Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Pompom skrev:

Åh! DET hadde jeg ikke likt! Han er ikke singel, selv om han ikke tørr si at vi er kjærester helt enda. 

Nå har jeg prøvd å spørre han om det såppas mange ganger at jeg bare må vente. Men vi er jo enige om at ingen av oss er single. Når vi hadde praten om hva vi er, kom vi vel frem til at vi er sivilstatuten "it's complicated" bare at vi ikke skriver det på face.

Men når han endrer, eller iallfall fjerner singel, så vet jeg i det minste at han er klar for et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Pottah skrev:

Nå har jeg prøvd å spørre han om det såppas mange ganger at jeg bare må vente. Men vi er jo enige om at ingen av oss er single. Når vi hadde praten om hva vi er, kom vi vel frem til at vi er sivilstatuten "it's complicated" bare at vi ikke skriver det på face.

Men når han endrer, eller iallfall fjerner singel, så vet jeg i det minste at han er klar for et forhold.

Ingen av oss har statusfelt i det hele tatt på Facebook. Det har ikke vært et tema engang. Hadde han vært singel det så hadde det blitt et tema, helt klart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Pompom skrev:

Ingen av oss har statusfelt i det hele tatt på Facebook. Det har ikke vært et tema engang. Hadde han vært singel det så hadde det blitt et tema, helt klart. 

Vi fikk snakket sammen når jeg kom hjem fra jobb i går kveld.
Prøvde å forklare eksamensangsten litt mer, og fikk i allefall sagt unnskyld. For jeg vet jo at jeg overreagerer og ikke er helt følelsesmessig stabil for tiden.

Og begge tok opp ting som plager oss og snakket ordentlig om det. 
Ordentlig progresjon med andre ord :biggrin:

Og han fjerna statusfeltet på facebook :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Her går det skikkelig opp og ned for tiden...
Jeg føler litt at hver gang jeg prater med han om noe, så blir det problemet bedre og så dukket det opp et nytt. 


Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre lenger, og begynner å tvile på om han kommer til å bli klar til å definere oss som kjærester. Sukk

Endret av Pottah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pottah skrev:

Her går det skikkelig opp og ned for tiden...
Jeg føler litt at hver gang jeg prater med han om noe, så blir det problemet bedre og så dukket det opp et nytt. 


Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre lenger, og begynner å tvile på om han kommer til å bli klar til å definere oss som kjærester. Sukk

Hva slags problemer har dere da? 

Min er ikke klar for kjærestedefinisjonen, men nå har han presentert med for flere barndomsvenner og han har fortalt dem at jeg flytter inn til han til høsten. Jeg skjønner meg ikke helt på ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pompom skrev:

Hva slags problemer har dere da? 

Min er ikke klar for kjærestedefinisjonen, men nå har han presentert med for flere barndomsvenner og han har fortalt dem at jeg flytter inn til han til høsten. Jeg skjønner meg ikke helt på ham. 

Det virker som han har problemer med å uttrykke følelsene sine. 
Og det fører igjen til mye frustrasjon for min del.

Jeg hadde bursdag i går. Han hadde en dårlig dag og ville bare at jeg skulle være i fred.
Men han ville ikke snakke mer om hva som er problemet. Og sier han ikke vet om det han noe med meg å gjøre.
Ikke vet?? Bli intakt med følelsene dine da mann!
Han spurte ikke engang hvordan dagen min var i går. Som igjen jeg føler er veldig sårende og vanskelig å takle.

Oi! Ja, det høres like forvirrende ut som oss :fnise: Han sier han elsker meg, og vi oppfører oss helt som kjærester. 
Men å definere oss som kjærester, det blir visst for mye.
Jeg forstår ikke helt hvorfor noen av disse mennene tydeligvis er så redd for definisjonen "kjærester"  når man uansett oppfører seg som kjærester. Forklar det dem som kan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Pompom skrev:

Hva slags problemer har dere da? 

Min er ikke klar for kjærestedefinisjonen, men nå har han presentert med for flere barndomsvenner og han har fortalt dem at jeg flytter inn til han til høsten. Jeg skjønner meg ikke helt på ham. 

