Gå til innhold

Noen som besto teoriprøven ved første forsøk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bestod ved første forsøk,leste boka.Men tok mage tester på www.teoritentamen.no. Jeg tok så mange tester at jeg skjønte,lærte og forsto bilteorien.

Jeg hadde null feil på teorien ved biltisynet..

Et lite OBS til dere som skriver dere tok teorien spontant og bestod kun ved flaks.Det synes jeg er en skummel tanke og vil ikke møte dere på veien.For en del av det å bli en god bilfører med tiden er at man har skjønt,lært og forstått teorien som igjen skal praktiserers senere!!!!!

Så mitt tips er LÆR den,belage seg på flaks er urimelig!!!!!

Endret av Belle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sto på førsteforsøk på alle prøver ved biltilsynet.

kl a,b,ce,de, og alt. smart jeg gitt. aldri lest en bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg besto også på første forsøk, både på førerkort kl. M og B. Jeg leste litt før jeg tok testen, men kjøpte ikke tester på nett før jeg tok den. så de skrekkhistoriene du har hørt, skal du ikke bekymre deg alt for mye om, den er overhodet ikke umulig. :)

Men klart, jeg også har hørt de historiene, har en venninne som var oppe 12 ganger, men det var rett og slett en god blanding av latskap, og at hun ikke akkurat er den mest brilliante på skole/test og teori, om jeg kan si det. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestod både teorien og selve oppkjøringen på første forsøk. Merkelig at så mange sliter med det, er ikke utfordrende i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri strøket på noe som helst i mitt liv, så håper teoriprøven på billappen går bra. Jeg merker hvor utrolig lettlest og lett forståelig den boken er, så om jeg leser den + tar noen prøvetester på nettet blir jeg overassket om jeg stryker.

Man kan ha skikkelig uflaks og stryke en gang eller to, men de som prøver igjen et utall ganger stiller jeg meg litt spørrende til. Enten er det latskap (dvs ikke lest, eller ikke lest nok) eller må det skorte litt på intelligensen.

Det er ikke akkurat veldig tungt og vanskelig pensum for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja noen av dere??:) jeg har "pugga" hele boka, og tenker at jeg kommer til å bestå ved første forsøk, men får skikkelig nedtur av alle skrekk historiene jeg har hørt. noen sier de har tatt den 13 ganger, andre sier at man må jukse for å bestå osv... så jeg vil gjerne høre deres erfaringer:)

Ja, jeg besto på første forsøk. Uten problemer. Jeg hadde ikke gått teorikurs, men leste i boka på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto på første forsøk på både klasse A og B. Tok teorien på bil på gamlemåten, med flere riktige alternativer på hvert svar. Fikk 17(!!) feil, og det var godt innenfor marginen. På motorsykkel var det den nye metoden, der fikk jeg tre feil. Mye enklere, men så kunne jeg jo også trafikkregelene etter tre år som bilfører :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg besto på første forsøk.

Mener jeg hadde 2 feil av 70'ish spørsmål. Hadde forberedt meg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto på første forsøk, hadde ni feil og på den tiden kunne man ha 37 feil. Åpnet ikke boken, men jobbet meg igjennom mange teoritester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg klarte den på første forsøk, hadde vel 3 feil eller noe, brukte ca 10min. Skal sies at det var tredje gang jeg var klar til å ta den (1. gangen vakke vandelen i orden, 2. gangen ble jeg dårlig og tredje gang stod jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja noen av dere??:) jeg har "pugga" hele boka, og tenker at jeg kommer til å bestå ved første forsøk, men får skikkelig nedtur av alle skrekk historiene jeg har hørt. noen sier de har tatt den 13 ganger, andre sier at man må jukse for å bestå osv... så jeg vil gjerne høre deres erfaringer:)

Første forsøk, feilfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Michelet

Stod på første forsøk kun ved å ha lest selv :) Det var i den tiden da det ikke var obligatorisk med teorikurs :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke internett den gang...

Gikk på teorikurs, 1 test på siste kveld og så selve prøven på biltilsynet noen uker etterpå. Ingen problemer med å stå, nei.

"Slet" mest med spørsmål der jeg følte at ingen av alternativene var riktig ;)

Hadde kjørt moped i 2 år (uten opplæring, tenk hvor gammel jeg må være), men lite bil. Men pga god trafikkfortåelse (Kjørelærers ord), ble det ikke så mange timer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varpunen

Da har jeg ett spm.. Hvor langt tid brukte dere for å øve til dere tok prøven?

Tok testen på en mandag og hadde brukt helgen på å øve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...