknute i livmora (tilsvarer ca 13 mnd graviditet på størrelsen)

Men ellers har jeg det ganske så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fiskeskjellshud.

Heldigvis er det ikke så kvalmt som det høres ut, men det er jævlig vondt på vinterstid (heldigvis er det bare leggene som er verst), og ikke minst innmari stygt. Solskinn hjelper da, så sommerhalvåret går noenlunde fint så lenge jeg ikke opplever bare regnvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sliter også med våte truser.. utrolig plagsomt.. jeg tisser ikke på meg, men svetter. Det er forferdelig å sitte på skolen og håpe på å ikke blir ropt opp for å komme fram på tavlen i redsel for at buksen min også er våt. Eller jeg går på butikken eller står rolig å snakker med noen.. Hater det...

Ingen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så heldig å bli tildelt kjønnsvorter av en onskapsfull utro jævel av en x...

Blir frustrerende fort klam og føler ubehag mellom beina.. Føler jeg lukter vondt, men feiler vistnok ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi seee...

- Konstant snørrete og har angst for å plutselig ha en malplassert buse rundt nesen.

- fettete hår

- kronisk magefett

- en diger muskelknute i livmora (tilsvarer ca 13 mnd graviditet på størrelsen)

Men ellers har jeg det ganske så bra :)

Jeg mener selvsagt 13 UKER :fnise:

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...