Hvordan klarer han å si at dere skal flytte sammen til høsten, men at han ikke er klar for å kalle dere kjærester? Det er ikke bare du som ikke skjønner han, vennene og familien hans må jo også ha fortalt han at dere er kjærester om dere skal flytte sammen.

Anonymkode: 5bf43...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pottah skrev:

Det virker som han har problemer med å uttrykke følelsene sine. 
Og det fører igjen til mye frustrasjon for min del.

Jeg hadde bursdag i går. Han hadde en dårlig dag og ville bare at jeg skulle være i fred.
Men han ville ikke snakke mer om hva som er problemet. Og sier han ikke vet om det han noe med meg å gjøre.
Ikke vet?? Bli intakt med følelsene dine da mann!
Han spurte ikke engang hvordan dagen min var i går. Som igjen jeg føler er veldig sårende og vanskelig å takle.

Oi! Ja, det høres like forvirrende ut som oss :fnise: Han sier han elsker meg, og vi oppfører oss helt som kjærester. 
Men å definere oss som kjærester, det blir visst for mye.
Jeg forstår ikke helt hvorfor noen av disse mennene tydeligvis er så redd for definisjonen "kjærester"  når man uansett oppfører seg som kjærester. Forklar det dem som kan..

Gratulerer med dagen til oss :duskedame:Men så utrolig slitsomt at han sier at han ikke vet. Man kan ikke dumpe sånne ting på den man er med, uten å ville snakke mer om det. Det er fryktelig dårlig gjort. Om det får deg til å føle deg bedre, så hadde vi den til nå største krangelen vår i går. Bursdager får frem forventninger og press, det kan skape gnisninger. Ja, ja. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer han å si at dere skal flytte sammen til høsten, men at han ikke er klar for å kalle dere kjærester? Det er ikke bare du som ikke skjønner han, vennene og familien hans må jo også ha fortalt han at dere er kjærester om dere skal flytte sammen.

Anonymkode: 5bf43...202

Haha! Ikkesant? Han har møtt hele min familie, og jeg hans. Vi gjør alt sammen. Planlegger å flytte sammen til høsten, og barn innen kort tid. Men kjæreste-lappen, den er skummel den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere to er virker utrolig slitsomme, ass. 

Anonymkode: 22074...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere to er virker utrolig slitsomme, ass. 

Anonymkode: 22074...2db

Kanskje her på forum, men det er jo for å få ut frustrasjon fordi man er pretty laid back ellers :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere to er virker utrolig slitsomme, ass. 

Anonymkode: 22074...2db

Pompom og jeg?:fnise:

Jeg bruker forumet som en ventil, nettopp for å unngå å være slitsom for han.  Så akkurat det tar jeg ikke innover meg gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har ikke skrevet i denne tråden før,  men føler jeg må dele litt tanker,  glede og frustrasjon her. Jeg dro på date med en mann for noen måneder siden (kjente han fra før,  men ikke på denne måten). Mange dater har det blitt,  overnattinger,  byturen og hytteturer.  Nå er han alt jeg tenker på! Savner han med engang vi er fra Hverandre osv.  Han har så mange gode kvaliteter,  har nesten lyst til å kalle han for drømmemannen :fnise: men greia er at det er ikke gjensidig..  Eller det er veldig vanskelig å forklare.  Fordi han sier han liker meg, har følelser for meg og trodde vi var kjærester etter jeg sa masse rart i fylla engang,  men jeg sa at det var vel noe vi burde ta opp igjen edru.  Og den samtalen har det ikke blitt noe av fordi han unngår alt av sånne dype samtaler og følelser!

Han svarer ikke tilbake på noe på meldinger der jeg skriver ting som omhandler følelser (et hjerte,  at jeg savner han).  Altså han ignorer ikke meldingene,  men han svarer på andre ting enn disse romantiske greiene mine.  Så en kveld fikk jeg nok,  og tenkte at dette ikke funker for jeg kommer til å bli såra.  Så jeg pratet med han face to face,  og han ønsket ikke at vi skulle slutte med det vi holdt på med.  Men jeg sa at jeg skjønte ikke hva vi holdt på med for han sier ingenting som kan fortelle meg hvordan han føler det.  Så jeg sa til han at det faktisk er bedre at han sier det som det er,  uansett om han tror det er noe jeg ikke vil høre,  istedet for at jeg finner på mine egen teorier.  Så da sa han at han ikke har like sterke følelser for meg som jeg har for han,  men at han heller ikke har vært forelsket i hele sitt liv og vet ikke om han er i stand til å bli det. Såklart det var litt trist å høre dette,  men det var fint å få en oppklaring.  Og jeg har ikke mistet motet!  

