Gå til innhold

Eiendomsmeglere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen yrker dere blir våte i trusa av?

Har en kompis som er eiendomsmegler han sier at han drar en del damer på grunn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

alle menn har yrker, så ja... vi blir våte i trusa av alle yrker som fins.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Yrke spiller ingen rolle..

Jeg kjenner ikke til så mange eiendomsmeglere, men de jeg vet om er langt i fra min type menn. De tror at de er bedre enn andre, de "vet" at de er deilige osv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi nei, blir nok ikke våt av eiendomsmeglere.... men av alle ting så har jeg rotet meg borti den ene kontorrotta etter den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forbinder, kanskje noe fordomsfullt, pengegriskhet med eiendomsmeglere. Det er fullstendig avtennende for min del, så nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen yrker dere blir våte i trusa av?

Har en kompis som er eiendomsmegler han sier at han drar en del damer på grunn av det.

Akkurat. Og det må han skryte av også? Så sexy.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Er det noen yrker dere blir våte i trusa av?

Har en kompis som er eiendomsmegler han sier at han drar en del damer på grunn av det.

Hmm, nei men snekkere og andre håndtverkere derimot. Menn som er flinke med hendene.... :jepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilygjest

Liker leger, arkitekter, o.l! Syns eiendomsmeklere og selgere generelt blir for overflatiske. Selvfølgelig skal man ikke slå alle under en kam.. I virkeligheten blir man jo gradvis kjent med hverandre, og personligheten i sin helhet kommer tydelig frem! Men om jeg skulle velge en date etter yrket hadde det ganske sikkert ikke blitt eiendomsmekleren!

Husk at like barn leker best:) Verdier spiller også inn.. De jentene som tenner på eksempelvis eiendomsmeklere som gruppe er nok jenter med et bilde av gruppen som pengesterke og dynamiske! Dette er jo da også jenter som bryr seg om slike verdier og ser på det som viktig.. Slik blir det også tiltrekningskraft av! Men generelt tror jg ikke den jevne jente i gata legger seg etter en eiendomsmegler!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er flinke med hendene.... :jepp:

Du vil ha en vaktmester m.a.o de er fote flinke med hendene og har håndtverker bakgrunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som har ansvar for utbyggingen av badet vårt, ååhhh :rodmer:

Ellers har jeg et halvt øye til enkelte i den kreative bransjen..

Eiendomsmeglere har jeg ingen greie for, ikke i det hele tatt.. Men de varierer vel som alle andre de, har dog tilgode å treffe en heit en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som var så sexy at jeg krøp under sofaen. :rodmer:

Jeg har egentlig problemer med å se på eiendomsmeglere og andre som sexy? Hva i h... og i fucked er det? Er det in?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en kompis som er eiendomsmegler han sier at han drar en del damer på grunn av det.

Nei, de er som telefonselgere... :filer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen yrker dere blir våte i trusa av?Har en kompis som er eiendomsmegler han sier at han drar en del damer på grunn av det.

Og det trodde du på? :fnise:

Og svaret på spm ditt er nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nai.. eiendomsmeglere og kontorrotter med bleke datafingre har aldri tiltrekt meg. Skikkelige arbeidsmenn - som lukter av olje, sagflis eller murpuss, med arbeidsuniform som er lortete etter en dags arbeid derimot.... :lur: Når samboer'n kommer hjem etter endt arbeidsdag med rufsete hår, lukter arbeidskar blandet med vaskepulver og hugo boss - og lorten på buksa står i stil med de nøttebrune øynene og solskillet på overarmene... :sikle: raaawr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Spinell

Har møtt veldig ulike eksemplarer av arten, så det går det ikke an å svare verken ja eller nei til.

Den mest avtennende var han glattingen som var utrolig smørblid og snakket meg etter munnen helt til jeg stilte et "uskyldig" (og godt planlagt) spørsmål som avdekket en åpenbar og alvorlig feil ved boligen, og som var forsøkt skjult i prospektet. Da ble han pottesur, og gikk direkte i forsvarsposisjon. Resten av visningen ble jeg ignorert, mens han gikk videre til noen andre med smørblidheten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrke spiller ingen rolle.

Men må innrømme at en del eiendomsmeglere kan være riktig så flotte. Høyhælte sko, klassisk bukse eller lårkort skjørt, og ei fin bluse eller topp. Til bukse har de ofte også jakke til.

Flotte damer det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Eiendomsmeglere er for sleske etter min smak, som tidligere nevnt.

Selv synes jeg menn i kreative yrker, statsvitere og lærere er sexy.

Også møtte jeg av en eller annen grunn et par veldig heite mannlige sykepleiere da jeg hadde uflaks og havnet på sykehus her. Kanskje de er ekstra barske som tør å velge et kvinnedominert yrke?

Har forøvrig en temmelig kjekk brannmann boende rett i nærheten her også...

Først og fremst er det vel mannen som får oppmerksomheten, ikke yrket. Likevel er det gjerne en bestemt type menn som velger å bli eiendomsmeglere. Menn som vil tjene mye penger på en enkel måte. Jeg skjønner meg ikke så veldig på selgertypen, men vi er vel rett og slett bare for forskjellige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...