Gå til innhold

Dexter-freaks inn hit! - Mulig spoiler


Mrs. Morgan

Anbefalte innlegg

Dexter fan her ja... :rodmer: så episode 11 i seson 6 i går kveld. Åhh, er så spennende!

Michael C Hall som spiller Dexter er 40 år, så jada, jeg som er 41 synes han er superhot :rodmer:

Visste dere forresten at i virkeligheten så var han gift med hun som spiller søsteren Debra Morgan - Jennifer Carpenter som hun heter. Yepp, men varte visstnok bare i 2 år da.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I og med at det ikke står noe om sesong i denne tråden, bare at det handler om Dexter, så hadde en spoiler-advarsel vært på sin plass (i tittelen, og ikke rett før selve spoileren kommer. Ikke garantert at alle har sett like mye, selv om de digger Dexter. Skjønner veldig godt at personen ble irritert. Ville vært det samme om jeg skulle begynt å diskutere det som skjer i sesong 5 eller 6, uten at TS har sett det selv.

Synes det er unødvendig å må starte en helt ny tråd, bare for å skal kunne snakke om en av de nyere sesongene. Det er da utallige andre tråder som handler om andre serier, hvor de snakker fritt og åpent om nyere episoder som har blitt vist på tv, uten å bli angrepet av andre som mener de må sette spoiler-advarsel. På de står det absolutt ingenting om sesonger i tittelen, bare navnet på serien.

I og med at sesong 4 ble visst i USA på tv for 2 år siden, og også har blitt visst i Norge på tv, mener jeg at man går inn i tråder på egen risiko hvis man absolutt ikke vil vite om ting som har skjedd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sett dei fem første og litt av den sjette sesongen. Må ærleg innrømme at eg byrjar å bli lei. Etter andre sesong syns eg det byrja å bli dårleg, sjølv om sesongavslutninga på fjerde var eit friskt (og etterlengta!) pust. Trur nok eg kjem til å sjå ferdig sjette sesong også, sjølv om ting er litt repetitivt. Figuren Dexter er utan tvil kjempeartig å følge med på, det er plottet i sesongane eg er lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at det ikke står noe om sesong i denne tråden, bare at det handler om Dexter, så hadde en spoiler-advarsel vært på sin plass (i tittelen, og ikke rett før selve spoileren kommer. Ikke garantert at alle har sett like mye, selv om de digger Dexter. Skjønner veldig godt at personen ble irritert. Ville vært det samme om jeg skulle begynt å diskutere det som skjer i sesong 5 eller 6, uten at TS har sett det selv.

Det regnes ikke som spoling når det er episoder som er vist på norsk tv!

-

Gleder meg vilt til neste sesong kommer, men det er dessverre nesten et år til. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner faktisk å bli en smule lei, jeg også. Kommer nok til å følge med til det er slutt, men ikke med like stor iver som før.

Men må innrømme at hjertet dunket litt raskere på slutten av sesongavslutningen. :sjenert:

Elsket sesong 4, forresten. John Lithgow var fantastisk som Trinity.

Endret av Bloodless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, skal prøve å unngå å blande meg i spoiler-debatten her, selv om jeg synes at det ikke krever særlig mye energi å skrive "mulig spoiler" før man skriver det man har tenkt å skrive.

ANYWAY, har dere andre sett season finale?? Jeg syntes denne sesongen begynte jævlig dårlig, utrolig kjedelig, men har virkelig bygget seg opp jo nærmere slutten den kom. FOR en cliffhanger i denne episoden :hakeslepp: Altfor lenge til neste sesong!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har sett finalen av sesong 6? Jeg har nettopp sett den ferdig selv og sitter sånn her i sofan nå :overrasket::hakeslepp: .

Makan til større cliffhanger skal du lete lenge etter. Er ganske sikker på at hjertet mitt stoppet i siste øyeblikk. Kan ikke tro at vi nå må vente et helt år før vi får vite hva som skjer!

Ett helt år! kommer sikkert til å se omgigjen og omigjen innen da jeg :gjeiper:

Hvertfall, jeg har en feeling på at Debra slutter i serien, siden de i real life nå er skilt og ikke samarbeider helt bra har jeg lest. Vi får vente å se om jeg har rett :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om greia mellom Debra og Dexter da? Jeg syns generelt at Debra er irriterende, men blir jo rart om hun skal ut også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har lest intervjuer selv der både Michael C Hall og Jennifer Carpenter har sagt at de fungerer bra på jobb, og at de aldri ville blandet privatlivet inn i arbeidslivet. Fant også et intervju på imdb der Michael sa at de begge hadde godkjent denne siste storyen med Debra, og at de hadde tatt det med et smil.

Tviler på at det faktum at de er skilt kommer til å få noen konsekvenser i serien, de har jo jobbet bra så langt. Men hvem vet, vi kan vel ikke gjøre noe annet enn og vente å se hva som skjer til neste år :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør nesten ikke skrive noe her, vet ikke helt hva som regnes for spoiler og ikke.

:rope: SÅ IKKE LES VIDERE HVIS DERE IKKE HAR SETT SESONG 1-5!!!!!!

DIGGET John Lithgow i sesong 4! Har vært storfan av ham helt siden 3rd rock, så gøy å se ham som Trinity.

Før syntes jeg Debra var bare irriterende. Helt i begynnelsen fikk hun jo ikke til noe selv, måtte mase på Dexter for hjelp til alt i jobben. Men i sesong 5 kom det seg mer og mer, nå liker jeg henne godt. Det gjør det litt mer gøy å se på serien.