Har har aldri hatt ordentlig kjæreste før,  og er rett og slett veldig uerfaren på damefronten.  Jeg tror derfor det er mulighet for at han kan bli forelsket, dessuten tror jeg ikke han er helt klar over sine egen følelser..  Ble veldig rotete dette, men! 

- Fia

Anonymkode: 6e03d...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎16‎.‎06‎.‎2016 at 11.12, AnonymBruker skrev:

Hei! Har ikke skrevet i denne tråden før,  men føler jeg må dele litt tanker,  glede og frustrasjon her. Jeg dro på date med en mann for noen måneder siden (kjente han fra før,  men ikke på denne måten). Mange dater har det blitt,  overnattinger,  byturen og hytteturer.  Nå er han alt jeg tenker på! Savner han med engang vi er fra Hverandre osv.  Han har så mange gode kvaliteter,  har nesten lyst til å kalle han for drømmemannen :fnise: men greia er at det er ikke gjensidig..  Eller det er veldig vanskelig å forklare.  Fordi han sier han liker meg, har følelser for meg og trodde vi var kjærester etter jeg sa masse rart i fylla engang,  men jeg sa at det var vel noe vi burde ta opp igjen edru.  Og den samtalen har det ikke blitt noe av fordi han unngår alt av sånne dype samtaler og følelser!

Han svarer ikke tilbake på noe på meldinger der jeg skriver ting som omhandler følelser (et hjerte,  at jeg savner han).  Altså han ignorer ikke meldingene,  men han svarer på andre ting enn disse romantiske greiene mine.  Så en kveld fikk jeg nok,  og tenkte at dette ikke funker for jeg kommer til å bli såra.  Så jeg pratet med han face to face,  og han ønsket ikke at vi skulle slutte med det vi holdt på med.  Men jeg sa at jeg skjønte ikke hva vi holdt på med for han sier ingenting som kan fortelle meg hvordan han føler det.  Så jeg sa til han at det faktisk er bedre at han sier det som det er,  uansett om han tror det er noe jeg ikke vil høre,  istedet for at jeg finner på mine egen teorier.  Så da sa han at han ikke har like sterke følelser for meg som jeg har for han,  men at han heller ikke har vært forelsket i hele sitt liv og vet ikke om han er i stand til å bli det. Såklart det var litt trist å høre dette,  men det var fint å få en oppklaring.  Og jeg har ikke mistet motet!  

Har har aldri hatt ordentlig kjæreste før,  og er rett og slett veldig uerfaren på damefronten.  Jeg tror derfor det er mulighet for at han kan bli forelsket, dessuten tror jeg ikke han er helt klar over sine egen følelser..  Ble veldig rotete dette, men! 

- Fia

Anonymkode: 6e03d...ced

Det der er litt vanskelig å si. Har hatt samme greia selv og det endte dårlig, men samtidig har vi startet på igjen nå da. Men at han bruker lenger tid på å forelske seg har ingenting å si og han klarer det nok. Hehe. Kanskje han synes det hele er litt skummelt men at han er veldig glad i deg og ikke vil gi slipp. for meg høres det ut som han har følelser for deg og er glad i deg men ikke helt vet hva han vil eller om han tørr å kaste seg ut i det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 15. juni 2016 at 22.55, Pompom skrev:

Gratulerer med dagen til oss :duskedame:Men så utrolig slitsomt at han sier at han ikke vet. Man kan ikke dumpe sånne ting på den man er med, uten å ville snakke mer om det. Det er fryktelig dårlig gjort. Om det får deg til å føle deg bedre, så hadde vi den til nå største krangelen vår i går. Bursdager får frem forventninger og press, det kan skape gnisninger. Ja, ja. 

Haha! Ikkesant? Han har møtt hele min familie, og jeg hans. Vi gjør alt sammen. Planlegger å flytte sammen til høsten, og barn innen kort tid. Men kjæreste-lappen, den er skummel den :fnise:

Dere er jo kjærester om dere planlegger barn? Herlighet hva slags forhold er det egentlig?

Anonymkode: efd5f...bb3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har havnet i mellomfasen selv. Var på date med en jeg ikke kjente for ca en mnd siden, endte med at han overnattet hos meg da det ble sendt. Endte med sex og tenkte at løpet var kjørt. Vi hadde noe sporadisk kontakt etterpå, men han sa tidlig at sosiale medier og teksting ikke var hans sterkeste side. Han kom til meg igjen to uler etter og ble hele helga. Etter dette har vi møttes to ganger til med overnatting, med en gang det har passet for begge to. Han kommer også til meg neste uke. Han sier ting som at han liker utseende og personligheten min og snakker om at han vil ta meg med til steder. Sier også ting som "om vi er sammen, eller fortsatt møtes eller noe da." Han var også usikker på om jeg trivdes etter de første møtene og sa han ville gjøre ting perfekt for meg. Jeg sendte han da en lang melding om at jeg også trivdes med han. Denne fikk jeg ikke svar på, men en forklaring senere om hvorfor jeg ikke fikk svar. Vi har litt kontakt daglig og planer utover, men ingenting fastsatt bortsett fra neste uke. 

 

Grunnen til at jeg er usikker, selvom det virker bra er lite kontakt på egen intitiativ fra hans side. Jeg har også vært med på at ting er bra for å så gå over flere ganger før. Vil ta opp om vi iallfall er eksklusive, men føler det er tidlig selvom vi begge har hintet til at vi ikke har noen andre. Vet han fortsatt er på tinder da han gjorde en ubetydelig endring i profilen sin sist uke, men jeg er jo også der selvom jeg hverken sveiper eller snakker med noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere er jo kjærester om dere planlegger barn? Herlighet hva slags forhold er det egentlig?

Anonymkode: efd5f...bb3

Et utrolig godt og sunt forhold, hvor han synes at å definere oss med merkelappen "kjærester" er skumlere enn alt annet som hører til. Det er helt greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han jeg har vært i mellomfase med leeenge nå (avstand, jobb og studier gjør at vi ikke virkelig går inn for noe) har skrevet en sang om meg. Altså, han er proff musiker og låtskriver og greier, så det er ikke en dårlig sang, men jeg tror ikke at den beste sangen i verden kan gjøre det mindre kleint å måtte sitte på telefonen og lytte til en kjærlighetssang om en selv, Alle de store ordene, litt klisjéer, metaforer, sunget a capella på telefonlinja, også må man reagere bare "ja... det var fint. Tusen takk" 

Anonymkode: c4d81...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han jeg har vært i mellomfase med leeenge nå (avstand, jobb og studier gjør at vi ikke virkelig går inn for noe) har skrevet en sang om meg. Altså, han er proff musiker og låtskriver og greier, så det er ikke en dårlig sang, men jeg tror ikke at den beste sangen i verden kan gjøre det mindre kleint å måtte sitte på telefonen og lytte til en kjærlighetssang om en selv, Alle de store ordene, litt klisjéer, metaforer, sunget a capella på telefonlinja, også må man reagere bare "ja... det var fint. Tusen takk" 

Anonymkode: c4d81...08a

Hvordan i alle dager kan dette være negativt? Eller hva er budskapet her? "Å neeeei, noen har skrevet en sang om meg lizzm..." Minner meg om videoene til Kevin Vågenes på insta, sjekk dem ut 😂 Beklager hvis jeg virker frekk...

er i uklar og lang mellomfase selv og hadde mer eller mindre dødd for å få en sang tilegnet meg, kunne vært den kleineste ever for alt jeg bryr meg... 😏

Anonymkode: 646df...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dødd om jeg hadde fått en sang tilegnet meg. Godt folk er forskjellig. En fyr som likte meg for noen år siden fant frem gitar og sang til meg, og alt jeg hadde lyst til var å synke ned i jorda. Jeg synes det er så vanvittig kleint. Kunne nok aldri datet en musiker :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...