Sesong 5 var OK (men ikke på høyde med sesong 4).

Men synd at Lumen dro, men det måtte vel bli sånn... Litt kjedelig slutt, ingen cliffhangers eller noe.

Men dere som ser sesong 6, går den på TV? Hvilken kanal? (Eller laster dere ned?)

Synes også det blir lenge å vente til sesong 6 slippes på dvd, prøver å dekke tomrommet med andre serier i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det var synd at Lumen dro. Dexter trenger en dame nå!

Vi laster ned.

Det ser jo ut som han muligens kan få seg dame nå også :ler: Bare synd det hadde vært så forferdelig ekkelt. Men sånn helt ærlig blir jeg ikke sjokkert om de tøyer grensene enda litt lengre i sesong 7, enn det de har gjort til nå med denne storyen. Skribentene liker jo å sjokkere oss tv seere.

Endret av Suvana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig et helt år til neste sesong???? :kjefte:

Det har jo alltid vært ett år mellom sesongene, så at det kommer som en overraskelse virker litt rart :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig et helt år til neste sesong???? :kjefte:

Bare hvis du vil se alt på en dag. Hvis ikke så begynner det i vel i slutten av september så er vel bare 9 måneder til. Så det gjør det jo litt bedre da :)

Men venter du på dvd så må du nok vente 2 til 2,5 år for en norsk utgivelse :sukk:

Jeg ønsker meg foresten en tidsmaskin til jul.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tør nesten ikke skrive noe her, vet ikke helt hva som regnes for spoiler og ikke.

:rope: SÅ IKKE LES VIDERE HVIS DERE IKKE HAR SETT SESONG 1-5!!!!!!

DIGGET John Lithgow i sesong 4! Har vært storfan av ham helt siden 3rd rock, så gøy å se ham som Trinity.

Før syntes jeg Debra var bare irriterende. Helt i begynnelsen fikk hun jo ikke til noe selv, måtte mase på Dexter for hjelp til alt i jobben. Men i sesong 5 kom det seg mer og mer, nå liker jeg henne godt. Det gjør det litt mer gøy å se på serien.

Sesong 5 var OK (men ikke på høyde med sesong 4).

Men synd at Lumen dro, men det måtte vel bli sånn... Litt kjedelig slutt, ingen cliffhangers eller noe.

Men dere som ser sesong 6, går den på TV? Hvilken kanal? (Eller laster dere ned?)

Synes også det blir lenge å vente til sesong 6 slippes på dvd, prøver å dekke tomrommet med andre serier i mellomtiden.

Enig, Lithgow ruler! Savner 3rd rfts, men ser litt på youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvis du vil se alt på en dag. Hvis ikke så begynner det i vel i slutten av september så er vel bare 9 måneder til. Så det gjør det jo litt bedre da :)

Men venter du på dvd så må du nok vente 2 til 2,5 år for en norsk utgivelse :sukk:

Jeg ønsker meg foresten en tidsmaskin til jul.

Er man avhengig av norsk tekst må man nok vente såpass lenge, men Platekompaniet selger f.eks. import. Sesong 5 som er i butikkene nå er import.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo ut som han muligens kan få seg dame nå også :ler: Bare synd det hadde vært så forferdelig ekkelt. Men sånn helt ærlig blir jeg ikke sjokkert om de tøyer grensene enda litt lengre i sesong 7, enn det de har gjort til nå med denne storyen. Skribentene liker jo å sjokkere oss tv seere.

Jeg er også sjokkert over at de flørter med et tema som er så tabubelagt.

Det er ikke første jeg blir sjokkert over Dexter, men det er i grunn noe av det som gjør serien så bra.

Hvor langt man har kommet på norsk tv har virkelig ingenting å si. Spoiling er spoiling.

Og hvem har bestemt det? DU?

Foreslår at du bare holder deg unna tråden siden du utelukkende bidrar til off-topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør nesten ikke skrive noe her, vet ikke helt hva som regnes for spoiler og ikke.

:rope: SÅ IKKE LES VIDERE HVIS DERE IKKE HAR SETT SESONG 1-5!!!!!!

DIGGET John Lithgow i sesong 4! Har vært storfan av ham helt siden 3rd rock, så gøy å se ham som Trinity.

Før syntes jeg Debra var bare irriterende. Helt i begynnelsen fikk hun jo ikke til noe selv, måtte mase på Dexter for hjelp til alt i jobben. Men i sesong 5 kom det seg mer og mer, nå liker jeg henne godt. Det gjør det litt mer gøy å se på serien.

Sesong 5 var OK (men ikke på høyde med sesong 4).

Men synd at Lumen dro, men det måtte vel bli sånn... Litt kjedelig slutt, ingen cliffhangers eller noe.

Men dere som ser sesong 6, går den på TV? Hvilken kanal? (Eller laster dere ned?)

Synes også det blir lenge å vente til sesong 6 slippes på dvd, prøver å dekke tomrommet med andre serier i mellomtiden.

Jeg begynte se Dexter da det først kom ut i usa, da syns de fleste rundt meg at hele serien bare var rar. Men jeg har vært helt frelst av denne serien siden den gang.

Hver sesong blir i grunn bare bedre og bedre, og

sesong 6 er ingen skuffelse i det hele tatt! Er så kul slutt at jeg gruer meg til å måtte vente til neste høst for å se mer.. Last ned du, alle episodene er nå ute. :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...